Spørgsmål

ny Yousee app på LG tv



Vis første besked

100 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Er du sponsoreret af yousee siden du med din kommentar tager dem i forsvar og postulerer at det er kunderne der har købt forkert udstyr?
Faktum er at yousee igen lader kunderne i stikken. “Ingen tidshorisont” skriver Louise - hun kunne lige så godt skrive at hun har fået besked på at bede kunderne gå af h…… til. Mage til frækhed 😡

Hvor jeg vil hen er  at man skifter da ikke TVet ud bare fordi et par App’s ikke længer kan bruges,, da det på ingen måde er nødvendigt når der er enheder til små penge der nok er smartere end TVet er/var.

Omdømme 2
Badge

Ahhh godt ord igen og jeg beklager misforståelsen.

Kan jeg lokke dig til at nævne et par af de smarte enheder du beskriver, da jeg er helt blank på dette punkt

Omdømme 7
Badge +9

Der f.eks Nokia 8000 til under Kr, 500  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj7p5zBrsmEAxWeF6IDHVmxC6wYABAIGgJsZQ&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYTXBGo8uYxRTfVKqyiUsjSIWwUQtNu9smI_LxMf22gqaroG40GUv8BoCVkEQAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2AxyFL-IGDcAoKfGmJfhPfAqJoG3TRbHQDja-7l1hrQX9M73cp9xm-0o0VU6MqCLeuQxwesBAi2obeXS3HyOnb_xw-ooC7gjvr63tQ9iSymGxXqaz&sig=AOD64_3U7ezWZxMiokjQYZuLatcidW2zBA&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwjxy5bBrsmEAxXeKhAIHaU4ASsQ9aACKAB6BAgEEEI&adurl=Der er nokia 8010 til lige over en tudse.  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj7p5zBrsmEAxWeF6IDHVmxC6wYABAKGgJsZQ&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYdngoNnzrv6stWmhu3bPpZqb9cgycmPfoelVPPmeQSeQ92M9dd2fLBoCKI0QAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2AxyFL-IGDcAoKfGmJfhPfAqJoG3TRbHQDja-7l1hrQX9M73cp9xm-0o0VU6MqCLeuQxwesBAi2obeXS3HyOnb_xw-ooC7gjvr63tQ9iSymGxXqaz&sig=AOD64_0cV---Oy-v9M0kdGdUZAGAD_Q5xQ&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwjxy5bBrsmEAxXeKhAIHaU4ASsQ9aACKAB6BAgEEBI&adurl=

Nokia 8010 til lige over en tudse.  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj7p5zBrsmEAxWeF6IDHVmxC6wYABAKGgJsZQ&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYdngoNnzrv6stWmhu3bPpZqb9cgycmPfoelVPPmeQSeQ92M9dd2fLBoCKI0QAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2AxyFL-IGDcAoKfGmJfhPfAqJoG3TRbHQDja-7l1hrQX9M73cp9xm-0o0VU6MqCLeuQxwesBAi2obeXS3HyOnb_xw-ooC7gjvr63tQ9iSymGxXqaz&sig=AOD64_0cV---Oy-v9M0kdGdUZAGAD_Q5xQ&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwjxy5bBrsmEAxXeKhAIHaU4ASsQ9aACKAB6BAgEEBI&adurl=

Strong Leap til Kr 600  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj7p5zBrsmEAxWeF6IDHVmxC6wYABAOGgJsZQ&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYZgsr9VBkH964DvJwroH2SLV8o_s66LTfMOx8NBk-RcCpmUDNoBjAhoCzN4QAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2AxyFL-IGDcAoKfGmJfhPfAqJoG3TRbHQDja-7l1hrQX9M73cp9xm-0o0VU6MqCLeuQxwesBAi2obeXS3HyOnb_xw-ooC7gjvr63tQ9iSymGxXqaz&sig=AOD64_3y4p8-aoxNcic8ZJx9WNk2U07TjQ&ctype=46&q=&nis=4&ved=2ahUKEwjxy5bBrsmEAxXeKhAIHaU4ASsQ9aACKAB6BAgEEFM&adurl=

Xiaomi Mi box til Kr til omkring Kr. 500  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiC98XssMmEAxXvT5EFHSQvDw0YABAKGgJscg&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYaE3UfKqq-ZPWN2WJq5if_gECLko2Pp8t3OPZYkdc7ck38aYS1zcwxoCv2EQAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2Ha5GgEVI4HzduMleypwNvxGp_PPtsEiFPIIlw_hNd8wmmZ8uJYtSpgvw3unEeQHLn8r784Xk7oT82PcIeL_Td1z4IV7oBR6B49QzvRVcjQSdFJPK&sig=AOD64_2kSAx0GwU8u-PBJrCkYDtmpSNLfw&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwjTm7_ssMmEAxXbJhAIHf4pD60Q9aACKAB6BAgFEBM&adurl=

Shield TV til omkring Kr 1150  https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjNlJukscmEAxWWV5EFHdlGA9MYABAOGgJscg&ase=2&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYfcC74AJleN8bJV2yCUbzWTWnGxU85Czo8FT41DAHEsKHSAYj-EFDxoCru4QAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2eVQ_t7JXWQDnYla2CaWtXw-o_JjCGyXwokhQ5k1TTptE7G3HF9zV8BiJ9slebVUV3OQLH3zp07IlNfwEKeUmx9Y-4hN7DHM3drgq350EOa87vWSY&sig=AOD64_1klrlxCNFIuyoIPnVDKAk9Fdw5ew&ctype=46&q=&nis=4&ved=2ahUKEwiJr5OkscmEAxXbDhAIHSVOA0gQ9aACKAB6BAgEECI&adurl=

Har selv en Nokia 8000 med Android TVOS 11, og en ældre Shield med Android TVOS 10.​

Omdømme 2
Badge +1

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Er du sponsoreret af yousee siden du med din kommentar tager dem i forsvar og postulerer at det er kunderne der har købt forkert udstyr?
Faktum er at yousee igen lader kunderne i stikken. “Ingen tidshorisont” skriver Louise - hun kunne lige så godt skrive at hun har fået besked på at bede kunderne gå af h…… til. Mage til frækhed 😡

Hvor jeg vil hen er  at man skifter da ikke TVet ud bare fordi et par App’s ikke længer kan bruges,, da det på ingen måde er nødvendigt når der er enheder til små penge der nok er smartere end TVet er/var.

Og smart enheder kan også være Chromecast eller Yousee Streamer? 

Omdømme 2
Badge +1

Hej alle 

Vi har erfaret, at hvis man har et LG TV fra 2018 eller 2019 så kan man opleve det problemer som I beskriver her i tråden. 

Det er noget vi arbejder på at få løst, men der er ikke en tidshorisont pt. 

Hvis nogle af jer har modeller som er nyere end det nævnte, så vend gerne tilbage med modelnumre her i tråden. Så tager vi et kig på det.

Jeg beklager ulejligheden. 

Ok. Model LG55uq91006la. Har oplevet den fryse nogle gang efter hinanden for første gang forleden. Overgang til og fra menu kan også forbedres, ligesom når man fra det man ser går ned for at ændre kanal oplever at ikke alle kanaler er der samt at flere optræder 2 gange. Det bør vel være muligt at app’en kan fungere som på alle andre enheder.  

Omdømme 2
Badge +1

Ikke nok med at det lagger/hakker, så er designet fuldstændigt tåbeligt:

 

i Tv-guiden kan man ikke længere gå op/ned langs “nu-linien”, det er så langsomt at istedet for at gå op i tvguiden hopper den helt op i toppen (med pilud).

 

når man endeligt har fundet et program som lige pt. er live, skal man igen trykke OK, for at se live -istedetfor at det bare startede som det gjorde før.

 

Når man så er blevet træt af et se et program, som hakker og vælge at trykke “pilned” for at få ens programmer frem -så ligger de ikke i valgt rækkefølge. (hvordan kan lykkedes med at tvguiden kan ligge i den rigtige rækkefølge, men ikke det andet??? det burde for fanden være den samme “tabel” der bliver slået op i!!!!!!!!!!!!!!!!

og mit tv er en LG 2020-model, og ja det er fejlmeldt -men hvor er jeres support håbløs…. første person prøvede at bilde mig ind at det var Android der lavede apps for jer…. I fejlmedlings-emailen foreslåes der så :har du prøvet at tænde og slukke for din router?!?!?!?!??!?!

Oplever det samme. Nogle programmer optræder 2 gange i “pil ned” menuen. Det er håbløst🤦🏼‍♂️. Det virker som om man ikke har testet app’en hos Yousee inden release.

Samme problem her med mit LG-tv. Rent hakkeri ved start af program. Der ud over er Pause-knappen forsvundet i den nye version !

Omdømme 7
Badge +9

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Er du sponsoreret af yousee siden du med din kommentar tager dem i forsvar og postulerer at det er kunderne der har købt forkert udstyr?
Faktum er at yousee igen lader kunderne i stikken. “Ingen tidshorisont” skriver Louise - hun kunne lige så godt skrive at hun har fået besked på at bede kunderne gå af h…… til. Mage til frækhed 😡

Hvor jeg vil hen er  at man skifter da ikke TVet ud bare fordi et par App’s ikke længer kan bruges,, da det på ingen måde er nødvendigt når der er enheder til små penge der nok er smartere end TVet er/var.

Og smart enheder kan også være Chromecast eller Yousee Streamer? 

Chromecast kan man ikke installere App’s på, YS Streameren er i bund og grund en Google TV. Fordelen med de enheder jeg nævnte er, at man på den kan tilslutte en USB enhed som f.eks en HDD, og de har ligeledes Chromecast funktion.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Ifbm. fejlretning, er vi i gang med at indsamle modelnumre. 

Alle er derfor meget velkomne til at oplyse det fulde modelnummer/-navn i tråden her, og så går vi videre med det. 

Model LG webOS TV OLED55C8PLA hakker, og pause-knap er forsvundet

Model LG WebOS TV UK6300PLB hakker også hele tiden. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi har et fix i test i øjeblikket - forhåbentlig skal der ikke laves så mange rettelser, således at det ret hurtigt kan få release. 

Jeg tør dog ikke give en tidshorisont, men det har naturligvis højeste prioritet. 

Badge

Super👍

Omdømme 2
Badge +1

Smarte TVer er ikke en god idé, dumme TVer med en extern enhed til det smarte, det er en god fidus. Smart enheden er billig at udskifte når det e.v.t. bliver nødvendigt.

Er du sponsoreret af yousee siden du med din kommentar tager dem i forsvar og postulerer at det er kunderne der har købt forkert udstyr?
Faktum er at yousee igen lader kunderne i stikken. “Ingen tidshorisont” skriver Louise - hun kunne lige så godt skrive at hun har fået besked på at bede kunderne gå af h…… til. Mage til frækhed 😡

Hvor jeg vil hen er  at man skifter da ikke TVet ud bare fordi et par App’s ikke længer kan bruges,, da det på ingen måde er nødvendigt når der er enheder til små penge der nok er smartere end TVet er/var.

Og smart enheder kan også være Chromecast eller Yousee Streamer? 

Chromecast kan man ikke installere App’s på, YS Streameren er i bund og grund en Google TV. Fordelen med de enheder jeg nævnte er, at man på den kan tilslutte en USB enhed som f.eks en HDD, og de har ligeledes Chromecast funktion.

De enheder du omtaler. Kan de også køre Yousee Play app’en?

Omdømme 7
Badge +9

Ja da den er også til Android og Android TVOS.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der kommer en rettelse ud til LG appen i løbet af dagen i dag. 

I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det løser problemet for alle og på alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder på at gøre appen bedre og bedre over tid og vi overvåger performance og feedback til løbende optimering af den.

Omdømme 6
Badge +8

Hej 
 

I forlængelse af min tidligere kommentar, så må I meget gerne give en tilbagemelding på, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - så hold gerne øje over de næste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil være en stor hjælp.

Omdømme 1
Badge

Hej Louise.

 

det ser ud at opdatering virker!Appen kører fint på min LG tv fra 2919!

 

Tak!

Badge

Der er fortsat meget lang opstart tid på app, og når man scroller i oversigts menu… der er markant delay når man scroller i kanaloversigten, samtidigt med at den hopper til Venstre/tilbage i tid på programmerne, når man scroller nedad …. Den hakker/lakker dog ikke mere når det valgte program, efter længere tid endelig er aktiveret!!!

men som sagt super meget delay!!! På Lg 55 b9  fra 2020

Det ser ud til at hakkeriet på mit LG webOS TV OLED55C8PLA er løst 👍

Dog savner jeg fortsat muligheden for at pause et program, som tidligere er vist ! Når jeg streamer på min iPad er pause-knappen der fortsat “II” !

Og som andre skriver, er app på TV utroligt langsom.

Men godt gået med løsningen af hakkeriet 😉

Badge

Hej louise

øv øv ø, mit Lg 55, 9b fra 2020, hakker alligevel stadigvæk ser tv 2… og nu gør den det igen😩😩😩🍺

mvh Michel 

Badge

Den gør det stadigvæk 😡😡😡😡

Badge

Hej Louise 

vil lige nævne at nu hakker den ikke, men fryser fuldstændig  …😡😡😡😩😩😩

Omdømme 1
Badge

Hej Louise,

 

der sket noget siden eftermiddag-samme problemer som før.ØvØvØv

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Den rettelse der er sendt ud, har kun haft fokus på afspilningsproblemerne - de resterende ting har ikke været et fokuspunkt i denne opdatering. 

Jeg er ked af at høre, at det stadig hakker for nogle af jer. Det går jeg videre med. Som jeg også nævnte i min tidligere kommentar, så var det ikke en garanti at det ville forbedre afspilningen for alle. 

@Michel10; er det under afspilning at den fryser, eller lige så snart du åbner appen? 

Besvar