Spørgsmål

ny Yousee app på LG tv


Omdømme 1
Badge

Andre der oplever at streaming stopper eller hakker på nyere LG tv, det skete aldrig med den gamle app


100 Kommentarer

Den nye app til Samsung har det med at stoppe umotiveret af og til. Jeg har ikke bemærket, at den har hakket (fjernsynet er forbundet med kabel).

Omdømme 2

Vores LG 86um7600 hakker ihvertfald efter den nye app. 500/500 linie og tv'et er på kablet forbindelse.

Jep, tv live streaming stopper ret konstant, især efter et kanalskift🙄

Omdømme 1

Ja, det hakker også hos os… irriterende. 

Ja, samme problem på vores LG tv efter opdateringen

Omdømme 1

Oplever det samme her. Det virkede fint i den gamle app. TV er nyere LG og linjen er 2500/2500Mbit fiber, kablet til TV. Den nye app er ekstremt lang tid om at starte, og når endelig man kommer ind, så hakker TV på alle kanaler (ca. 10 streaming, så 2 sekunder frosset skærm, 10 sekunder streamig, 2 sekunder frosset skærm). Det er ubrugeligt med den nye app!!!

Omdømme 1

Ja. Vores LG fjernsyn hakker hele tiden siden opdatering. Alle kanaler er det galt med og app’en er meget lang tid om at åbne. For ringe. Få rettet asap eller rul tilbage. 

Omdømme 1

Vi har også LG TV (fra 2020). Vi streamer via app, og oplever den hakker ca. hvert minut, den stopper så i 10-15 sek og så kører det forfra igen. Det gælder alle kanaler og appen er utrolig langsom!  Vores internet er,  200/20 Mbit, Coax

Omdømme 1

YouSee, kom ind i kampen..Det er en lorte opdatering i har fået lavet .Det er jo ikke til,at holde ud. Selv Netflix app er mega dårlig. Det er ligesom den skal varme op. Så åbner den og så lukker den ned. Lukker op og lukker ned og programmet/ filmen starter op men lukker stadig. Lad os få noget der virker.

Omdømme 2
Badge

Efter at YouSee Play appén er opdateret hakker samtlige udsendelser, alle skift mellem menuer og programmer kører i slowmotion. Har LG TV men det har indtil opdatering fungeret upåklageligt.

 

Venligst fix problemet YouSee, det kan simpelthen  ikke være rigtig at hver evig eneste gang i laver en ændring, så får vi kunder problemer.

Omdømme 1

Det samme her :0( har også LG og efter opdatering er der gået L*** i det, alle andre apps virket fint og under problemer, er bare ikke sikker på at yousee læser dette og forstår ikke at de udgiver en app som ikke er testet ordenligt.

Spørgsmål: Opdateringen til LG, er det en opdatering af den eksisterende app, eller kommer den som en separat app? Til Samsung er den nye nemlig en separat app. Dvs. der ligger en gammel app og en ny app.

Umiddelbart synes jeg den nye reagerer lidt hurtigere end den gamle (på min Samsung-model).

Den nye spole-funktion er dog lidt irriterende. Den gamle spolehastighed blev højere, jo længere tid man spolede. Det gør den nye ikke. Dvs. det tager noget tid at spole langt.

Badge

Oplever præcis det samme på mit LG😡

Badge

Hej, jeg har samme problem på mit 2 år gl. LG med at billedet hakker v/streaming med den nye youSee app, men stort set ikke på Samsung, som står meget længere væk fra routeren.. Begge tv har dog samme meget langsomme opstart.Det må være en ommer, youSee. 

Omdømme 2

Vi har bedt om at blive krediteret for dagene efter opdateringen, da vi ikke ønsker at betale for noget vi ikke får. Vi kan heller ikke få en tidshorisont for udbedring eller gå tilbage til den gamle app. YouSee er som sædvanlig ligeglade med deres kunder og afviser kompensation. I mit arbejde tager vi ansvar for de fejl vores opdateringer medfører og normalt ruller vi tilbage, hvis ikke vi kan udbedre fejlen indenfor et par timer. Samme ansvarlighed findes åbenbart ikke ved YouSee. Trods sms og email tilmelding omkring driftsforstyrrelser, har YouSee end ikke formået at melde noget ud endnu. Det er for useriøst og vi har derfor valgt at opsige vores abonnement. Istedet prøver vi norlys, allente eller en af de andre udbydere.

Omdømme 1
Badge

Samme problem med LG her - meget langsom opstart og det “hakker” hele tiden. Håber det bliver fikset hurtigt….

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi har erfaret, at hvis man har et LG TV fra 2018 eller 2019 så kan man opleve det problemer som I beskriver her i tråden. 

Det er noget vi arbejder på at få løst, men der er ikke en tidshorisont pt. 

Hvis nogle af jer har modeller som er nyere end det nævnte, så vend gerne tilbage med modelnumre her i tråden. Så tager vi et kig på det.

Jeg beklager ulejligheden. 

Omdømme 1
Badge

Med stigende fokus på ESG så kan jeg kun råde YOUSEE til at fokusere på at app opdateringer kan køre på “gamle” TV modeller. Det kan ikke passe, at en ansvarlig virksomhed ikke er med til at vi skal bevare velfungerende TV og ikke skal skifte til nyere bare fordi en app opdatering ikke kan fungere på 4-5 år gamle TV.

 

LG og yousee kan sikkert drage gensidig fordel af er teknisk samarbejde. 
 

Det er vigtigt med en tidshorisont på udfordringerne ellers vil en del kunder med LG TV nok se sig om efter en anden løsning end YOUSEE

 

Badge

Hej Louise (YouSee)

Det er også Lg fra 2020 som har samme udfordringer!!!

jeg har et (Oled 55 B9 SLA)

mvh Michel 

 

Omdømme 7
Badge +9

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Louise (YouSee)

Det er også Lg fra 2020 som har samme udfordringer!!!

jeg har et (Oled 55 B9 SLA)

mvh Michel 

 

Vi skal muligvisalligevel have jer alle fejlmeldt, men især jer med fjernsyn som ikke er fra 2018 og 2019 - her er det formentlig noget andet der spiller ind. 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Badge

Super👍

har sendt en mail!

Alt hakker.

helt ubrugelig app nu :-(

man kan ikke skifte kanal uden det fryser fuldstændig 

Omdømme 2
Badge

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Er du sponsoreret af yousee siden du med din kommentar tager dem i forsvar og postulerer at det er kunderne der har købt forkert udstyr?
Faktum er at yousee igen lader kunderne i stikken. “Ingen tidshorisont” skriver Louise - hun kunne lige så godt skrive at hun har fået besked på at bede kunderne gå af h…… til. Mage til frækhed 😡

Ikke nok med at det lagger/hakker, så er designet fuldstændigt tåbeligt:

 

i Tv-guiden kan man ikke længere gå op/ned langs “nu-linien”, det er så langsomt at istedet for at gå op i tvguiden hopper den helt op i toppen (med pilud).

 

når man endeligt har fundet et program som lige pt. er live, skal man igen trykke OK, for at se live -istedetfor at det bare startede som det gjorde før.

 

Når man så er blevet træt af et se et program, som hakker og vælge at trykke “pilned” for at få ens programmer frem -så ligger de ikke i valgt rækkefølge. (hvordan kan lykkedes med at tvguiden kan ligge i den rigtige rækkefølge, men ikke det andet??? det burde for fanden være den samme “tabel” der bliver slået op i!!!!!!!!!!!!!!!!

og mit tv er en LG 2020-model, og ja det er fejlmeldt -men hvor er jeres support håbløs…. første person prøvede at bilde mig ind at det var Android der lavede apps for jer…. I fejlmedlings-emailen foreslåes der så :har du prøvet at tænde og slukke for din router?!?!?!?!??!?!

Besvar