App til Android TV



Vis første besked

128 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Men tænker ikke at jeg har så mange indstillingsmuligheder på mit Sony tv, ift yousee app'en og 50/60 Hz, eller tager jeg fejl? (vidste godt det med de Hz, da der er en indstilling på min Chromecast, men jeg kan ikke finde det på Tv'et...)

TVet skifter selv alt efter om det modtager det ene eller det andet. TV sendes med 50 Hz, så Appen er naturligvis til det.
Og så er vi tilbage ved, at jeg glæder mig til at Yousee får lidt bedre styr på deres app, og får sport til at flyde bedre ?
Omdømme 7
Badge +9
Der er nok nogle begrænsninger der, den er jo heller ikke til primært brug.
Nej, men kunne dog være godt at billedet var flydende, da det giver mening at kunne bruge app'en på et tv andetsteds i huset, hvor der ikke er antennestik, og at man rent faktisk gider se en hel fodboldkamp...
Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Jeg kan se at der skrives om hakkende billede, og jeg vil lige sige, at det er noget vi kigger ind i herinde fra.
Fedt Kasper, specielt ved sport er det helt galt...
Omdømme 2
Hvor langt er i nået med opdateringen af Android Appen Kasper (YouSee).
Kommer der TV guide sammen med den nye opdatering ??.
Omdømme 7
Badge +9
Hej leifskipper

Der kommer TV guide, men vi kan desværre ikke give en tidshoriont pt. Det er i planerne i hvert fald 🙂
Det gælder jo nok ikke os der er tidligere tdc kunder 😞 den nye boks, for os er udviklingen gået i stå efter Yousee over tog det, det er lidt træls vi stiger jo også i pris skal vist til at kikke efter en anden tv løsning
Hej
Det giver ingen mening at man skal have boksen for bruge appen, jeg havde sneget betaen ind på, mit Nvidia Shield Tv, det virkede uden problemer.
Nu kan jeg så ikke logge ind mere uden abonnement.
Det kan ikke passe at når man har den fulde pakke incl. Hbo og Cmore, også skal betale et abonnement for en boks som er ligegyldig for den som har Android tv.
Det lugter en smule af at der skal hives så meget ud af brugerne som muligt.
Der er ikke sådan i holder på kunderne.
Omdømme 7
Badge +9
Den er lavet til at fungere sammen med boksen, og giver mulighed for at se udsendelser på andre enheder, også ude af huset.
Ahh, boksen kan ikke køre appen, det giver bare adgang til at køre det fra Android tv i abonnementet. Os uden boks, får ikke lov til at bruge den. Det er et mega dårligt argument, da dem med tv-boksen, kunne have lånt en Chromecast, som os med bredbånd låner en router.
Boksen har intet med appen at gøre, det er ikke andet end at give flere penge ud af os, med mindre vi bare køre med Chromecast.
Som tidlige skrevet, så har jeg kørt med appen da den var i beta og i final, indtil de blokkerede mig.
Omdømme 7
Badge +9
Der følger boks med til alle nye abonementer i dag, det er meningen på sigt at alle skal have en, så Android TV Appen er lavet til det, så har man ikke en boks, så er der heller ikke adgang til at bruge den App.
Det er sådan You See formulerer det.
Er der andre her der bruger android tv appen, som oplever at skulle indtaste login oplyninger igen og igen? Hvorfor husker appen ikke mine login oplysninger?
Omdømme 2
At man skal have boks for at bruge Android TV app er det mest tåbelige jeg længe har set. De to ting er gensidigt udelukkede.

Hvis jeg har en boks vil jeg ikke have Android TV, og hvis jeg har købt et Android TV eller nvidia shield, kunne jeg ikke drømme om at skulle have en boks med endnu en fjernbetjening til.

I øvtigt kan man jo bruge YouSee app på en telefon eller tablet og så bare caste, så funktionaliteten er tilgængelig.

YouSee få nu åbnet op for at alle kan anvende Android TV app. Der er ingen forskel på om det er Android telefon/tablet eller Android TV, og dem der har smart-TV vil ikke have en ekstern boks med ekstra fjernbetjening.
Badge
virker alle bland selv TV/kanaler også på android TV appen ??
Omdømme 5
Badge +2
virker alle bland selv TV/kanaler også på android TV appen ??

Størstedelen gør, men der er nogle enkelte, du ikke kan finde. Bl.a. kan du ikke finde voksenkanalerne i app'en.

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
virker alle bland selv TV/kanaler også på android TV appen ??

Størstedelen gør, men der er nogle enkelte, du ikke kan finde. Bl.a. kan du ikke finde voksenkanalerne i app'en.

Stefan, YouSee Forum Team
OK det betyder at hvis jeg har en tv boks derhjemme og jeg vælger Bland selv så kan jeg se kanalerne på min Nvidia Shield via android tv appen i mit sommerhus ? - desuden kan man se grundpakken uden boks direkte via antenne kabel på andre tv i huset som ingen boks har når man har valgt bland selv ? og finally hvis man vælger Bland selv og man fortryder - kan man så tilvælge sin "gamle" fuldpakke tilbage igen ?
Omdømme 5
Badge +2
Hej jakepe88

Du skulle meget gerne kunne bruge det på din Nvidia Shield, hvis du har en boks.

Jeg kan ikke love noget med hensyn til tv-pakke, da jeg ikke er 100% sikker på, hvad du har, men vores kundeservice skulle meget gerne kunne svare på det, hvis bestiller det hos dem. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej YouSee.

Jeg bruger tv app'en på en nvidia shield, om min tv boks har stået i kassen den kom i, i over 6 mdr nu.

Nu er der lige (for nogle dage siden), kommet en opdatering til app'en, og kan nu ikke længere sætte en udsendelse på pause, eller springe lidt tilbage, hvis man misser noget.

Er dette meningen, og hvis nej.. savner altså at kunne pause ting.

- Kristian.
Omdømme 7
Badge +9
Nyhed i appen (opslag er opdateret):

Der er udkommet en opdatering til Android TV app, som introducerer tv-guide 🙂

Se mere i selve opslaget.

God fornøjelse🆒
Omdømme 7
Badge +9
Så mangler der lige at UI får et layout der minder mere om det der er på boksen.
Efter hvad der er set, så ser UI bedre ud på LG udgaven, og på ATV.
Adgangen til EPGen kunne gøres bedre, som et punkt i Menuen, så der var en direkte adgang, samt mulighed for at optage fra den, så der spilles mere sammen med 4000 boksen, det vil også være ønskeligt at optagelser kan slettes direkte i App'en.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Radiomanden

Det ligger desværre ikke i kortene, at designet bliver det samme på Android tv appen, som på f.eks. Humax tv-boksen.

Der er nogle forskellige UI mønstre, som vi tager højde for og respekterer i vores design. Så opleves der heller ikke for store ændringer, når der skiftes fra app til app på den enkelte platform.

De ønsker du nævner ellers til sidst, er faktisk noget som ligger i kortene og skulle gerne komme senere. F.eks. bedre adgang til EPG mv. 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Det er super at der er de ændringer på vej, så man kan det samme som på Telefon/Tablet App.
Noget nyt om man kan bruge YouSee-appen uden box på et AndroidTV?

Jeg overejer at købe et Philips 55PUS7363.

Besvar