Svar

Forfærdelig opdatering af Yousee App på LG TV



Vis første besked

56 Kommentarer

@Louise 

Modellen er fra 2021. Jeg ser -10 og +30 sekunder spole-muligheder under start forfra afspilning. Benytter jeg spol tilbage/spol frem mulighederne får jeg beskeden: “Det er ikke muligt at spole længere frem end live-tidspunktet i programmer, der er startet forfra.”

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der ses en udsendelse forskudt, og man spoler så langt frem at man når til det tidspunkt hvor den stadig sendes, så er den medelse korrekt.

@Radiomanden 

Den er jeg med på, men meddelelsen kommer lige fra starten af start forfra, hvis man spoler fremad og senere i programmet, hvis man prøver at spole tilbage.

Progress linien er grøn hele vejen over, som om at programmet er slut, selvom man lige har startet forfra.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @R1C 

Jeg tror vi er nødt til at grave lidt i det - jeg tør ikke love dig hvornår jeg har en tilbagemelding, men vi melder tilbage i tråden her. Der kan godt gå lidt tid desværre. 

Kære @Louise 

 

Det er tilsluttet med wifi, men det er ikke forbindelsen der er problemet. Det virker ærligt som et problem med streamingen igennem app’en fra jeres side. Det kan dog også være tv’et firmware opdatering der giver anledning til problemer med app’en. 

 

Vh. Lotte

Omdømme 7
Badge +9

Den FW der er på TVet er kompatible til at der kan bruges Play App’en det skal være WEB OS4 eller nyere, OS4 er fra 2019, så den der er på et 2021 TV er jo så nyere.

Besvar