Svar

player.aamp..10.9



Vis første besked

76 Kommentarer

I må også gerne oprette en fejlmelding hos mig. Jeg har nulstillet alt hvad der kan nulstilles, også foretaget factory reset af boksen. Umiddelbart efter factory reset af boksen, ser det ud til at den har stabilt internet, men kun indtil den har kørt den tvungne opdatering igennem. Dette her er en fejl som introduceres af boksens opdatering. Alle mine øvrige devices fungerer også fint, heriblandt min Android TV-boks, som jeg bruger til at se tv, nu hvor min boks fra YouSee ikke fungerer. Men det ville da være dejligt hvis I finder fejlen i opdateringen, og får lavet en rettelse, så jeg kan bruge min YouSee boks igen.

 

Omdømme 7
Badge +9

Du kan det samme med App’en som Humax boksen kan.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @DonBom 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 1
Badge

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Hr Nielsen 

Dit billede bekræfter egentlig bare det jeg har skrevet her i tråden - at der er tale om en generel fejl, men at vi skal have jer der er ramt af fejlen fejlmeldt, så I kan få besked når fejlen er rettet. Det er det der blevet gjort, og derfor du har fået den besked. 

Jeg har samme problem som alle de andre, der har skrevet

Bodil

Omdømme 7
Badge +9

Så skal det som skrevet fejlmeldes.

I dag er første gang at jeg oplever denne fejl.

Jeg har brugt så meget tid på tidligere fejl med jer og glædet mig over, at de endelig var løst, for så kort tid efter at få denne fejl, som I ikke har løst efter TO måneders kendskab til den.  Det er da utroligt! 

Hvad er status pt? På forhånd tak for svar 

 

Venligst opret en fejlmelding på vores boks. Har haft fejlen i længere tid nu, og det er noget min mand bruger rigtig meget 

Omdømme 7
Badge +9

Der kan fejlmeldes til Teknisk Support.

 

Update: Har talt med venlig medarbejder, som tog fat i sin overordnede. Tidshorisont for rettelse af fejl er slutning af februar! Altså ca. 3 måneder fra fejl blev konstateret 

I dag er første gang at jeg oplever denne fejl.

Jeg har brugt så meget tid på tidligere fejl med jer og glædet mig over, at de endelig var løst, for så kort tid efter at få denne fejl, som I ikke har løst efter TO måneders kendskab til den.  Det er da utroligt! 

Hvad er status pt? På forhånd tak for svar 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det fås der ikke svar på her når det er Weekend og helligdage.

Kan jeg fejlmelde min boks i denne tråd? 

Venlig hilsen B

Omdømme 7
Badge +9

Kontakt Teknisk Support for at fejlmelde.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @bodild, @KikkiKaas og @Czerwonna 

Nu ved jeg ikke om I har ringet ind, men hvis ikke har I så alle forsøgt at nulstille modem? 

Hvis ja, og det ikke gør en forskel, så vend gerne tilbage her i tråden - så sender jeg jer en privatbesked, så vi kan få det fejlmeldt. 

Det kan også fejlmeldes ved at ringe til os på 70704040.

Hej @bodild@KikkiKaas og @Czerwonna 

Nu ved jeg ikke om I har ringet ind, men hvis ikke har I så alle forsøgt at nulstille modem? 

Hvis ja, og det ikke gør en forskel, så vend gerne tilbage her i tråden - så sender jeg jer en privatbesked, så vi kan få det fejlmeldt. 

Det kan også fejlmeldes ved at ringe til os på 70704040.

Hej Louise. Jeg fejlmeldte i weekenden, se min update. Fik at vide,  at problemet først ville blive løst ultimo februar,  men alt virker igen mandag 

Hej Louise

Jeg fejlmelde den i går og fik at vide, at mit problem er en del af en generel fejl, som “nogen ” er i fuld gang med at udbedre.

Og hvis nulstille betyder slukke modemet og tænde det igen, så er det forsøgt uden held.

Venlig hilsen Bodil

Omdømme 6
Badge +8

Hej @bodild 

Det er også en generel fejl - det nævner jeg tidligere i tråden her 😊

Det vi kan tilbyde herfra er, at man får det fejlmeldt og bliver ens fejlmelding tilknyttet den generelle fejl - det betyder at man f.eks. får besked når der er nyt, eller når fejlen er rettet. 

Hvis du allerede har fået oprettet en fejlmelding i går, så er der sat de rigtige ting i gang. 

Var så heldig at få opdateret min YS_4000 boks til nyeste SW og så kom player.aamp.10.9 fejl med det samme. Jeg burde naturligvis have læst herinde før jeg ringede og fik en tid hos yousee..for det var da spild af tid at vente på det..

 

Godaften. 
Jeg er desværre også ramt at denne udfordring. 
Jeg har prøvet alt det i tråden uden held. 
Hvor lang tid kan det tage at udbedre en fejl ?? Kan man ikke lave en Roll back ?? Det virkede jo fint inden da🤷

Venligst meld tilbage og lav en fejlmelding 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MBanne 

Det er desværre ikke muligt at lave roll back. 

Jeg har sendt dig en privatbesked, som du kan reagere på hvis du ønsker at få det fejlmeldt og dermed få besked når fejlen er rettet. 

[player.aamp.10.9]

samme fejl som beskrevet ovenfor her. Det tager laaaaang tid at fikse …!

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @DonBenito 

Har du internet fra os? Hvis ja, så er der nemlig en ting vi kan forsøge, som muligvis løser problemet indtil der er en overordnet rettelse klar. 

Hej @DonBenito 

Har du internet fra os? Hvis ja, så er der nemlig en ting vi kan forsøge, som muligvis løser problemet indtil der er en overordnet rettelse klar. 

Louise, vil du venligst oplyse, hvad den “ting” er? Jeg kæmper også med player.aamp.10.9-fejlen, som jeg til min gru ser, at I efter 3 måneder stadig ikke har været i stand til at fikse…

Omdømme 6
Badge +8

Hej @DonBenito 

Har du internet fra os? Hvis ja, så er der nemlig en ting vi kan forsøge, som muligvis løser problemet indtil der er en overordnet rettelse klar. 

Louise, vil du venligst oplyse, hvad den “ting” er? Jeg kæmper også med player.aamp.10.9-fejlen, som jeg til min gru ser, at I efter 3 måneder stadig ikke har været i stand til at fikse…


Hej Martin 

Nej, det kan jeg ikke oplyse - for det er ikke noget du selv kan gøre. Det skal gøres af vores teknikere bagom systemet. 

Har du internet hos os? 

Besvar