Svar

1000/100 Max 22MB download


Badge

Hej. Jeg oplever at mine downloads er begyndt at blive låst til max 22MB/s. Jeg har før i tiden haft den helt oppe omkring 80-100MB/s men døjer nu med den langsomme hastighed.

Jeg har coax bredbånd på 1000/100

Jeg kører med kabel direkte fra Router til min PC og det er det samme jeg altid har brugt. 

Min router er en model F@ST 3890V3 W

Er der nogen der kan være behjælpelig med hvad der kan være galt? 

icon

Bedste svar af Kasper 13 March 2024, 08:55

Se original

78 Kommentarer

Hej @Sitch89 og @ptc 

Det er underligt, at I stadig har problemer, når konfigurationen nu er ændret i nettet og routeren er genstartet.

I kan prøve at nulstille routeren ellers så vil jeg sende jer en privatbesked om lidt, så vi kan få oprettet en fejl på det ved vores remote support. Så undersøger de nærmere og sørge for opfølgning på det.

Hvad i alverden beder du om mit mobil nummer for i din private besked? Jeg stoler ikke på dig. Du har beskyldt mig for at gøre krav på intern viden. Burde kontonummeret ikke være rigeligt til at rette fejlen? :D

men ellers tak. Jeg tager den telefonisk som jeg også gjorde sidst. Det er det eneste der virker. Jeg tør slet ikke tænke på hvor længe jeg skal vente hvis jeg prøver her. Der kom intet info fra jer før mit opkald sidst.. jeg skal ikke ud i endnu en "vi arbejder på sagen" i 6 måneder :D

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ptc 

Det er helt i orden, at du ikke ønsker min hjælp.

Du er naturligvis mere end velkommen til at kontakte os via vores øvrige indgange😊

Ha’ en rigtig god dag.

Omdømme 1
Badge

Jeg testede min download hastighed i går på Steam efter genstart af mit modem,og nu køre den på fuld hastighed igen,den kom op på 86MB/s den ville helt sikkert have kommet højere op,men da var spillet downloaded færdigt.

Besvar