Svar

player.aamp..10.9


Badge

Hej

 

Efter den nyeste opdatering kan jeg ikke afspille noget fra tv-boksen.

Start-forfra. optagelser, film, se videre etc.

 

Boksen er forsøgt fabriks gendannet flere gange uden held.

 

Fejlen dukker op i øverste højre hjørne og skriver: Der er sket en fejl (player.aamp.10.9) Prøv at genstarte boksen

 

Nogen der kender til denne fejl eller ved hvad der kan gøres.

 

På forhånd tak

icon

Bedste svar af Louise 22 November 2023, 09:30

Se original

68 Kommentarer

Når man ikke har internet hos YouSee, hvad så? Er der nogen indikation af, hvornår fejlen bliver rettet?

Ja, det har jeg. 

Omdømme 6
Badge +8

@DonBenito; Når man ikke har har internet fra os, kan vi ikke sige præcis hvad det er man skal gøre - da det er forskellige fra udbyder til udbyder, og også afhængigt af udstyr. 

Det vi kan anbefale er, at man forsøger at lave en factory reset på sit udstyr samt at slå ekstra beskyttelse fra, som evt. kan blokere for internettrafik. 

@MartinAA; jeg forhørte mig lige hos den afdeling som har fixet det på de enkelte kunder indtil videre, og de siger at langt de fleste modems faktisk bør have fået lagt løsningen på nu. Før den træder i kraft, kan det dog være nødvendigt at nulstille modemmet. Det må du derfor gerne forsøge, og hvis det så stadig fejler, vende tilbage her. 

Omdømme 6
Badge +4

Jeg hopper lige med på din tråd.

Jeg har lige opdaget, at jeg ikke kan se mine  10 optagede koncerter.

Jeg kommer fint frem til Afspil. Her stopper festen og jeg får meddelelsen "player.aamp.50.2. prøv at genstarte boksen"

Hvilket er forsøgt uden held efterhånden mange gange.

Synes det er ringe, at jeg skal betale for et produkt, som ikke leverer det den skal!

Sammen med de mange andre problematikker som er opstået efter opdateringen er det s.. træls at være YouSee kunde.

Se nu at få fikset problemerne i en fart.

På forhånd tak!

@DonBenito; Når man ikke har har internet fra os, kan vi ikke sige præcis hvad det er man skal gøre - da det er forskellige fra udbyder til udbyder, og også afhængigt af udstyr. 

Det vi kan anbefale er, at man forsøger at lave en factory reset på sit udstyr samt at slå ekstra beskyttelse fra, som evt. kan blokere for internettrafik. 

@MartinAA; jeg forhørte mig lige hos den afdeling som har fixet det på de enkelte kunder indtil videre, og de siger at langt de fleste modems faktisk bør have fået lagt løsningen på nu. Før den træder i kraft, kan det dog være nødvendigt at nulstille modemmet. Det må du derfor gerne forsøge, og hvis det så stadig fejler, vende tilbage her. 

@Louise Jeg har lige nulstillet mit modem, men desværre uden effekt. Jeg får stadig fejlmeldingen player.aamp.10.9, men også generelle problemer med wifi-forbindelsen til TV-boksen (internet/wifi er i øvrigt helt stabilt). Har du mulighed for at kontakte mig direkte mhp. at finde en løsning?

Omdømme 7
Badge +9

Her på forummet sker der kun skriftligt kommunikation.

Her på forummet sker der kun skriftligt kommunikation.

Jeg forstår ikke din kommentar. Har jeg forbrudt mig mod nogen regler for forumet? Mig bekendt har jeg kun kommunikeret skriftligt. 

Omdømme 7
Badge +9

Det er også den eneste måde. det sker på, enten her på forummet, eller via PM.

Omdømme 1
Badge

Efter ny opdatering version 4.55.4 i dag 22/03 er player.aamp.10.9 fejlen kommet igen :(

Hej YouSee Forum, er det egentlig ikke lidt selvudslettende at en Radiomand insisterer på at alt skal være på skrift? Nå, men, jeg synes at Louise kæmper en brav kamp, om end dette ikke har noget med modem og den slags at gøre. Hvis man medregner min tidligere YouSee boks, som blev ødelagt af opdateringen, inden jeg modtog min nye YouSee boks, som også blev ødelagt af opdateringen, så har jeg været ramt af fejlen i snart 5 måneder. Min Android TV Boks fungerer fint også med YouSee Play, ligesom alle mine øvrige enheder som tilgår internettet, fungerer fint, og dem har jeg rigtig mange af. Så mit forslag til alle jer, som har en YouSee boks der er ramt af fejlen, er at finde andre måder bruge YouSee optagelser og tidsforskudt TV, og i øvrigt væbne jer med tålmodighed.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Hr Nielsen 

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan få oprettet en sag på det så.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @DonBom 

Vi vil gerne fejlmelde, at du oplever problemet også, så jeg sender dig lige en privatbesked også. 

Igen igen player.aamp..10.9 fejl. 
Gider ikke at skal igen hele rumlen igen. Ringede ind og ringe service, bedte om at få lavet min opdatering om det kunne man ikke, det skulle fejlmeldes først. Så vidste de ikke om de kunne ringe  i dag. Beder dem ringe om de kan ringe i dag, ellers opsiger jeg.  Det ville han ikke. 
Kæft en ringe service. Så

bliver han sur fordi jeg siger det er ringe service,  og vi opsiger 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @SonnyG 

Jeg beklager at I oplever problemer igen. 

Det er korrekt, at det ikke er muligt at få rullet opdateringen tilbage. 

Hvis ikke der er ledige tider hos vores remote-afdeling, så er der ikke noget vi kan gøre for, at man bliver ringet op samme dag. Så er man nødt til at vente, til en dag hvor der er ledige tider. Det står dig naturligvis frit for om du vil opsige på den baggrund, men vi kan desværre ikke garantere at man kan få en tid samme dag. Betyder det så, at fejlmeldingen ikke blev oprettet eller hvordan?

Har I internet fra os? 

Omdømme 1
Badge

Jeg deaktiverede sikker surf på mit internet fra Telenor og nu virker alt på tv boksen igen, og player fejlen er atter væk . Juhuuiu 😊👍🤟😍

Jeg deaktiverede sikker surf på mit internet fra Telenor og nu virker alt på tv boksen igen, og player fejlen er atter væk . Juhuuiu 😊👍🤟😍

Hej Hr Nielsen 

Tak for dit svar. Er det på din ruter du har fjernet det ?? Vidste ikke der var sådan noget på den. 
det vil jeg prøve.  Tak 

Omdømme 7
Badge +9

You See har også sikkerhedspakke fra F Secure på deres Router og Modems, men det anbefales ikke at det deaktiveres.

Omdømme 6
Badge +8

Bare lige et lille input - det er korrekt, at vi i hvert fald ikke anbefaler at man deaktiverer Mit Internet sikkerhed, såfremt man har internet hos os. Er det tilfældet, er der nemlig andre ting vi kan forsøge først. Det er dem vores remote-afdeling kan prøve. 

Hvis man ikke har internet fra os, så kan man prøve at slå det der er tilsvarende på ens udstyr fra, og se om det gør en forskel. Det er på udstyret, altså kundens modem/router, at fejlen skal rettes, men da vi ikke kan hjælpe med tredjepartsudstyr, kan vi ikke rigtig vejlede i, hvorhenne det skal gøres eller hvad der helt præcist skal deaktiveres. Her må man prøve sig frem. 

Besvar