Svar

Problemer med hastighed på port 80



Vis første besked

165 Kommentarer

Omdømme 2

@Kasper opdatering??????????????????????????

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Det er stadig uklart hvornår dette er løst, men jeg rykker for en løsning ved mit bagland. 

Så snart der er nyt, så opdaterer jeg tråden her.

Så der kan kun afventes.

Omdømme 2

Hej Alle 

Det er stadig uklart hvornår dette er løst, men jeg rykker for en løsning ved mit bagland. 

Så snart der er nyt, så opdaterer jeg tråden her.

Så der kan kun afventes.

Nu har vi “afventet” i kollektivt en måned, på at yousee finder frem til problemet. Er faktisk lidt usikker på hvor længe dette problem har stået på, og hvor mange der er blevet spist af med at “ VI KAN IKKE GØRE NOGET VED HVORDAN STEAM VIRKER “ og hvad ved jeg. Det er simpelthen for dårligt.

@AlphaAron yousee oprettede en tråd for længe siden, hvor man kunne melde om problemer med den nye firmware. Dette problem blev indberettet for over et år siden i den tråd.

https://forum.yousee.dk/internet-78/har-du-modtaget-ny-firmware-til-din-router-stil-spoergsmaal-og-meld-fejl-i-denne-traad-107791

Omdømme 2

@Kasper??????????????????????

Omdømme 2

@Louise ???????

Omdømme 2

Så må vi se på det… Skriver en klage til yousee senere på dagen, gennem teleankenævnet. Når tilliden er brugt op, må vi tage den danske lov til gode.. Jeg skal evt. bruge en underskrift indsamling og et kort udsagn fra os med problemet, så vi kan få problemet fikset, og kompensation for perioden. Surt det skal gå så langt.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle

Denne problemstilling er bragt videre og jeg ved,  at der prøves at finde en løsning på det hurtigst muligt. 

Jeg beklager generne mange gange. 

Badge

En midlertidig løsning er at sætte sin yousee router i bridge mode også anvende egen router. 

En midlertidig løsning er at sætte sin yousee router i bridge mode også anvende egen router. 

Hvilken hastighed har du? 🙂

Kan også skrive mig på listen af brugere som har problemet med at makse ud på 23ish mb/s (200mbps) til trods for at vi betaler for 500/100 :’(

Omdømme 2

@Kasper Hvorfor har du markeret tråden som færdig, når det stadig er et igangværende problem?

Omdømme 7
Badge +9

Det er sikkert TThomsen der har gjort det, det er jo ham der har startet tråden.

Omdømme 2

Tvivler, for det samme er sket på den anden tråd som kører her

1000/100 Max 22MB download | YouSee Community

Ydermere er det godt nok et kedeligt “svar” efter radiostilhed på 13 dage… 😂👌Endnu engang “der prøves at finde en løsning på det hurtigst muligt.” 

Omdømme 7
Badge +9

@Kasper Hvorfor har du markeret tråden som færdig, når det stadig er et igangværende problem?

Hej @Kristian R 

Jeg har markeret mit svar, så det kommer op i toppen af tråden her. Som bedste svar. Så det er hurtigt for andre at finde seneste status/svar, der måtte komme forbi tråden med samme problem. 

Det er rigtigt, at løsningen ikke forelægger endnu, men det er seneste status herfra og bedste svar kan flyttes løbende. Vi kalder desuden knappen for “Bedste svar” og ikke løsning. Det har jeg også gjort i den anden tråd i øvrigt.

Jeg beklager, at svaret ikke var det man håbede på, men det er dér sagen står og dér hvor status er pt.

Omdømme 1
Badge

Er der stadig intet nyt i denne sag?

Virker ikke som dette bliver prioriteret særligt højt,det kan jo ikke være rigtigt,at det skal tage 1time+ og downloade et større spil fra Steam/Epic games osv,fordi vores download hastighed er låst til 22 MB/s.

kan man ikke rulle den firmware update tilbage,og giv os den inden problemet opstod,eller skal vi vente flere måneder endnu på en løsning? 

Omdømme 7
Badge +9

Opdateringen kan ikke rulles tilbage.

Omdømme 2

Og alligevel betaler jeg ved ikke hvor mange mennesker for et produkt med fejl… 
@Kristian R Kom du videre med det her med teleankenævnet eller hvor ledes?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der kun er et problem med den pågældende side, så vil jeg da også mene at det er korrekt at der skrives. Vi kan ikke gøre noget ved hvordan steam virker.

Omdømme 2

@Radiomanden Har du overhovedet fulgt med i tråden? Der er massere beviser på det ikke kun er steam. Hvis det ikke kan fikses, må det de melde det ud, så finder jeg et nyt selskab der kan levere hvad de lover. Så nemt er det, men gider ikke holdes for nar meget længere.

 

Og sjovt nok er det jo også bevist at samtlige andre internet udbydere, kan levere langt over 22-23 mb download på steam. Hvis Yousee ikke kan det, må de gerne skilte HØJT OG TYDELIGT med det, så folk ikke bliver snydt, eller bliver spist af med “ Vi kan ikke gøre noget ved steam “.

 ​Og @Kasper En undskyldning for generne er snart ikke nok, når vi har været underlagt denne fejl over flere måneder nu.

Omdømme 2

Steam kan fint hente med højere hastigheder. Altså hos andre udbydere, hvorfor skulle yousee så ikke? 

 

Omdømme 1
Badge

Det har virket fint hos Yousee før,men for mig begyndte den at låse på de 22MB/s for nogle måneder siden,tænker mit modem har fået det nye firmware opdatering der.

@Radiomanden Nej det er IKKE kun hos Steam,det er det samme på Epic Games osv,og det har aldrig været et problem før,det ville du også kunne se,hvis du altså har læst tråden fra starten.

Omdømme 1
Badge

@Kasper Er der stadig intet nyt i denne sag?

Det er noget frusterende at vi er låst til 22 MB/S på Steam og Epic Games osv,og det har jo stået på i flere måneder nu pga en Firmware update.

Er der nogen der overhovedet prøver at finde en løsning,eller er vi bare smidt i “Pyt de forsvinder nok”  bunken?

Omdømme 1

Det er lidt utroligt det stadig ikke er fikset.
 

Jeg fik kontakt til en som rettede mit modems indstillinger til manuelt - og en besked om at der ville komme en ny firmware en af de kommende weekender.
Det er efterhånden noget tid siden, og mit modem har i mellemtiden været genstartet hvorfor fejlen er tilbage.

Så de har reelt set en løsning, men åbenbart ikke fået lavet en firmware update og sendt ud endnu.

@Radiomanden , please læs inden du skriver. Der er dokumentation for det ikke kun er steam, men alt trafik på port 443🙄.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Jeg vil prøve at skaffe en status på problemet hurtigst muligt. 

Vi er opmærksomme på det og prøver naturligvis at se om vi kan finde en løsning.

Besvar