Svar

Kan man betale sin Yousee Regning på en anden måde, så man kan se hvad betales for?


Omdømme 7
Badge +9

Hej, som overskriften siger, kan jeg ikke gennemskue hvad der betales for, fik den 1. januar en regning på 2800 kr. ca. og nu har de pr. 1. februar trukket godt 1400 kr. jeg syntes det er ret meget! Betaler gerne at få et girokort tilsendt med oplysningerne, jeg ikke kan finde under Mit Yousee, hvis det er muligt?

icon

Bedste svar af Kasper 3 February 2023, 12:45

Se original

44 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hmm, det lyder da mærkeligt, de regnings oversigter jeg får, står der hvor meget der betales for Mobil, det er et fast beløb hvert kvartal, der står også hvad der betales for Bredbånd, ligeledes et fast beløb hvert kvartal. Samt hvilken periode det i begge tilfælde drejer sig om. Mere specifiseret kan det vist ikke være.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg tjekkede lige igen, det har jeg ikke kunne finde før, jeg betaler for en telefon jeg ikke har, noget må gået galt da min anden alm. telefon blev flyttet til Yousee...

Omdømme 7
Badge +9

Jeg må også droppe de 46 points og gå tilbage til feks. 36, hvis muligt…?

Men de 1400 kr. de lige har trukket kan jeg ikke se hvad gælder for...

Omdømme 7
Badge +9

Der kan ikke ændres i bland selv, udover udskiftning af kanaler, der kan ikke længere gås op/ned i pakken, da tjenesten ikke længere sælges, nogen foreninger har vist stadig den mulighed, men det er nok de få.

Du skal så andre til Play eller faste pakker.

Omdømme 7
Badge +9

Ser ud til de 46 points koster 985 pr måned, der må være sket en ændring, men jeg har 80GB Data på en telefon der ikke kan gå på nettet og de skriver den her 5G men den har kun 3G, men til gengæld er det nok billigere end før, jeg tager ned i YS butikken engang ved lejlighed og taler med dem...

Omdømme 7
Badge +9

Priser på Play pakker.

 

Omdømme 7
Badge +9

Kan jeg spørge om i får en faktura på mail, før der skal betales, kan ikke finde en hvis man gør?

Omdømme 7
Badge +9

Der står i opgørelsen dette:

Bland Selv 46 - 985,00 kr./md.

Omdømme 7
Badge +9

Der kommer en faktura/Betalingsoversigt på Mail i god tid inden betaling. Det har jeg altid være tilmeldt. Den kommer også på Mit You See.

Omdømme 7
Badge +9

På Mit Yousee skrives jeg skal betale de 1400 kr i dag, men ikke hvad det dækker, det kommer nok i morgen, men nok om det jeg må snakke med dem, men må feks. ændre noget, da eneste kanal jeg mangler er V Golf og det kan ses på Viaplay.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Jorn-Hansen 

Hvis ikke du modtager regningsspecifikationen, så skriv gerne til mig på privatbesked - så skal vi nok tage et kig på det 😊

Omdømme 7
Badge +9

PB sendt, men jeg syntes de 4200 kr jeg skal betale iløbet af en måned er ret meget, nu viste det sig det var mindst 420 kr for meget, for en telefon jeg ikke har…

Omdømme 7
Badge +9

Men ingen har svaret på mit spørgsmål i overskriften?

Omdømme 7
Badge +9

 Jeg undrer mig over at du ikke som jeg får en specificeret regning, hvor der klart og tydeligt står hvad der betales for og for hvilken periode. Har kun Mobil og Bredbånd, så det er ikke en kompliceret regning hvor der f.eks er afdrag for køb eller extra SIM, kan jo ikke at godt vise dig den, men kunne du se den så ville du give mig ret i at der står det du spørger om.

Hvilken betalings måde bruges, ikke at jeg tror der vil være en forskel grundet det, jeg bruger PBS.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Har du været inde på Mit YouSee og hente regningerne derinde og set om de ikke er udspecificerede? 

Omdømme 7
Badge +9

Jo, det står der nu, men ikke inden jeg skulle betale… der var sket en fejl da jeg skiftede min gl. telefon over til YS.

Omdømme 7
Badge +9

Men kan jeg lige her spørge om en ting, kan jeg opsige Bland Selv med 46 points og beholde Grund Pakken? Især da de skriver det koster 985 kr. pr. måned for de 46 points og jeg ikke ser alm. TV...

Omdømme 7
Badge +9

Du kan ændre din pakke til lige hvad du vil indenfor for de givne muligheder. De 2 mindste pakker er den fast Grundpakke eller Play 10 Points. Billigst er Play 10 Points. Kr 299 imod Grundpakke Kr 319.

Omdømme 7
Badge +9

Hende hos YS butikken sagde jeg ikke kunne ændre til andre points, men det har YS Supports sagt her dem i en Boligforening kan, da vi ikke kan få Play, men ved ikke om det er ændret men er ikke skrevet her i Forumet…?

Omdømme 7
Badge +9

Der kan ikke ændres på størrelse på bland selv, der kan kun udskiftes, der er dog foreninger som fortsat kører med bland selv, grundet som jeg har forstået det, ikke har Play.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jorn-Hansen 

Det er ikke alle kunder der kan få YouSee Play. Hvis man får tv i gennem en forening skal en ny aftale laves med YouSee før det kan lade sig gøre. Så længe Bland Selv er den aktuelle mulighed kva man har denne aftale i foreningen, så vil jeg som udgangspunkt sige, at du så godt kan skifte til en mindre Bland Selv pakke. 

Ellers er det rigtig som Radiomanden skriver, nemlig at hvis man er enkelt-kunde, så at sige, så har man Bland Selv lige indtil man ændrer det, så bliver det YouSee Play der tager over. Bland Selv er udgået i den normale forstand.

Jeg kan sende dig en privatbesked med instrukser til at sende os en mail, hvis der skal kigges nærmere på sagen. Så må jeg nemlig have det forbi vores kundeservice. Hvis du ønsker det, så blot send mig en privatbesked med ønske om, at vi får set nærmere på det😊

Omdømme 7
Badge +9

Det passer så ikke hvad siges i Yousee butikken?

Men det var ikke eneste fejl, jeg købte et nyt Etui til min 13 Pro Max, og hun gav mig en til en 14 Pro og sagde den ville passe, selv om jeg spurgte en ekstra gang, men den passer ikke…

Jeg tænker lige over hvad jeg gør har jo betalt for 1. kvartal… 

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke første gang at man får forkert besked i en butik, det bliver næppe heller den sidste gang, Det samme gælder i øvrigt i Support. Desværre.

Omdømme 7
Badge +9

Det er forøvrigt ikke pengene der er det afgørende, andet end at betale for noget man ikke ser, er også ved at opsige en del Streamings tjenester jeg ikke ser. 

Jeg har både Viasat, Cmore og Skyshowtime film kanaler, men ser ikke film ret meget. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Ja, i disse tider skal der spares, men det er tjeneste udbydere ligelad med, de sætter rask væk priserne op uden at der tages hensyn til de økonomiske tilstande. Det ender med at de står i kø for at flå håret af en skaldet.

Besvar