Vi oplever at diverse TV3 programmer ikke er synkrone med billede og lyd - kan ikke lige se hvordan det kan løses
Bedste svar af Louise
Se originalVi oplever at diverse TV3 programmer ikke er synkrone med billede og lyd - kan ikke lige se hvordan det kan løses
Bedste svar af Louise
Se originalDu er ikke den første der har det problem, flere har skrevet om det på You See FB side. YS er klar over problemet.
Hej
Som Radiomanden skriver, så er du rigtigt nok ikke den eneste der oplever dette problem.
Vi er i gang med at undersøge årsagen - forhåbentlig er det snart rettet.
Jeg beklager ulejligheden mange gange.
Oplever i stadig forsinkelse på jeres lyd?
Det er snart 3 måneder siden, så det må være løst, der er ikke hørt/læst mere om det i den seneste tid, så det må antages at problemet ikke længere er der.
Jeg har lyd forsinkelse på mit YouSee?
På alle
Hej
Det lyder da ikke for godt, at du oplever forsinkelser i lyden på alle kanaler.
Hvilken enhed oplever du det på? Er det f.eks. på en Tv-boks, i YouSee Play appen eller hvordan?
Det er på min YouSee boks jeg har til mit tv..
I dag er det den 27. maj 2023 og der er stadig problemer med synkronisering af billede og lyd på alle TV 3 programmerne, som sendes via You See.
Det kan da ikke være rigtigt, at det skal tage over 4 måneder at rette den fejl.
Vi oplever det samme i stor stil. Det har stået på i måneder og er mildest talt belastende, når den samme lyd frekvens enten gentager sig eller noget af lyden helt udebliver.
Vi bruger yousee play app'en på et LG tv, der er forbundet med kabel.
Af hvad vi har oplevet, er det kun med Viasat kanalerne. Bliver det ikke snart løst, så opsiger jeg og prøver med viaplay's egen app.
Hej
Nu tror jeg ikke fejlen har været der konstant siden denne tråd blev oprettet og hvis den har, så må det ramme noget meget specifikt udstyr.
Skriv gerne hvilket mærke og model tv dette opslaves på, så vi kan bringe det videre til vores tekniske afdeling.
Mit tv er et Panasonic TX-55GZ950E og tv-signalet kommer direkte fra det stik, som You See har installeret i min lejlighed. Jeg har ingen tv-boks.
Jeg bor i 2300 København S.
Vi oplever det samme i stor stil. Det har stået på i måneder og er mildest talt belastende, når den samme lyd frekvens enten gentager sig eller noget af lyden helt udebliver.
Vi bruger yousee play app'en på et LG tv, der er forbundet med kabel.
Af hvad vi har oplevet, er det kun med Viasat kanalerne. Bliver det ikke snart løst, så opsiger jeg og prøver med viaplay's egen app.
Det er et LG 86UM7600 TV
Hej alle
Til info, så er vi ved at undersøge det nærmere.
Vi vender tilbage når der er nyt.
Jeg har desværre samme problem, og har haft det i mange måneder. Her medio august 2023 er det uforandret. Tv'et er et Panasonic omkring 2 år gammelt, og signal modtages via YouSee tv-boks. Håber på snarlig løsning.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.