Svar

Forfærdelig opdatering af Yousee App på LG TV

Vis første besked

32 Kommentarer

Udover de af Kasper nævnte problemer, så virker det stort set ikke 9 ud af 10 gange. Når det en sjælden gang virker, så stopper den afspilningen efter kort tid. 

Appen er geninstalleret og tv’et slukket fra kontakten mm.

Omdømme 7
Badge +9

Udover de af Kasper nævnte problemer, så virker det stort set ikke 9 ud af 10 gange. Når det en sjælden gang virker, så stopper den afspilningen efter kort tid. 

Appen er geninstalleret og tv’et slukket fra kontakten mm.

Hej @Lotte I. 

Det lyder ikke godt🤔

Hvad er det du oplever problemer med at afspille? Er det tv-kanalerne, arkiv eller optagelser og hvilket tv har du? (Samsung, LG osv.) Oplys gerne modelnummeret på det, hvis du kan finde det bagpå eller i tv’ets systeminformation.

Hej @Lotte I. 

Det lyder ikke godt🤔

Hvad er det du oplever problemer med at afspille? Er det tv-kanalerne, arkiv eller optagelser og hvilket tv har du? (Samsung, LG osv.) Oplys gerne modelnummeret på det, hvis du kan finde det bagpå eller i tv’ets systeminformation.

Hej @Kasper 

Det er både live tv, arkiv og optagede programmer. Tv’et er et LG Oled65c16LA og det er ca et år gammelt og det har virket upåklageligt indtil de seneste opdateringer.

Det er meget tilfældigt, hvornår det virker og ikke virker. Nogle gange virker det efter 3-5 genstart af app’en og andre gange gør det ikke. Det er samme fejl, som det hele tiden har været - den grønne ring står bare og kører rundt uden programmet nogensinde starter. Når de rent faktisk starter bliver man smidt af efter kortere eller længere tid. 

Det har muligvis haft en effekt at logge af og på, men det kan også være tilfældigt da det jo virker nogle gange.

Omdømme 7
Badge +10

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har læst både her og på Facebook, har man nyere LG og Samsung TV`er virker det ikke ret godt, på mit 3-4 år gamle Samsung virker det OK…

Slet appen og installer version 1.18.1 indtil de får fixet alle de fejl i de nyere versioner.. den gamle version 1.18.1 kører uden lack ..fejl..stop osv..

Der er fejl på den nyeste opdatering af YouSee App 2.5.0 på mit Lg TV. Jeg kan ikke spole frem i udsendelsen. Når jeg prøver at spole frem, så fryser appen og udsendelsen stoppes eller næste udsendelse begynder. Mit LG TV er fra 2019 og jeg har rapporteret problemet hos Jer, men der er ikke sket noget endnu. Jeg har testet appen på 2 andre lg TV og det er samme problem.

Omdømme 7
Badge +9

Der er fejl på den nyeste opdatering af YouSee App 2.5.0 på mit Lg TV. Jeg kan ikke spole frem i udsendelsen. Når jeg prøver at spole frem, så fryser appen og udsendelsen stoppes eller næste udsendelse begynder. Mit LG TV er fra 2019 og jeg har rapporteret problemet hos Jer, men der er ikke sket noget endnu. Jeg har testet appen på 2 andre lg TV og det er samme problem.

Hej @Salazar 

Du har helt ret og jeg beklager generne mange gange.

Vi kender til fejlen og der arbejdes på en løsning på det😊

Besvar