Svar

problemer med esim på Galaxy watch 6 classic


Badge

Jeg har netop købt et Galaxy Watch 6 til at afløse mig Galaxy Watch 4. På mit Watch 4 har jeg i det sidste år haft aktiveret esim på uret, hvilket jeg i nogle situationer har været glad for.

På mit nye Galaxy Watch 6 er det imidlertid ikke lykkedes mig at aktivere esim på uret. Faktisk er det nu så galt at muligheden ikke længere eksisterer på “Mityousee” efter at jeg forsøgte en gang hvor set var muligt. Dette gik galt i kommunikationen med uret og nu er det ikke længere en mulighed.

Jeg har haft talt med supportere og backend support der ikke kan hjælpe mig. Endda har jeg talt med en supporter der har nøjagtigt samme problem. Jeg har fået mail fra Yousee der fortæller mig at sagen er overgået til deres udviklere, dernæst en mail der siger at man ikke har glemt mig selvom det efterhånden er 3 uger siden jeg oprettede sagen hos Yousee. Nu frygtet jegnat ser er noget teknisk galt med Yousee’s setup der bevirker at det måske ikke kommer til at virke eller at det ikke bliver prioriteret. Faktisk er jeg nu på nippet til at skifte til et andet mobilselskab blot for at få det til at virke.

Kan det være rigtigt at jeg virkelig ikke kan få denne feature til at virke med mit splinternye Galaxy Watch 6 classic ?

icon

Bedste svar af Louise 18 August 2023, 08:57

Se original

41 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

Det køre sit forløb som det skal,men vil ikke registreres på Netværket?

 

Michael 

@mm1; Ja, vi kan se at flere har fået det til at virke - og vi kan heller ikke selv genskabe fejlen længere. 

Hvad oplever du helt præcist? Er det samme fejl med “teknikken driller”? Hvis ja, logger du så ind med MitID eller brugernavn og adgangskode, som beskrevet i min sidste besked? Og har du nedtaget smartwatch-abonnementet først? 

@perjak123 ; hvis du godt kan køre oprettelsen igennem, og alt ser ud til at være i orden, så er det noget andet der er galt. her. Får du nogle fejlbeskeder eller er der bare ikke forbindelse? 

Det vil ikke registrere på netværk. Jeg kan heller ikke se watch esim abonnement på min side under tilkøb som jeg har kunnet før

Omdømme 1
Badge

Har nu gjort som beskrevet 2.gange uden positivt resultat. Installation ser normal ud,og efter jeg har aktiveret abonnement skriver den tager lidt længere tid en normalt og kan derefter trykke udført...Stadig uden dækning?

Omdømme 4
Badge +6

Okay - har I haft fået oprettet en sag til den ansvarlige afdeling via vores Support? Hvis ja, må I nemlig gerne vende tilbage på den mail/sag - så undersøger de om det fortsat er noget generelt. 

Jeg har ligeledes samme problem, med at oprettelsen ser ud til at køre igennem, indtil sidst hvor der plejer at  stå “Teknikken driller. Vi går straks i gang med at fikse problemet, men der kan gå op til et par timer, før det virker igen. Det beklager vi”.

Jeg har for et par uger siden, sendt det videre og har i går (den 14. september) fået en opdateret mail, hvor der takkes for tålmodighed, og man ikke er glemt, men at sagen fortsat er hos IT udviklere.

Derfor tænker jeg at det stadig ikke er løst.

Jeg undrer mig bare over, at det ikke er lettere at løse, da det tilsyneladende er en fejl som allerede har vist sig for Watch 4 for et par år siden. Det må jo være samme fremgangsmåde for løsning? Muligvis ligger problemet i noget software på uret, som Samsung er inde over, men så meld det ud, og kontakt Samsung om en hurtig softwareopdatering, da det må være løst før på Watch 4 og Watch 5.

Var det dog ikke lettere at i melder noget generelt ud et sted, i stedet for at folk skal ringe gennem telefonslusen og først snakke med en “robot” ?

Omdømme 1
Badge

Opsagde mit abonnement d.20.August pga.dette,læste så i dette forum,at de havde fået det til at virke,og annullerede overdragelsen til andet selskab! 

Har nu kæmpet 1.uge uden succes,hvor man bliver fyldt op med den samme svada og watch 6 virker stadig ikke!

Nu kan jeg så vente 30.dage på at blive frigivet til andet selskab igen!!!

En stor gang hat og briller his Yousee efterhånden 🫣🫣🫣

Samme her med Samsung smart watch 6 . Virker ikke efter mange forsøg og opkald til kunde service. 

Ventede 14 dage efter fejlmelding . Fik email fra yousee teknisk support at nu virkede det . men nej . Jeg overvejer at skifte selvskab 

 

Omdømme 4
Badge +6

Hej alle 

Vi har ikke glemt jer, men afventer lige nu en tilbagemelding fra den ansvarlige afdeling. 

I hører fra os lige så snart der er nyt. 

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har fået en regning på smartwatch opkoblingen som ikke virker 🤔 hvordan skal vi forholde os til det? Hver gang jeg sletter abonnementet dukker den bare automatisk op igen efter et par dage. Jeg er glad for, at jeg ikke valgte at anullere min overdragelse til et andet selskab, da jeg fik mail om det nu var løst 🙄

Omdømme 7
Badge +10

Du skal henvende dig til Kundeservice.

Du skal henvende dig til Kundeservice.

Jeg sendte dem en mail i starten af sidste uge men har stadig ikke hørt fra dem.

Omdømme 7
Badge +10

Når det skal gå hurtigt, så er det ikke på mail, det er den dårligste måde, grundet lange svartider.

Omdømme 4
Badge +6

Hej alle i tråden her

Vi har nu endelig fået afklaring på, at de af jer som ikke allerede er fejlmeldt til rette afdeling og har en dialog dér, skal fejlmeldes så I kan blive informeret løbende. 

Jeg har desværre ikke overblik over hvem af jer der er fejlmeldt og hvem der ikke er - så de er jeg der IKKE er, må meget gerne sende mig en privatbesked, eller vende tilbage i tråden her. Så sørger vi for, at I bliver fejlmeldt. 

Hej alle i tråden her

Vi har nu endelig fået afklaring på, at de af jer som ikke allerede er fejlmeldt til rette afdeling og har en dialog dér, skal fejlmeldes så I kan blive informeret løbende. 

Jeg har desværre ikke overblik over hvem af jer der er fejlmeldt og hvem der ikke er - så de er jeg der IKKE er, må meget gerne sende mig en privatbesked, eller vende tilbage i tråden her. Så sørger vi for, at I bliver fejlmeldt. 

Hej, jeg skifter selskab fra d. 5 okt. Jeg har fået en regning, hvor jeg skal betale for smartwatch opkobling for både september og oktober, det tænker jeg at jeg ikke skal betale for, jeg har både ringet og skrevet til jer men har ikke fået noget konkret svar. Min opkobling har aldrig virket og selvom jeg fjerner det fra min abonnementer så dukker den bare op igen. Det er en ommer. Jeg har kunde nr er xxx xxx xxx.

Redigeret af moderator

Omdømme 7
Badge +10

Der må IKKE oplyses personhenførbare oplysninger, det gælder også kontonummer, det fremgår klart på siderne og kommentarfeltet at det ikke er tilladt, så det skal slettes.

 

Omdømme 4
Badge +6

Hej @Coios84 

Først og fremmest, så har jeg redigeret dit kontonummer ud. 

Jeg har samtidig sendt dig en privatbesked, som du gerne tage et kig på. 

Besvar