Svar

forbrug


Badge

hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug oversigt?

icon

Bedste svar af Radiomanden 26 August 2023, 23:43

Se original

28 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det ses på Mit You See, under mobil, for at se det skal der kigges på med Mit ID. hvis der ønskes at se specificeret forbrug.

Går ud fra at det er Mobil forbrug du ønsker at se.

Der er ingen oversigt på bredbånd forbrug.

Omdømme 6
Badge +8

hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug oversigt?

Det gøres nemmest ved at installere Mit youSee appen på din mobil, som dermed hurtigt giver overblik over produkter samt forbrug.

Hent Mit YouSee-appen til iOS

https://apps.apple.com/dk/app/mit-yousee/id554629661?l=da

eller Android:

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.nodes.onfone

 

Omdømme 7
Badge +9

Det virker også fint på Web,, Scroll til  bunden af siden og klik på Mit You See.

Badge +1

Hvordan får jeg et godt overblik over dataforbruget måned for måned.

Med iPhone appen kan jeg se forbruget i indeværende periode. Kan det passe man ikke kan gå tilbage og se hvordan det var tidligere ?

Og hvordan får jeg nogle tal på min pc hvor jeg helst vil have dem …..

(jeg har logget på med Mit-ID og kan se en komplet liste over hver eneste byte downloaede. mener man virkelig jeg så selv skal bearbejde denne store mængde data ? Andre mobilleverandørerer fortæller kunderne hvordan forbruget har været på overskuelig vis.)

 

Omdømme 7
Badge +9

Er det forbrug på Mobil.? Det ses rigtig nok når man logger ind på forbrug under Mobil.

 

Badge +1

Radiomand - fint du kan vise mig dit daglige forbrug - hvad var så lige dit forbrug i den måned ?

Det er hvad jeg er efter - og gerne med mulighed for at lave en drilldown på en enkelt uge f.eks. uden at skulle lave den helt store excel øvelse 

Jeg efterspørger et OVERBLIK

 

Omdømme 7
Badge +9

Det der vises er for indeværende måned, der kan som det ses gås tilbage og se hvad forbruget har været i de foregående måneder samt opkald foretaget i de enkelte måneder.

Hvad der er brugt i den indeværende måned kan ses på Mit You See under Mobil. I denne måned + Januar er forbrug underordnet, da der er fri Data. Det har mange i hvert fald.

Badge +1

Er det den her du mener Radiomand ?

 

 

Når jeg logger ind så kommer der en detaileret oversigt over mit forbrug time for time. Det er sørme ikke særligt brugervenligt. Og selvom jeg måske har fri data en måned eller 2 så vil jeg gerne vide hvad mit forbrug har været. Så jeg har et beslutningsgrundlag til en sælger ringer og tilbyder mig en god pris på noget.

Hjælp mig venligst til at finde en OVERSIGT over mit dataforbrug for f.eks. månederne september, oktober november ?? Mit forbrug i minutterne  18.12.2023-12:45:01 kan jeg ikke bruge til ret meget.

Omdømme 7
Badge +9

Der er specificeret hvad forbruget er når du går på mit You See som vist på det Screenshot jeg her lagt op, det skal bare tælles sammen, der kan også som skrevet ses hvad der har været af forbrug i indeværende måned, under Mobil på Mit You See.

 

Badge +1

Hjælp mig venligst til så at finde mit forbrug i september, oktober og november ?

Skal jeg downloade en fil og lave excl gymnastik - eller kan yousee præsentere data for mig ?

Omdømme 7
Badge +9

Se på det første billede jeg lagde op. der kan der ses at der kan vælges Dato fra og Dato til.

Så når der skrives 1 November i fra og 30 November i til, så ses alt forbrug af Data og tale i den måned for hver enkelt dag i måneden.

Det har været sådan at Data var stillet op i en graf, men det gøres så åbenbart ikke mere.

Badge +1

Nu er jeg så logget på via min iPad

her kan jeg ikke se andet end forbrug totalt i indeværende måned.

Radiomand - det første billede du lægger op kan jeg ikke se nogen total for måneden på. Hvor er det lige du ser den ?

PeterA4 - jeg har installeret den fantastiske “mit internet” app.  Her finder jeg ikke nogen oversigt over mit forbrug måned for måned eller uge for uge.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er kun et udsnit af listen, da den jo også viser de numre man ringer til, det er personligt, som jo ikke må vises på forummet.

Mit internet App’en har intet at gøre med telefoni, der findes ikke en forbrugsliste over Fastnet Bredbånd, da der er frit forbrug. Der var en dengang der var forbrugsgrænse, det er mange år siden.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Cee5 

Det er ikke muligt at se et total for tidligere måneder - her skal man selv ligge alle dages forbrug sammen. Det er det eneste vi tilbyder lige pt.

I can not change the month from current month December to any other months. Can you please help to see what the cause is? is it because today is the ‘payment date’? @Radiomanden 

 

Der er specificeret hvad forbruget er når du går på mit You See som vist på det Screenshot jeg her lagt op, det skal bare tælles sammen, der kan også som skrevet ses hvad der har været af forbrug i indeværende måned, under Mobil på Mit You See.

 

 

below is what I see when clicked the calendar button.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

That can’t be changed. As Louise wrote: Det er ikke muligt at se et total for tidligere måneder - her skal man selv ligge alle dages forbrug sammen. Det er det eneste vi tilbyder lige pt.

 

​​​​​​It is not possible to see a total for previous months - here you have to add up all days' consumption yourself. This is the only thing currently on offer.

Badge +1

Ja - så er det slut med yousee mobil. Flytter til en operatør hvor jeg kan få mit dataforbrug præsenteret på overskuelig vis eller i detaljer alt efter mit ønske. 

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke få øje på “panikken”, man ved hvor meget der haves, man kan følge med i hvad der bruges hver måned, man kan indstille på telefonen at man nærmer sig det maximale forbrug,

Man kan notere hvad der bruges hver måned, og når året er slut, så kan man se hvad der samlet er brugt. Så hvor er problemet.

Badge +1

Manglende overblik over data. Bryder mig ikke om at lave en masse Excel arbejde for at finde mit forbrug de sidste par måneder. Alle andre udbydere jeg har haft tidligere kan det. Mener yousee havde det tidligere men nu har de fjernet det. Når ikke jeg har et overblik over mit forbrug så kan jeg heller ikke se om jeg har behov for en stor datapakke eller kan klare mig med en lille. 

Har du Excel installeret? Hvorfor så gå glip af lidt regnskabshygge? 🙂

Jeg har ikke selv en dataoversigt at prøve med, men er det ret meget mere besværligt end copy/paste og lidt sum af rækker?

That can’t be changed. As Louise wrote: Det er ikke muligt at se et total for tidligere måneder - her skal man selv ligge alle dages forbrug sammen. Det er det eneste vi tilbyder lige pt.

 

​​​​​​It is not possible to see a total for previous months - here you have to add up all days' consumption yourself. This is the only thing currently on offer.

My problem is that I cannot see anything- not details either; i wanted to see why I was charged 200kr for sugar in the historical bill - 2023 Jan. 

Er det forbrug på Mobil.? Det ses rigtig nok når man logger ind på forbrug under Mobil.

 

How can I get to this ? I’m on mitYousee

Omdømme 7
Badge +9

Click on 

and log In.

Omdømme 7
Badge +9

Manglende overblik over data. Bryder mig ikke om at lave en masse Excel arbejde for at finde mit forbrug de sidste par måneder. Alle andre udbydere jeg har haft tidligere kan det. Mener yousee havde det tidligere men nu har de fjernet det. Når ikke jeg har et overblik over mit forbrug så kan jeg heller ikke se om jeg har behov for en stor datapakke eller kan klare mig med en lille. 

Hvorfor bekymre sig for forbruget, du får besked så snart du nærmer dig det maximale, og får du ikke den besked, så er alt i orden, og der kan holdes øje med forbrug dag for dag i måneden. Kan ikke se at det er nødvendig med andet. Det er kun ude der bruges Mobildata, hjemme er den automatisk på Wi-Fi.

I am using iPhone 13, mitYousee app. 

This is ALL I can see, 3 screenshots, no options for me to choose/change months.
 

 

 

 

Besvar