Svar

Kan man betale sin Yousee Regning på en anden måde, så man kan se hvad betales for?


Omdømme 7
Badge +9

Hej, som overskriften siger, kan jeg ikke gennemskue hvad der betales for, fik den 1. januar en regning på 2800 kr. ca. og nu har de pr. 1. februar trukket godt 1400 kr. jeg syntes det er ret meget! Betaler gerne at få et girokort tilsendt med oplysningerne, jeg ikke kan finde under Mit Yousee, hvis det er muligt?

icon

Bedste svar af Kasper 3 February 2023, 12:45

Se original

44 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vi ser tiden an, men hvad koster det at have Grundpakke med Bland Selv med 46 points?

Omdømme 7
Badge +9

Det er da den pakke du har nu i følge din signatur.?

Omdømme 7
Badge +9

Ja, men min sidste post fordi jeg fik en PM, så håber dem fra Support kan svare hvad evt. nye hvis muligt skal betale? for os i Boligforeninger er der nok andre priser… de sagde i YS butikken prisen for Bland Selv er 490 kr. men så skal man vist også betale for grundpakken…

Omdømme 7
Badge +9

Bland selv er oven på Grundpakken, så den skal haves, det er kun når det er Play at man undgår Grundpakke.

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg skriver lige her da det har noget med en regning at gøre, 

hvad er en iPhone 14 Max? Har lille kamera iforhold til en 13 Pro Max… men findes de kun i 14 Max og ikke i 14 Pro Max?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har tjekket det lidt mig selv, det cover jeg har købt er vist til en iPhone 14 Plus, med mindre kamera, selv om der står 14 Max på pakken…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Du må gerne sende mig en beskrivende privatbesked, hvis der fortsat er noget du mangler afklaring på. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er tilfældet eller ej😊

God weekend.

Omdømme 7
Badge +9

Tak, jeg har været i kontakt med en anden fra jeres Support, jeg ser tiden an til sidst i februar, men som jeg skriver i over skriften er det eneste jeg ønsker at få tilsendt en faktura i god tid, så jeg kan se hvad der skal betales for, evt. med posten hvis muligt...

Ved at åbne “Mit YouSee” kan man under indstillinger vælge både hvordan man får sine fakturaer og hvordan man betaler. Man kan se eller downloade sine fakturaer, man kan få dem via e-mail eller man kan få dem i sin e-Boks.

Man kan betale med automatisk kortbetaling, man kan betale via betalingsservice eller man kan betale via indbetalingskort. Betalingsservice og indbetalingskort medfører ekstra gebyr.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg ved ikke om jeg får tilsendt fakturaerne, men jeg har ikke fundet dem, i Mit Yousee får jeg først info om hvad der betales for EFTER de har trukket pengene… men jeg sender dem lige en PB her sidst i februar...

Omdømme 7
Badge +9

Der er noget galt, jeg får dem på Mail i god tid inden betaling, og de ligger også på Mit YS inden, betaling er med PBS.

Den regning der er for perioden 01/01/23 - 31/03/23 fik jeg den 11/11/22, så i rigtig god tid.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg modtager også en regning (pdf) på email som regel d. 9 i måneden pålydende.. 

YouSee regning nr. xx kontonr. xxx xxx xxx betales automatisk via Automatisk kortbetaling

 

Sidst på måneden får jeg så..

Din regning er blevet betalt 

 

Jeg tror du skal ind på Mit youSee under betalingsmetode og ændre i email / sms indstillinger.

 

Omdømme 7
Badge +9

Som der står skulle jeg få emails, men de må havne i Spam, hvis jeg får dem, men har prøvet at ændre til en anden email adresse så må vi se… men tak for hjælp.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg var nede for at få byttet mit iphone cover, men jeg fik bare pengene tilbage, man skal huske at tjekke sin kvittering, der stod det var til en iPhone 14 Plus det cover, det havde jeg slet ikke set! 😊

Omdømme 7
Badge +9

Hvorfor prøvede du det ikke først for at se om det var det rigtige.?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg kan godt se det var en fejl nu, men da jeg var ude af butikken så jeg først der stod Iphone 14 Max på coveret, jeg havde sagt jeg havde en 13 pro max, så jeg gik ind i butikken igen og spurgte om hun var sikker på den ville passe, det sagde hun ja til… så jeg tog hjem uden at tjekke det videre…

Omdømme 7
Badge +9

Jeg ville da prøve det i butikken, var det så ikke det rigtige på trods af at det blev bekræftet, så er der butikkens problem ikke dit.

Omdømme 7
Badge +9

De troede det cover var til en 14 pro max, som passer sammen med 13 pro max, camera størrelsen og når der stod 14 Max på kassen den var i er det ikke let at se, enhver kan fejle, og som sagt fik jeg bare pengene retur, da jeg havde købt et cover i en anden butik…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Jeg er glad for at du fik det løst og jeg beklager, hvis vejledningen i butikket var lige i skabet😕

God dag.

Besvar