Vi har de sidste 3 - 4 uger fået en meget ustabil forbindelse, hvilket bevirker at vi utrolig ofte mister forbindelsen til Internettet. Vores computere og telefoner ikke kan ikke oprette forbindelse til internettet. Ligeledes oplever vi ca. hvert 15 til 20 minutter at streaming på fjernesynet stopper. Fjernsyn og Yousee boks kører på Lan. Der er ingen problemer med flow tv, men hvis vi starter et program forfra - eller pause, spoler - stopper programmet og står med en irriterende grønne cirkel.
Hvis jeg foretager en hastigheds test når dette sker - er hastighed enten 0 eller meget lav. Vi har en 1000/500 forbindelse på coax og har aldrig før oplevet problemer.
Hvis jeg pinger DR.DK kontinuerligt - får jeg latency helt op til 4000 ms og nogle gange: Request timed out. Se nedenstående eksempel
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=208ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1264ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=2925ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=2126ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=2871ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1825ms TTL=58
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3966ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3195ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3358ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=43ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1054ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1972ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1801ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=2000ms TTL=58
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=2759ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3595ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3038ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3005ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1926ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1825ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3398ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3498ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1706ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3392ms TTL=58
Request timed out.
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3861ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1404ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3493ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=3299ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1999ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1999ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=1379ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=418ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=269ms TTL=58
Reply from 95.100.155.139: bytes=32 time=247ms TTL=58
Må indrømme, at vi snart er så træt af vores forbindelse, at vi har talt om, at skifte udbyder. Siden Yousee opgraderede firmwaren, der bl.a fjernede muligheden for at have forskellige password på 2.4 og 5 forbindelse har vi haft problemer. Bl.a. har vi været nødt til at købe en Wifi ekstender for at få en stabil forbindelse til vores trådløse printer, der står 6 meter fra routeren - Det problem var der ikke før opgraderingen af den sidste firmware.
Jeg har genstartet routeren, Sagemcom, firmware FAST3890V3_NUUDAY-SIP-RDK_77.15.14, utallige gange, ligesom jeg har lavet en reset. Intet hjælper.
Kan også se på vores grundejer forenings Facebook side, at mange har haft samme problemer med Yousee på det sidste