Svar

problemer med esim på Galaxy watch 6 classic



Vis første besked

63 Kommentarer

Jeg har selv stået i samme situation og er ved at få 1 million grå hår!! 😅😅 Nu har jeg endelig fået esim på mit ur, men f... om stadig ikke virker!! Når jeg vil oprette et opkald uden mobilen skriver uret, udenfor signal... er der nogen der har fået løst problemet med større succes ????? Føler dog jeg er på vej, og jeg bare mangler at lave en enkelt indstilling for at få det til at virke 🙏🏼🙏🏼 har bare ikke en yousee butik i baghaven så det er såå opgivende at skulle køre 50km hver gang... og via tlf kan de ikke hjælpe... suuuk... 

Det er ikke løst. Uret er ikke registreret på netværket. Kun nødopkald kan virke, da de overrumpler netværket (også andres netværk).

Jeg har selv stået i samme situation og er ved at få 1 million grå hår!! 😅😅 Nu har jeg endelig fået esim på mit ur, men f... om stadig ikke virker!! Når jeg vil oprette et opkald uden mobilen skriver uret, udenfor signal... er der nogen der har fået løst problemet med større succes ????? Føler dog jeg er på vej, og jeg bare mangler at lave en enkelt indstilling for at få det til at virke 🙏🏼🙏🏼 har bare ikke en yousee butik i baghaven så det er såå opgivende at skulle køre 50km hver gang... og via tlf kan de ikke hjælpe... suuuk... 

Det er ikke løst. Uret er ikke registreret på netværket. Kun nødopkald kan virke, da de overrumpler netværket (også andres netværk).

Okay suk... 🙈 jeg må jo bede dem om at kreditere endnu en omgang.. 🫣🫣

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Nitram69 

Tak for din tilbagemelding og øv, at det ikke hjalp hos dig😐 Det tager vi med tilbage.

Der er så ikke andet for end at vente på svar og behandling af fejlmeldingssagen fra nu af. Her vil vores tekniske afdeling følge op, når der er et gennembrud/løsning. 

Vi fejlmelder fra nu af disse sager herfra og lader vores tekniske afdeling følge op via mailsagen, så snart der er nyt. Vi kan desværre ikke gøre mere herfra på forummet.

Vi beklager de gener som denne fejl medfører.

Det har vel heller ikke nogen betydning at telefonen er på 5G og ikke kun 4G når det installeres? Bare en tanke, da uret vel højst kører på 4G. På telefonen kan man jo slå 5G fra i instillingerne. Tanken kom, da en skrev at hans pludselig kom igennem, efter knap 8 forsøg, uden ellers at have ændret noget. Det kunne jo ske at vedkommenes telefon lige der, kun havde fat i 4G ?

Jeg kan desværre jo ikke prøve hele tiden efter hinanden, da jeg hver kan skal afvente afinstallation og installationsforsøg. Det bliver jeres folk nok også trætte af, hvis det sker manuelt.

Hej @Nitram69 

Nej, det er umiddelbart ikke her problemstillingen ligger.

Der må gerne skrives en privatbesked til mig, såfremt der ønskes at få oprettet en sag på det til vores tekniske support, hvis man altså ikke allerede har fået oprettet en sådan sag.

Jeg beklager generne mange gange. 

Hej @Nitram69 

Tak for din tilbagemelding og øv, at det ikke hjalp hos dig😐 Det tager vi med tilbage.

Der er så ikke andet for end at vente på svar og behandling af fejlmeldingssagen fra nu af. Her vil vores tekniske afdeling følge op, når der er et gennembrud/løsning. 

Vi fejlmelder fra nu af disse sager herfra og lader vores tekniske afdeling følge op via mailsagen, så snart der er nyt. Vi kan desværre ikke gøre mere herfra på forummet.

Vi beklager de gener som denne fejl medfører.

Det har vel heller ikke nogen betydning at telefonen er på 5G og ikke kun 4G når det installeres? Bare en tanke, da uret vel højst kører på 4G. På telefonen kan man jo slå 5G fra i instillingerne. Tanken kom, da en skrev at hans pludselig kom igennem, efter knap 8 forsøg, uden ellers at have ændret noget. Det kunne jo ske at vedkommenes telefon lige der, kun havde fat i 4G ?

Jeg kan desværre jo ikke prøve hele tiden efter hinanden, da jeg hver kan skal afvente afinstallation og installationsforsøg. Det bliver jeres folk nok også trætte af, hvis det sker manuelt.

Hej @Nitram69 

Nej, det er umiddelbart ikke her problemstillingen ligger.

Der må gerne skrives en privatbesked til mig, såfremt der ønskes at få oprettet en sag på det til vores tekniske support, hvis man altså ikke allerede har fået oprettet en sådan sag.

Jeg beklager generne mange gange. 

Er der noget nyt i sagen, for hver gang man skal forsøge påny, er man nødt til at afmelde abonnementet på Smartwatch og afvente at man kan forsøge igen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Nitram69 

Der forelægger desværre fortsat ikke en løsning på problemet endnu, det beklager vi.

Hvad er status ? Er det muligt at oprette eSIM til Galaxy Watch 6 Classic?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @PixelSingh 

Nej, fejlen er stadig ikke rettet. Det er åbenbart nærmest en umulig opgave. 

Hej 

 

Nogle som har fået det til at virke ? .. Kan det virkelig passe at yousee,ikke kan få det til at virke 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Elhaven 

Det er i hvert ikke løst endnu, desværre. Det skal lige siges at det er ikke er noget vi ene alene selv kan løse, da vi er afhængig af vores tredjepartsleverandør. Det gør ikke fejlretningen lettere. 

Hej alle

Jeg har samme problem med Samsung galaxy watch 5.

Efter utallige henvendelse er det sendt til en it-udvikler. Det tager åbenbart lang tid at løse problemet.

 

Per 

Kom det nogensinde til at virke? Har nu prøvet i et år uden held

Hej, samme problem her. Jeg ville ønske jeg havde læst dette opslag, da jeg her den 31 august valgte, at oprette et abonnement hos yousee med henblik på at bruge min watch6 classic med esim, men det kan jeg læse her kan ende med, at være et problem.

Jeg forstår bare ikke at når de for 16 dage siden skriver at det er et generelt problem, at de ikke nævner det overfor mig de 3-4 gange jeg har kontaktet dem med netop denne problem, de sidste par dage her.

Er der nogen der har hørt noget eller må man blive nød til at søge andre steder..?

Jeg har nøjagtig det samme problem, og har fået svar om ukendt løsningstid. Jeg kan ikke få uret på mobilnettet, men kun nødopkald, og ved opkaldsforsøg uden mobiltelefonen tilsluttet, vises blot “Ikke registreret på netværket”.

samme problem også hos mig

Omdømme 1
Badge

Det er et generelt problem,det har stået på i flere måneder og intet sker,man bliver bare holdt hen!

Skiftede til anden udbyder hvor de havde samme problem, så nu prøver jeg en 3.udbyder🥴🥴🥴

Det er et generelt problem,det har stået på i flere måneder og intet sker,man bliver bare holdt hen!

Skiftede til anden udbyder hvor de havde samme problem, så nu prøver jeg en 3.udbyder🥴🥴🥴

Det er godt nok vildt :(

Besvar