Svar

problemer med esim på Galaxy watch 6 classic


Badge

Jeg har netop købt et Galaxy Watch 6 til at afløse mig Galaxy Watch 4. På mit Watch 4 har jeg i det sidste år haft aktiveret esim på uret, hvilket jeg i nogle situationer har været glad for.

På mit nye Galaxy Watch 6 er det imidlertid ikke lykkedes mig at aktivere esim på uret. Faktisk er det nu så galt at muligheden ikke længere eksisterer på “Mityousee” efter at jeg forsøgte en gang hvor set var muligt. Dette gik galt i kommunikationen med uret og nu er det ikke længere en mulighed.

Jeg har haft talt med supportere og backend support der ikke kan hjælpe mig. Endda har jeg talt med en supporter der har nøjagtigt samme problem. Jeg har fået mail fra Yousee der fortæller mig at sagen er overgået til deres udviklere, dernæst en mail der siger at man ikke har glemt mig selvom det efterhånden er 3 uger siden jeg oprettede sagen hos Yousee. Nu frygtet jegnat ser er noget teknisk galt med Yousee’s setup der bevirker at det måske ikke kommer til at virke eller at det ikke bliver prioriteret. Faktisk er jeg nu på nippet til at skifte til et andet mobilselskab blot for at få det til at virke.

Kan det være rigtigt at jeg virkelig ikke kan få denne feature til at virke med mit splinternye Galaxy Watch 6 classic ?

icon

Bedste svar af Kasper 13 October 2023, 09:20

Se original

59 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det understøttes.

https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/samsung/galaxy-watch6-classic/1695/80gb/rate24/

Badge

Muligt og godt at se. Det fungerer bare ikke og Yousee gør intet ved det.

dbh

Carsten

Omdømme 2
Badge +3

Hej @carstenwernerlund 

Jeg er ked af at læse, at du har problemer med at få eSIM aktiveret på dit Galaxy Watch 6. 

Jeg har sendt dig en privat besked, så vi kan tage et kig på det. 

Hej 

Sidder med det samme problem kan ik få E-sim til at virke på samsung galaxy watch 6,

Der er købt for 3 uger siden.

Har haft afmeldt mit abonnement 3 gange.

Så har jeg mulighed igen for at oprette mig igen.

Har snakket med support i yousee 2 gange 

De forsøger men ved ikke hvad der er galt og hvorfor det ik virker. 

Mandag den 12/8 -23 snakke jeg med yousee hun fortalte at mandag den 14/8-23 ville e-sim virke. Fra yousee side,  Men nej.

Har i dag 16/8-23 snakkede med yousee igen,

Support arbejder afmelde igen abonnement.

Prøve igen her til aften, men samme resultat, det virket ik. Har en aftale med en yousee supporter i morgen d 17/8-23 . Om jeg har fået det til at virke.  Men nej det har jeg ik.

Tænker ik at Yousee er klar med E-SIM til samsung galaxy watch 6.

Vh. Lars

Men hvor så ik være ærligt at skrive ud at de ik er klar, isted  for jeg skal bruge tid på nogen som yousee ikke er klar med.

Badge

Tak Lars,

så er vi nu 3 der har samme problem, idet der var en supporter hos Yousee jeg talte med der selv har samme  problem.

jeg har i dag sendt alle mine oplysninger videre til Yousee og afventer nu at der sker noget. Hvis ikke der sker noget inden denne måneds udgang er jeg desværre nødt til at skifte til “3”. Jeg er og har ellers været yderst tilfreds med Yousee, så det vil være lidt med blødende hjerte. Så håber det hurtigt kan fikses.

Tak for jeres indlæg. Vi er nu 4 med samme udfordring. Jeg har brugt rigtig meget tid på, at få det til at virke uden resultat.

Yousee oplyser nu at sagen er sendt til en supporter, så venter på et positivt resultat.

Vh Ole

Badge

Tak Ole. 

Det ligner mere og mere et generelt problem. Jeg selv håber på en hurtig løsning ellers må jeg finde et andet mobilselskab. 

Dbh

Carsten 

Omdømme 1
Badge

Hej.

Oplever nøjagtig samme problem,overvejer at skifte inden længe ,da jeg syntes man ingen steder kommer pt.…

 

Michael 

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Jeg kan bekræfte at der er tale om et generelt problem - og det er også fejlmeldt som et generelt problem internt. Vi er altså bekendt med problemet, og arbejder på højtryk for at få det løst. Vi er klar over, at det er voldsomt frustrerende. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Hej alle

Jeg har samme problem med Samsung galaxy watch 5.

Efter utallige henvendelse er det sendt til en it-udvikler. Det tager åbenbart lang tid at løse problemet.

 

Per 

Hej,

Jeg har samme problem. Jeg har kontaktet yousee i 3 uger, og været i deres butik flere gange, men ingen kan hjælpe. Deres support har oprettet en sag, og de vil kigge på det. Overvejer at skifte abonnement til 3. 

Haidar

Omdømme 1
Badge

Hej.

Oplevede samme problem dengang watch 4 kom på markedet, der gik over 1.år inden det kom til at virke,fra uret kom på markedet.…

Har derfor valgt at opsige abonnement!

 

Hej, samme problem her. Jeg ville ønske jeg havde læst dette opslag, da jeg her den 31 august valgte, at oprette et abonnement hos yousee med henblik på at bruge min watch6 classic med esim, men det kan jeg læse her kan ende med, at være et problem.

Jeg forstår bare ikke at når de for 16 dage siden skriver at det er et generelt problem, at de ikke nævner det overfor mig de 3-4 gange jeg har kontaktet dem med netop denne problem, de sidste par dage her.

Er der nogen der har hørt noget eller må man blive nød til at søge andre steder..?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Coios84 

Det kan jeg godt forstå, at du undrer dig over. 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg informationen er svær at finde internt - det har vi prøvet at råbe op omkring, men det ser ikke ud til at have ændret sig. Vores medarbejdere skal naturligvis blive præsenteret for problemet, før de kan informere videre om det.

Problemet er stadig fejlmeldt, men der er ingen tidshorisont, desværre. 

Hej, samme problem her. Jeg ville ønske jeg havde læst dette opslag, da jeg her den 31 august valgte, at oprette et abonnement hos yousee med henblik på at bruge min watch6 classic med esim, men det kan jeg læse her kan ende med, at være et problem.

Jeg forstår bare ikke at når de for 16 dage siden skriver at det er et generelt problem, at de ikke nævner det overfor mig de 3-4 gange jeg har kontaktet dem med netop denne problem, de sidste par dage her.

Er der nogen der har hørt noget eller må man blive nød til at søge andre steder..?

Jeg har nøjagtig det samme problem, og har fået svar om ukendt løsningstid. Jeg kan ikke få uret på mobilnettet, men kun nødopkald, og ved opkaldsforsøg uden mobiltelefonen tilsluttet, vises blot “Ikke registreret på netværket”.

Tak Lars,

så er vi nu 3 der har samme problem, idet der var en supporter hos Yousee jeg talte med der selv har samme  problem.

jeg har i dag sendt alle mine oplysninger videre til Yousee og afventer nu at der sker noget. Hvis ikke der sker noget inden denne måneds udgang er jeg desværre nødt til at skifte til “3”. Jeg er og har ellers været yderst tilfreds med Yousee, så det vil være lidt med blødende hjerte. Så håber det hurtigt kan fikses.

Jeg har samme problem.

Tak Lars,

så er vi nu 3 der har samme problem, idet der var en supporter hos Yousee jeg talte med der selv har samme  problem.

jeg har i dag sendt alle mine oplysninger videre til Yousee og afventer nu at der sker noget. Hvis ikke der sker noget inden denne måneds udgang er jeg desværre nødt til at skifte til “3”. Jeg er og har ellers været yderst tilfreds med Yousee, så det vil være lidt med blødende hjerte. Så håber det hurtigt kan fikses.

Jeg har samme problem.

Det burde være samme fejl som med Watch 4, da der var nøjagtig samme symptom.

Jeg har forsøgt i næsten 3 måneder uden held. 

Det giver ingen mening forsat at have abonnement hos Yousee, når priserne er langt billigere andre steder, hvor der ikke findes smartwatch opkobling. Jeg skifter til hallo.dk de bruger også TDC´s netværk og har datadelings kort.

Jeg har forsøgt i næsten 3 måneder uden held. 

Det kan så ikke være med Watch 6, men må være 4 eller 5 ?

Det er helt rigtigt et 5 pro. Men det gør jo problemet større. 

Få nu styr på det YouSee. 

Jeg er på vej væk med tv, internet og 2 telefoner

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi har netop fået bekræftet, at fejlen endelig skulle være løst. Det bør derfor nu være muligt for jer at oprette et Smartwatch-abonnement. 

Vi anbefaler at I gør følgende: 
 

1. Hvis der allerede er oprettet et Smartwatch-abonnement, skal det fjernes. Det gør I på følgende måde: 
-- Log på Mit YouSee 
-- Vælg mobilabonnementet i venstre side, og gå til Tilkøb 
-- Vælg Smartwatch og klik på Afmeld 
Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før Smartwatch-abonnementet er afmeldt 
 

2. Når Smartwatch-abonnementet er afmeldt, skal det oprettes igen. I ved sikkert allerede hvordan I skal gøre, men for en god ordens skyld sender jeg jer lige et link: https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opret-smartwatch-abonnement 

OBS: der kan stadig være problemer hvis man ved punkt nr. 2 logger ind med MitID - vi anbefaler derfor, at man logger ind med brugernavn og adgangskode i stedet. 

Jeg håber at ovenstående løser problemet for alle. Såfremt der opstår problemer, vender I naturligvis bare tilbage her. 
 

Omdømme 1
Badge

Hej.

 

Det virker jo stadig ikke,er der nogen som har fået sit til at virke🫣

Hej.

Jeg kom igennem hele oprettelsen, men har stadig ingen forbindelse 

Omdømme 6
Badge +8

@mm1; Ja, vi kan se at flere har fået det til at virke - og vi kan heller ikke selv genskabe fejlen længere. 

Hvad oplever du helt præcist? Er det samme fejl med “teknikken driller”? Hvis ja, logger du så ind med MitID eller brugernavn og adgangskode, som beskrevet i min sidste besked? Og har du nedtaget smartwatch-abonnementet først? 

@perjak123 ; hvis du godt kan køre oprettelsen igennem, og alt ser ud til at være i orden, så er det noget andet der er galt. her. Får du nogle fejlbeskeder eller er der bare ikke forbindelse? 

Besvar