Svar

player.aamp..10.9


Badge

Hej

 

Efter den nyeste opdatering kan jeg ikke afspille noget fra tv-boksen.

Start-forfra. optagelser, film, se videre etc.

 

Boksen er forsøgt fabriks gendannet flere gange uden held.

 

Fejlen dukker op i øverste højre hjørne og skriver: Der er sket en fejl (player.aamp.10.9) Prøv at genstarte boksen

 

Nogen der kender til denne fejl eller ved hvad der kan gøres.

 

På forhånd tak

icon

Bedste svar af Louise 22 November 2023, 09:30

Se original

68 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er flere der skriver om fejl og problemer efter seneste opdatering, så den fejl kunne være af samme årsag.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Dgsdk 

Det lyder bestemt som en mærkelig fejl. 

Kan du heller ikke se live-tv? Eller gælder det kun alt andet som ikke er live? 

Badge

Ja, kan se live-tv fint. Men kan ikke benytte boksens funktioner ellers. Tror udelukkende det handler om den afspiller der er tilknyttet den nyeste opdatering. Den tænker og melder fejl

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Dgsdk 

Vi har lagt mærke til, at mange af dem der får denne fejl, benytter sig af mobilt internet med Huawei modem. Er det tilfældet hos dig, eller har du almindeligt fast internet?

Badge

Nej, bruger kun udstyr fra jer af og har kablet forbindelse.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det Louise nævner er jo også fra You See.

Badge

Ok. Nej, det er ikke problemet. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Dgsdk 

Okay - så er der desværre ikke så meget at gøre pt. Vi er bekendt med fejlen, og arbejder på højtryk på at få den løst. 

Nogle kunder får en anden fejlbesked end din, og her hjælper det (midlertidigt) at nulstille modemmet. Vi har dog ikke set samme succesrate med den fejlbesked du får, men du kan evt. forsøge det, hvis du ikke allerede har gjort det. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Hej. Hvad er status YouSee på Player.aamp.10.9 fejlen. Tak.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @FHoppe 


Vi har desværre intet nyt, udover at vi naturligvis stadig arbejder på højtryk på at få løst problemet. 

 

Det beklager jeg. 

Tak for hurtigt svar. Hvad mistænker I er hovedårsag til fejlen og hvad er tidsperspektivet ift. løsning?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @FHoppe 

Der er ingen tidshorisont, desværre - så det kan jeg ikke svare på. Herfra kender vi ikke til hvad den bagvedliggende årsag er - og jeg ved ikke om den ansvarlige afdeling har fundet frem til, hvad der ligger til grund for fejlen. Hvis de gør, er det nok ikke noget der meldes ud her. 

Godt Nytår - noget nyt omkring Player.aamp.10.9 fejlen? Tak.

Samme fejl her. Boksen mister forbindelsen til internettet, og opfører sig derfor som om den er offline. Når man så forsøger at bruge en funktion som kræver internetadgang (f.eks. tidsforskudt visning eller optagelser), giver den fejlen player.aamp..10.9

Omdømme 6
Badge +8

Hej @FHoppe 

Der er desværre ikke noget nyt. Jeg ved blot at de arbejder på en løsning. 

Hej @FHoppe 

Der er desværre ikke noget nyt. Jeg ved blot at de arbejder på en løsning. 

Tak for opdatering. … - men kedeligt nyt - … - hvordan skal man forholde sig til at en service, man betaler for, nu ikke har fungeret siden den “store” opdatering? Både YouSee support samt YouSee butik har været involveret og boksen er blevet udskiftet og opdateret…  Flere forskellige HDMI kabler samt andet TV er aftestet, men fuldstændig samme problem består...

Omdømme 6
Badge +8

Hej @FHoppe 

Jeg er helt enig med dig, at det er en noget trist melding. Jeg ville ønske jeg kunne sige noget mere. 

Nu ved jeg ikke om det er kompensation du tænker på, men det får man som udgangspunkt kun såfremt alt signal mangler konstant. 

Der er desværre ikke så meget andet at gøre lige nu end at afvente. 

Jeg forstår ikke det her.. jeg oplever samme fejl men hvis i godt er klar over fejlen hvorfor får man så ikke DET at vide når man ringer ind? Nu er han igang med at sende mig et nyt længere hdmi  kabel til mig som jeg skal betale for?? Det ville da være smart hvis i opgav det som en fejl på mit yousee under driftfejl eller hvad det hedder?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Mance 

Det kan jeg godt forstå at du undrer dig over. 

Det fremgår internt at denne fejl eksisterer, men jeg kan ikke udelukke at den ikke er kommunikeret ordentlig nok ud til vores medarbejdere. Det prøver jeg at gå videre med. 

Vi bruger primært yousee.dk/driftinfo til fejl der rammer enten alle kunder, eller kunder i et givent område rent geografisk. Det gør denne fejl ikke, og det er formentlig derfor den ikke kan ses der. Jeg tager dog din feedback med videre. 

Havde medarbejderen et argument for, at et længere HDMI-kabel ville løse problemet? 

Hej @Mance 

Det kan jeg godt forstå at du undrer dig over. 

Det fremgår internt at denne fejl eksisterer, men jeg kan ikke udelukke at den ikke er kommunikeret ordentlig nok ud til vores medarbejdere. Det prøver jeg at gå videre med. 

Vi bruger primært yousee.dk/driftinfo til fejl der rammer enten alle kunder, eller kunder i et givent område rent geografisk. Det gør denne fejl ikke, og det er formentlig derfor den ikke kan ses der. Jeg tager dog din feedback med videre. 

Havde medarbejderen et argument for, at et længere HDMI-kabel ville løse problemet? 

Han virkede som om det var det der var problemet . Han viste faktisk ingenting og nu bliver jeg opkrævet for det kabel, og det synes jeg ikke er okay. Og han havde tydeligvis ikke fået det memo om at den fejl eksistere og jeg sagde endda det den skrev som fejl

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Mance 


Jeg har sendt dig en privatbesked - så kan vi se om vi kan kreditere prisen for kablet. 

Har lige fået min opdateret og laver samme fejl. player.aamp..10.9
fra en fejl til en anden. 
 

kan se det har været et problem i over 2 md. Er der sket noget eller skal man bare skifte til en anden udbyder. Det er sq for ringe 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @SonnyG 

Der arbejdes stadig på en løsning, som vi håber snart er klar inden længe. 

Vi beklager generne mange gange.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der er desværre ikke så meget nyt i denne sag, men vi har dog fået at vide, at vi gerne må prøve at be’ alle der oplever fejlen om, at nulstille modemmet - også selvom man tidligere har gjort det. 

Løser det ikke problemet, så kan vi oprette fejlmeldinger på jer, og så kan I få besked når der er nyt i sagen. I så fald, vender I blot tilbage i tråden her. 

Omdømme 1
Badge

Nulstille mit modem løste IKKE problemet med playeren!!!!

Besvar