Spørgsmål

Max



Vis første besked

97 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er blevet oplyst at det ikke er alt indhold der vil være tilgængeligt ved lanceringen.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg fik også D+ tilkøbt dagen før Max kom, den virker godt nok endnu D+, skulle virke mindst til næste betalings dato, men hverken Max eller D+ support ved det med sikkerhed, er info fra en der har snakket med begge…

Det ser ud til at der ud over live TV kanaler er meget fra Discovery+ der hidtil mangler i Max, og har derfor genaktiveret abonnement på Discovery+. Så længe Discovery+ virker er standard Max tilstrækkeligt og sportstillæg kan undværes.

Nu har Discovery+ oplyst at nuværende abonnemet ikke bliver fornyet, så adgangen mistes når nuværende betalingsperiode er slut. Det svarer ikke til det der står på kontosiden i Discovery+ hvor kommende betaling er oplyst. Havde egentlig den opfattelse at det kun er nye abonnementer, der ikke kan oprettes, men at eksisterende abonnementer fortsætter. Hvis meldingen er korrekt var genaktiveringen betydningsløs.

Omdømme 7
Badge +9

Der skrives følgende om Abonnement på Discovery.

Hvis du kun er abonnent hos Discovery+, og ikke vil have Max lige nu, så kan du fortsætte på Discovery+ indtil videre. Indenfor nogle måneder, formentlig i efteråret, bliver du dog flyttet over på det nye Max, når Discovery+ helt lukkes ned. 

​​​​​​https://digitalt.tv/goer-dig-klar-til-max-saadan-opsiger-du-dit-discovery-abonnement/

Der skrives følgende om Abonnement på Discovery.

Hvis du kun er abonnent hos Discovery+, og ikke vil have Max lige nu, så kan du fortsætte på Discovery+ indtil videre. Indenfor nogle måneder, formentlig i efteråret, bliver du dog flyttet over på det nye Max, når Discovery+ helt lukkes ned. 

​​​​​​https://digitalt.tv/goer-dig-klar-til-max-saadan-opsiger-du-dit-discovery-abonnement/

Det svarer ikke til det, som en Discovery+ medarbejder har oplyst på forespørgsel. Men måske kan man ikke fortsætte på Discovery+ og samtidig have et standardabonnement på Max (til en billig rabatpris). For mit vedkommende vil det vise sig den 5. juni 2024, hvor Discovery+ abonnement enten bliver fornyet eller opsagt.

Omdømme 7
Badge +9

Man kan ikke nødvendigvis tage alt hvad en supporter siger for gode varer, det kendes jo også her fra You See når man ringer til support, så stemmer det ikke altid med de faktiske forhold.

Man kan ikke nødvendigvis tage alt hvad en supporter siger for gode varer, det kendes jo også her fra YouSee når man ringer til support, så stemmer det ikke altid med de faktiske forhold.

Det samme gælder for det en journalist eller tilsvarende skriver på f.eks. digitalt.tv som ikke er en officiel kanal for de enkelte streamingtjenester. Har i øvrigt svaret fra Discovery+ skriftligt på en mail. Får resultatet den 5. juni 2024.

Omdømme 1
Badge +1

Man kan ikke nødvendigvis tage alt hvad en supporter siger for gode varer, det kendes jo også her fra YouSee når man ringer til support, så stemmer det ikke altid med de faktiske forhold.

Det samme gælder for det en journalist eller tilsvarende skriver på f.eks. digitalt.tv som ikke er en officiel kanal for de enkelte streamingtjenester. Har i øvrigt svaret fra Discovery+ skriftligt på en mail. Får resultatet den 5. juni 2024.

Var også det jeg fik at vide da jeg ringede til discovery at det ville stoppe ved næste betalings dato. Dog da jeg snakkede med support hos Max sagde hun at det nok ville køre videre nogen tid endnu og at de ikke bare stoppede før der var meldt noget ud til folk på mail. Det manglede jo også bare at man fik en mail om det, så det venter jeg på og ellers ser jeg hvad der sker når jeg når til næste betalings dato om det stopper eller fortsætter.

Omdømme 7
Badge +9

Man kan ikke nødvendigvis tage alt hvad en supporter siger for gode varer, det kendes jo også her fra YouSee når man ringer til support, så stemmer det ikke altid med de faktiske forhold.

Det samme gælder for det en journalist eller tilsvarende skriver på f.eks. digitalt.tv som ikke er en officiel kanal for de enkelte streamingtjenester.

Der er en mand om det hele  Bo Kjærgaard han er digitalt.tv

Omdømme 7
Badge +9

Der er mange, incl. mig selv der ikke kan caste Max til TVet, mon der er en løsning på det?

Jeg ser med iPaden det virker godt, men appen på smart tv virker ikke…

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen problemer med at Caste, hverken med Discovery indhold eller andet, men hvorfor Caste, du har da andet udstyr.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har kun Discovery+ som app på tvet. Men problemet er at caste max fra telefon eller fra iPaden…

Omdømme 7
Badge +9

Men hele problemet var at D+ tilsyneladende ikke vises kampen med Clara Tauson igår, så max appen måtte bruges…

Omdømme 7
Badge +9

Man skal snart have max da D+ vil lukke snart skrives nu…

 

www.digitalt.tv

Omdømme 3
Badge +1

Jeg snakket med YouSee.  I følge af dem så følger Eurosport 1 og 2 med når man vælger Max med sport på sit kabel-tv på blandselv den 11. Juni. Så man ikke skal vælge de kanaler ved siden af.

Omdømme 7
Badge +9

Kan man ikke vælge med sport i Blandselv før? Nogen siger man kan det nu.

Men kan man se Eurosports kanaler med max Sport nu?

Omdømme 7
Badge +9

Btw, jeg er ved at tænke på at skifte tilbage til Yousee med mit hele tv abbo, men man kan vel ikke få Blandselv igen? Men skal have det med Yousee Play, for at kunne vælge kanaler?

Omdømme 3
Badge +1

Kan man ikke vælge med sport i Blandselv før? Nogen siger man kan det nu.

Men kan man se Eurosports kanaler med max Sport nu?

Det kan man også. Men det flov kanalerne jeg tænker på.

Omdømme 7
Badge +9

Bland selv sælges ikke længere kun nuværende kunder kan fortsætte med det. Så fremadrettet er det kun play eller faste pakker.

Omdømme 3
Badge +1

Bland selv sælges ikke længere kun nuværende kunder kan fortsætte med det. Så fremadrettet er det kun play eller faste pakker.

Blandselv kan man også stadigvæk få ved en antenneforening.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har stadig Grundpakken i min antenneforening, kunne man få Blandselv er det jo kun godt,

jeg skiftede kun pga. Viaplay, men den med Sport er nu forsvundet…i min nuværende tv pakke…

Omdømme 7
Badge +9

Har man Max Premium kan nu ses en del kanaler incl. Kanal 9, Eurosport 1 og 2, som man ikke kunne se fra starten, så mon ikke Sports kanalerne kan ses med Max med sport fra Yousee…

Besvar