Spørgsmål

ny Yousee app på LG tv


Omdømme 1
Badge

Andre der oplever at streaming stopper eller hakker på nyere LG tv, det skete aldrig med den gamle app


100 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Radiomanden 

Fejlen er løst i den forstand, at vi kan se at rettelsen har gjort en stor forskel på den hakkende afspilning, især på de ældre modeller - vi har også fået flere tilbagemeldinger her på Forum på, at det har løst problemet. Som vi også allerede sagde inden, så kunne vi ikke garantere at det ville løse problemet for alle, og de resterende må vi så få fejlmeldt for at se, om der er noget lokalt der spiller ind. 

Der arbejdes stadig på, at løse de andre problemer der nævnes - som f.eks. at appen kan være langsom på nogle modeller. 

Omdømme 7
Badge +9

Det link blev lagt op som en orientering angående problemerne ikke af anden årsag.

Omdømme 6
Badge +8

Det var også bare for at give et svar, hvis nu nogen af de kunder der stadig har problemer, undrer sig over at vi meldt ud, at det er løst. 

Det er helt fint at du orienterer 😊

Badge

Ja, så virker det ikke igen eller har ikke virket…. Live er blevet bedre… men hvis jeg skal se en tidligere udsendelse så hakker den og fryser på See😩😩😩😩😩

LG 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Michel10 

Jeg er glad for at høre, at live-tv er blevet bedre. 

Nu nævne du See - er det kun på den kanal at det hakker ved brug af Arkiv? 

@Tvihellerup; Kan du uddybe hvilke problemer du oplever? 

Efter opdateringen af appen starter den ekstremt langsomt op. Det tager mere end 30 sekunder at komme ind til menuen med de forskellige kanaler. De roder også ift hvad jeg er vant til fra før. Desuden hakken og derpå efter nogen tid fryser de. Så må jeg gå helt ud og kan starte forfra. Virkelig irriterende! Mit tv er LG webOS UM7100PLB.

Badge

Alle gamle udsendelser

Omdømme 6
Badge +8

Alle gamle udsendelser


Jeg kan se, at du aldrig vendte tilbage på vores sidste mail - besvar gerne den, med besked om at det stadig hakker i Arkiv, samt den manglende oplysning min kollega efterspurgte, og så får vi det fejlmeldt. 

Omdømme 6
Badge +8

Efter opdateringen af appen starter den ekstremt langsomt op. Det tager mere end 30 sekunder at komme ind til menuen med de forskellige kanaler. De roder også ift hvad jeg er vant til fra før. Desuden hakken og derpå efter nogen tid fryser de. Så må jeg gå helt ud og kan starte forfra. Virkelig irriterende! Mit tv er LG webOS UM7100PLB.


At appen er langsom på nogle modeller er vi bekendt med, og det er noget vi arbejder på at forbedre. 

Ifht. hak og frysning, er det så både på live-tv og Arkiv? 

Ja, det er det!

Omdømme 1

Det hakker voldsomt i arkiverede kanaler, og her til aften hakker det også i livetv eller fryser helt. Jeg bad om at få en streamer for 14 dage siden, det var ikke en mulighed, da det jo koster 400 kr.  jeg kunne få gratis forsendelse…!!??

Jeg er pænt træt af at betale for 40 point hver måned og så opleve så dårlig kundeservice.
 

Livetv’et har virket bedre, men arkivet har ikke virket siden opdateringen for snart 3 uger siden. Mit LG tv er fra 2019. Og jeg har sendt mit serienummer til en af jeres kolleger på via Messenger. Jeg håber, at der snart bliver meldt en holdbar løsning ud - ellers må jeg flytte mit abonnement. 600 kr. for et produkt som ikke virker eller virker sporadisk, er simpelthen for dyrt

Vores TV er også begyndt at hakke igen nu og går også helt i stå ca. hvert 10 sekund, selv om den sidste opdateringen for er par uger faktiske virkede. Nu er vi så næsten tilbage, hvor det startede efter den første opdatering… shit altså… der er fandme for ringe …🤢😕

Hos os hakker live udsendelserne også voldsomt, med 3-4 sekunders pause hvert 10 sekund, hvilket i praksis gør det ubrugeligt 😥

TV'et er en LG model SK8500PLA

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Jeg vil gerne prøve at melde videre, at nogle af jer igen oplever at det hakker - der bliver løbende holdt øje med appen og performance, så afhængigt af hvad årsagen er, så kan jeg nok ikke love jer en løsning nu og her. 

@SusG og  @Michael-Nielsen_8000- hvornår genopstod fejlen? Altså var det først i går, eller har det stået på i flere dage? Her tænker jeg på live-tv og ikke Arkiv. 

@Charlotte W. ; Ifht. at det hakker i Arkiv, så er det et generelt problem som faktisk ikke umiddelbart har relation til det hakkende live-tv, selvom man skulle tro det. Så en del har ikke været rettet, og det arbejdes der på en løsning på. 

Jeg synes ikke rigtigt der var der store søndag. Det er blevet helt umuligt mandag.. vi har kun set live-TV.

Det kommer og går lidt, men mandag var det væsentligt værre end tidligere

Omdømme 6
Badge +8

Okay - tak for tilbagemeldingen begge to. 

Jeg prøver at gå videre med det, men meldingen lige nu er, at vi løbende monitorerer appen og laver forbedringer - ser vi en tendens til at der igen er problemer med stabiliteten på et mere generelt plan, så vil der blive kigget på det. 

Badge

Ny YouSee app….Arkiv , fryser stadigvæk, tv 2….😩😩😩😩

mvh Michel 

Omdømme 6
Badge +8

Ny YouSee app….Arkiv , fryser stadigvæk, tv 2….😩😩😩😩

mvh Michel 


Vi har heller ikke fået en melding på, at det skulle være løst desværre - jeg ved dog at de stadig arbejder på det, så jeg vil gerne prøve at skaffe en status. Jeg får dog først en tilbagemelding efter påske. 
 

Badge

Hey igen

appen lacker igen…. Nu er det live… på 3 max😩😩😩

Omdømme 6
Badge +8

Hey igen

appen lacker igen…. Nu er det live… på 3 max😩😩😩


Jeg tror ikke vi kan udelukke at det kan ske en gang imellem - så vi er nødt til at skelne imellem om det sker kortvarigt og på enkelte kanaler, eller om problemet opstår på alle live-kanaler/Arkiv og står på i flere dage.

Var problemet der kun lørdag, eller også i går og i dag? 
 

Badge

Så fryser app igen i arkiv… 3 max i kamp igen igen igen …. Kan appen ikke laves ???? Ved at være lidt for vildt😩😩😩😩

Omdømme 6
Badge +8

Som jeg har nævnt før, så monitoreres appen og der arbejdes på at gøre den mere stabil - hvis de kan se i systemet at der har været perioder med hakken eller frysninger, så undersøger de hvad der ligger til grund for det, og ser hvad der kan gøres for at det stabiliseres. 

At du oplever at den hakker, betyder dog ikke nødvendigvis at der er generelt hver gang - der kan også være andre faktorer der spiller ind. 

Badge

Nej… nu er den gal igen… appen lakker på 3 max live. Og stopper samtidigt, den går tilbage tilbage til oversigten af det valgt program…har været dårlig hele weekenden… det er et stærkt support team, i forhold til at styr på appen😩😩😩😩😩

håber virkelig snart det lykkes🙏🙏🙏🙏🙏🙏

mvh Michel 

Besvar