Svar

player.aamp..10.9


Badge

Hej

 

Efter den nyeste opdatering kan jeg ikke afspille noget fra tv-boksen.

Start-forfra. optagelser, film, se videre etc.

 

Boksen er forsøgt fabriks gendannet flere gange uden held.

 

Fejlen dukker op i øverste højre hjørne og skriver: Der er sket en fejl (player.aamp.10.9) Prøv at genstarte boksen

 

Nogen der kender til denne fejl eller ved hvad der kan gøres.

 

På forhånd tak

icon

Bedste svar af Louise 22 November 2023, 09:30

Se original

82 Kommentarer

Jeg tilslutter mig det frustrerede kor med lignende fejl. Det er mig ubegribeligt at YouSee er så totalt ligeglad med deres ubetingede elendige og tilsyneladende ikke gennemtestede opdatering, og ikke mindst at de ikke får fingeren ud, og retter fejlen. 

070524 Fejlen er nu rettet efter at jeg havde oprettet en sag. Tak for hurtig udrykning i mit tilfælde. 

Har samme fejl: player.aamp..10.9
Hvor fejlmelder man ?
 

/Ivan

Omdømme 7
Badge +9

Er der prøvet med en nulstilling af Modem/Router.

Har lige genstartet routeren, det hjalp.
Er det noget der skal gøres ugentlig :-)
Og er det derfor der er halvpris de første 3 mdr.

 

Omdømme 7
Badge +9


Er det noget der skal gøres ugentlig :-)
Og er det derfor der er halvpris de første 3 mdr.

 

Aner det ikke.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Isvendsen 

Nej, det skal bestemt ikke være nødvendigt at genstarte ugentligt. 

Prøv dog gerne at nulstille din router, udover blot at genstarte, hvis problemet opstår igen. Hvis det stadig fortsætter efter en nulstilling, så må vi få det fejlmeldt.

Jeg har, i en tidligere kommentar her i tråden, linket til en guide der viser hvordan man nulstiller. Den kommentar finder du her: 
 

 

Hej, vi får igen også Player.aamp.10.9 fejlen og har fået det siden 1. maj - mener ikke der er lavet opdatering  på eller efter denne dato. Genstart af boks og yousee router hjælper ikke. Det er ringe at man betaler for en boks som ikke kan bruges og der er ingen driftsforstyrrelser af nogen art iflg yousee. 

10052024: gode nyheder- det hele virker uden jeg har gjort nået. Spændende hvor længe det varer

Besvar