Spørgsmål

ny Yousee app på LG tv



Vis første besked

100 Kommentarer

Badge

Den startede med hakke under afspilningen af en live tv-udsendelse, hvorefter den frøs fuldstændig!!!

TV2 hakker fortsat, hvis jeg vælger, at et igangværende program skal Starte forfra. Er ikke konstateret, hvis jeg blot ser det live. Er netop konstateret ved “Go’ morgen Danmark”!
LG webOS TV OLED55C8PLA

Omdømme 6
Badge +8

Jeg forhørte mig lige hos den ansvarlige afdeling, og de siger at ikke alle har opdateringen endnu. 

Kan I tjekke om jeres app står som opdateret i går eller i dag? Alle skulle senest have den i løbet af i morgen siger de. 

Badge

Mit tv hakker fortsat og fryser på tv-2 Go’ morgen Danmark 🙈🙈😡😡😩😩😩😩

Lg 2020 b9

Omdømme 6
Badge +8

Så du min sidste besked, @Michel10

Der skriver jeg, at ikke alle fjernsyn er opdateret endnu. Og nu har vi også lige fået besked om, at det er en rettelse der er lavet bagved, så man kan ikke se på appen om den er opdateret - lige umiddelbart i hvert fald. 

Vi er derfor nødt til se tiden an til efter weekenden, så vi er sikre på at alle modeller har modtaget rettelsen - eller, alle bør have den i morgen, men vi er først til stede her på forum igen mandag. Så hvis I kan vende tilbage med en melding i løbet af weekenden, ifht. om I oplever forbedringer, så vil det være en stor hjælp. 

OLED55C8PLA
YouSee PLAY er installeret hos mig den 22.02.2024. Så jeg venter weekenden over og ser efter ny version.

Havde forstået at rettelsen kun var i jeres programdel, og ikke medførte ny vers. af app ☺️
 

Omdømme 6
Badge +8

Det er også korrekt forstået - det fremgår også af min sidste besked, at man ikke kan se om appen er opdateret. Vi har fået lidt forskellige beskeder fra baglandet - beklager forvirringen 😊

Men ja, giv meget gerne en tilbagemelding efter weekenden. 

Hej ud fra tråden er jeg lidt i tvivl om mit problem er det samme.

min oplevelse er:  vi har et ca 8 år gammelt LG smart TV . Sidste uge begyndte kanaler at hakke. For 2 dage siden hakkede det hurtigere og hurtigere og nu er der kun sne til gengæld hakker det ikke😀. Lyd er Ok og fjernsynets menuer er også Ok men så snart TV skal vise bevægelse er det kun sne, uanset om det er via dvd cromecast eller antennekabel. 
Kan yousee opdatere TV automatisk uden at jeg aktivt selv gør noget?

måske er TV bare færdig, men tidspunkt og fejlbeskrivelser peger en del på problemerne med yousee. I givet fald har yousee jo nærmest ødelagt TV et. Jeg har forsøgt at gendanne til fabriksindstillinger, men det ændrer ikke noget. Jeg kan ikke se nogen yousee Play app i menu med apps 

Flemming

Omdømme 7
Badge +9

Et 8 år gammelt TV, så er der for gammelt hvad angår understøttelse af App. You See kan ikke opdatere TV, det kan kun producenten, og det gør de ikke med den alder det har.

 

Et 8 år gammelt TV, så er der for gammelt hvad angår understøttelse af App. You See kan ikke opdatere TV, det kan kun producenten, og det gør de ikke med den alder det har.

 

Tak for svar, ved du om yousee kan opdatere mit fjernsyn uden at jeg gør noget aktivt? 
på vores helt gamle TV, godt 20 år, kan godt vise yousees signal. Jeg er lidt oldschool, jeg forstår ikke at et produkt er til storskrald efter 8 år,😊

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet You See kan intet gøre, de understøtter som det fremgår ikke App's på TVer der er ældre end 2019. Læs her i tråden hvad der kan gøres når TVet er blevet for gammelt til at understøtte App’s.

Badge

Hej, jeg har nu streamet en lille time på mit LG 32LK6200PLA med kun 1 lille hak kort efter start, og derefter uden problemer, så noget har helt klart hjulpet på mit LG. Tak for hjælpen. Mvh StReCa

Badge

Hej Louise 

så fryser mit lg 55 b9 igen… ser tv2 sport x… fedt li midt i en kamp😡😡😡😡😡😡😡😩😩😩

Omdømme 6
Badge +8

Hej Louise 

så fryser mit lg 55 b9 igen… ser tv2 sport x… fedt li midt i en kamp😡😡😡😡😡😡😡😩😩😩


Sendte du os en mail og fik det fejlmeldt?

Badge

Kun På tråden som aftalt …. Feedback!

Omdømme 6
Badge +8

Hvis dit TV er nyere, som du har skrevet nogle steder, så skal det fejlmeldes. 

Så send gerne en mail som beskrevet i den privatbesked jeg sendte dig for en uges tid siden. 

Badge

😳😳😳

Badge

????

Omdømme 6
Badge +8

Jeg kan se, at du i denne tråd har skrevet at du har sendt en mail: 
 

 
Kan du sende mig sagsnummeret på den mail på privatbesked? Så genåbner jeg den. 

Badge

Kan ik se en mail på min privatbesked med et sagsnummer?  
mvh Michel 

Omdømme 7
Badge +9

Når det er en mail, med sagsnummer, så er den i din In box.

Omdømme 6
Badge +8

Ja, altså det sagsnummer du har modtaget da du sendte os en mail, har du fået på din mail - det sagsnummer der fremgår af mailen, må du gerne sende til mig på privatbesked her på forummet. 

Badge

Tak.😊… kan bare ik finde en frem, hverken i mail el på mit YouSee privat besked?

Omdømme 6
Badge +8

Sagsnummeret vil ikke ligge i dine privatbeskeder 😊

Kan du i stedet sende mig en privatbesked med din mailadresse? Så prøver jeg at finde sagen på den måde i stedet for. 

Omdømme 7
Badge +9

I følge denne artikel så skulle problemerne være løst. https://www.recordere.dk/2024/03/yousee-tv-app-problemer-skulle-vaere-loest-nu/

Besvar