Svar

Nye Mesh Routere - eksisterende kunder


Badge

Hejsa,

har talt med support i dag, som fortæller mig, at jeg ikke kan få de nye routere, fordi vi har kabel. 

Desuden har jeg også fået fortalt, at det som der står inde på produkt-siden: “Vælger du 1.000 Mbit, får du op til 3 mesh-noder med i prisen. Ellers er prisen 19 kr./md. stykket.” - ikke gælder for eksisterende kunder. Dvs. jeg skal blive ved med at betale 38 kr ekstra om måneden for vores 2 Wifi boostere.

(Desuden bad supporteren Andreas mig om at han kunne ringe mig op lige pludselig midt i chatten. Han ringer mig op og fortæller mig, at det kun er for gamle kunder. Lidt underligt, at det kun kan fortælles på telefon og ikke skrives?)

Men er der nogen, der kan hjælpe med, hvad der er op og ned her.
Skal jeg virkelig have et dårligere produkt som gammel kunde?!

icon

Bedste svar af Kasper 5 September 2023, 10:39

Se original

29 Kommentarer

Badge


Så lad os sige du havde Fiber eller DSL forbindelse med en “YouSee Homebox”, så ville du kunne opgradere til Wi-Fi D6 mod forsendelse på 99 kr, hvis du er ude efter at få den nye Wi-Fi løsning.


Ok, mange tak for svar.
Ville ønske jeg kunne få fiber, men det kan jeg ikke her (midt i tæt-befolket Helsingør område) 🙄

Omdømme 7
Badge +9

TDC Net ligger vel næppe Fiber ind når der er Coax på adressen, men anden udbyder kan jo gøre det.

Badge

TDC Net ligger vel næppe Fiber ind når der er Coax på adressen, men anden udbyder kan jo gøre det.

Det er lejligheder under stor boligforening, og det er mit indtryk efter at have flyttet mellem flere af disse, at den slags boliger sjældent får fiber - i hvert fald her i området. Boede i parcelhus før 200 meter herfra, og her fik vi fiber uden problemer.

Omdømme 7
Badge +9

Der har sandsynligt ikke være nok interesserede i at få det lagt ind da der er Coax i forvejen.

TDC net fik fiber ind her i hele byen ganske gratis, da en anden udbyder overtog vores Antenneforening. Mange hvis ikke alle Bogligforeningens afdelinger stemte ja, der er mange afdelinger.

Besvar