Svar

forbrug


Badge

hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug oversigt?

icon

Bedste svar af Radiomanden 26 August 2023, 23:43

Se original

28 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

You can’t use the App, You have to use the Web version.

Badge +1

Manglende overblik over data. Bryder mig ikke om at lave en masse Excel arbejde for at finde mit forbrug de sidste par måneder. Alle andre udbydere jeg har haft tidligere kan det. Mener yousee havde det tidligere men nu har de fjernet det. Når ikke jeg har et overblik over mit forbrug så kan jeg heller ikke se om jeg har behov for en stor datapakke eller kan klare mig med en lille. 

Hvorfor bekymre sig for forbruget, du får besked så snart du nærmer dig det maximale, og får du ikke den besked, så er alt i orden, og der kan holdes øje med forbrug dag for dag i måneden. Kan ikke se at det er nødvendig med andet. Det er kun ude der bruges Mobildata, hjemme er den automatisk på Wi-Fi.

Hustru og 3 døtre med mobiler + mig selv

Synes da det er relevant lige at se hvordan forbrug har været over året - så jeg kan vurdere om jeg har det rigtige abonnement. Hvor meget var det lige jeg roamede på de 3 udlandsture i 2022 ? Hos en alternativ leverandør kan jeg f.eks. få 5 timers tale og 5gb data til kr. 19,- pr md. Kan jeg mon klare mig med det ? 

Yousee er god til at lave nogle halve løsninger på apps til mobil og internet. På bredbånd har jeg nu også droppet Yousee p.g.a. masser af fejl i deres software - ny bredbåndsleverandør gav mig en besparelse på 1300 over 6 mdr.

På mobil sparer jeg ca. 1200 om året på 2 abonnementer ved skift til ny leverandør. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Manglende overblik over data. Bryder mig ikke om at lave en masse Excel arbejde for at finde mit forbrug de sidste par måneder. Alle andre udbydere jeg har haft tidligere kan det. Mener yousee havde det tidligere men nu har de fjernet det. Når ikke jeg har et overblik over mit forbrug så kan jeg heller ikke se om jeg har behov for en stor datapakke eller kan klare mig med en lille. 

Hvorfor bekymre sig for forbruget, du får besked så snart du nærmer dig det maximale, og får du ikke den besked, så er alt i orden, og der kan holdes øje med forbrug dag for dag i måneden. Kan ikke se at det er nødvendig med andet. Det er kun ude der bruges Mobildata, hjemme er den automatisk på Wi-Fi.

Hos en alternativ leverandør kan jeg f.eks. få 5 timers tale og 5gb data til kr. 19,- pr md. Kan jeg mon klare mig med det ? 

 

 

Det kan du måske, dog næppe uden for Danmark. Det ved du bedst selv, og kan du det, så er det jo underordnet med et YS abonnement at holde øje med forbrug, da man der har fri tale og meget meget mere Data.

Besvar