Svar

problemer med esim på Galaxy watch 6 classic


Badge

Jeg har netop købt et Galaxy Watch 6 til at afløse mig Galaxy Watch 4. På mit Watch 4 har jeg i det sidste år haft aktiveret esim på uret, hvilket jeg i nogle situationer har været glad for.

På mit nye Galaxy Watch 6 er det imidlertid ikke lykkedes mig at aktivere esim på uret. Faktisk er det nu så galt at muligheden ikke længere eksisterer på “Mityousee” efter at jeg forsøgte en gang hvor set var muligt. Dette gik galt i kommunikationen med uret og nu er det ikke længere en mulighed.

Jeg har haft talt med supportere og backend support der ikke kan hjælpe mig. Endda har jeg talt med en supporter der har nøjagtigt samme problem. Jeg har fået mail fra Yousee der fortæller mig at sagen er overgået til deres udviklere, dernæst en mail der siger at man ikke har glemt mig selvom det efterhånden er 3 uger siden jeg oprettede sagen hos Yousee. Nu frygtet jegnat ser er noget teknisk galt med Yousee’s setup der bevirker at det måske ikke kommer til at virke eller at det ikke bliver prioriteret. Faktisk er jeg nu på nippet til at skifte til et andet mobilselskab blot for at få det til at virke.

Kan det være rigtigt at jeg virkelig ikke kan få denne feature til at virke med mit splinternye Galaxy Watch 6 classic ?

icon

Bedste svar af Kasper 13 October 2023, 09:20

Se original

59 Kommentarer

Jeg har selv stået i samme situation og er ved at få 1 million grå hår!! 😅😅 Nu har jeg endelig fået esim på mit ur, men f... om stadig ikke virker!! Når jeg vil oprette et opkald uden mobilen skriver uret, udenfor signal... er der nogen der har fået løst problemet med større succes ????? Føler dog jeg er på vej, og jeg bare mangler at lave en enkelt indstilling for at få det til at virke 🙏🏼🙏🏼 har bare ikke en yousee butik i baghaven så det er såå opgivende at skulle køre 50km hver gang... og via tlf kan de ikke hjælpe... suuuk... 

Det er ikke løst. Uret er ikke registreret på netværket. Kun nødopkald kan virke, da de overrumpler netværket (også andres netværk).

Jeg har selv stået i samme situation og er ved at få 1 million grå hår!! 😅😅 Nu har jeg endelig fået esim på mit ur, men f... om stadig ikke virker!! Når jeg vil oprette et opkald uden mobilen skriver uret, udenfor signal... er der nogen der har fået løst problemet med større succes ????? Føler dog jeg er på vej, og jeg bare mangler at lave en enkelt indstilling for at få det til at virke 🙏🏼🙏🏼 har bare ikke en yousee butik i baghaven så det er såå opgivende at skulle køre 50km hver gang... og via tlf kan de ikke hjælpe... suuuk... 

Det er ikke løst. Uret er ikke registreret på netværket. Kun nødopkald kan virke, da de overrumpler netværket (også andres netværk).

Okay suk... 🙈 jeg må jo bede dem om at kreditere endnu en omgang.. 🫣🫣

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Nitram69 

Tak for din tilbagemelding og øv, at det ikke hjalp hos dig😐 Det tager vi med tilbage.

Der er så ikke andet for end at vente på svar og behandling af fejlmeldingssagen fra nu af. Her vil vores tekniske afdeling følge op, når der er et gennembrud/løsning. 

Vi fejlmelder fra nu af disse sager herfra og lader vores tekniske afdeling følge op via mailsagen, så snart der er nyt. Vi kan desværre ikke gøre mere herfra på forummet.

Vi beklager de gener som denne fejl medfører.

Det har vel heller ikke nogen betydning at telefonen er på 5G og ikke kun 4G når det installeres? Bare en tanke, da uret vel højst kører på 4G. På telefonen kan man jo slå 5G fra i instillingerne. Tanken kom, da en skrev at hans pludselig kom igennem, efter knap 8 forsøg, uden ellers at have ændret noget. Det kunne jo ske at vedkommenes telefon lige der, kun havde fat i 4G ?

Jeg kan desværre jo ikke prøve hele tiden efter hinanden, da jeg hver kan skal afvente afinstallation og installationsforsøg. Det bliver jeres folk nok også trætte af, hvis det sker manuelt.

Hej @Nitram69 

Nej, det er umiddelbart ikke her problemstillingen ligger.

Der må gerne skrives en privatbesked til mig, såfremt der ønskes at få oprettet en sag på det til vores tekniske support, hvis man altså ikke allerede har fået oprettet en sådan sag.

Jeg beklager generne mange gange. 

Hej @Nitram69 

Tak for din tilbagemelding og øv, at det ikke hjalp hos dig😐 Det tager vi med tilbage.

Der er så ikke andet for end at vente på svar og behandling af fejlmeldingssagen fra nu af. Her vil vores tekniske afdeling følge op, når der er et gennembrud/løsning. 

Vi fejlmelder fra nu af disse sager herfra og lader vores tekniske afdeling følge op via mailsagen, så snart der er nyt. Vi kan desværre ikke gøre mere herfra på forummet.

Vi beklager de gener som denne fejl medfører.

Det har vel heller ikke nogen betydning at telefonen er på 5G og ikke kun 4G når det installeres? Bare en tanke, da uret vel højst kører på 4G. På telefonen kan man jo slå 5G fra i instillingerne. Tanken kom, da en skrev at hans pludselig kom igennem, efter knap 8 forsøg, uden ellers at have ændret noget. Det kunne jo ske at vedkommenes telefon lige der, kun havde fat i 4G ?

Jeg kan desværre jo ikke prøve hele tiden efter hinanden, da jeg hver kan skal afvente afinstallation og installationsforsøg. Det bliver jeres folk nok også trætte af, hvis det sker manuelt.

Hej @Nitram69 

Nej, det er umiddelbart ikke her problemstillingen ligger.

Der må gerne skrives en privatbesked til mig, såfremt der ønskes at få oprettet en sag på det til vores tekniske support, hvis man altså ikke allerede har fået oprettet en sådan sag.

Jeg beklager generne mange gange. 

Er der noget nyt i sagen, for hver gang man skal forsøge påny, er man nødt til at afmelde abonnementet på Smartwatch og afvente at man kan forsøge igen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Nitram69 

Der forelægger desværre fortsat ikke en løsning på problemet endnu, det beklager vi.

Hvad er status ? Er det muligt at oprette eSIM til Galaxy Watch 6 Classic?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @PixelSingh 

Nej, fejlen er stadig ikke rettet. Det er åbenbart nærmest en umulig opgave. 

Hej 

 

Nogle som har fået det til at virke ? .. Kan det virkelig passe at yousee,ikke kan få det til at virke 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Elhaven 

Det er i hvert ikke løst endnu, desværre. Det skal lige siges at det er ikke er noget vi ene alene selv kan løse, da vi er afhængig af vores tredjepartsleverandør. Det gør ikke fejlretningen lettere. 

Besvar