App til Android TV



Vis første besked

128 Kommentarer

@Kasper
Omdømme 7
Badge +9
Hej Lorentzen79

Det var da lidt irriterende 😞

Så vil jeg anbefale at kontakte vores support igen på tlf. 70704040 igen, så vi kan få set nærmere på login-delen.
Dem har jeg snakket med adskillige gange. De aner ikke hvad Android tv er.
Og de aner heller ikke hvad Nvidia Shield er.
Har forklaret dem at de skal kigge på mit login.
Det kan de ikke finde ud af.
@Kasper
Omdømme 5
Badge +2
Det skulle de meget gerne vide. Der findes mange forskellige enheder, så måske kender den medarbejder, du har talt med ikke den enhed, som du har, men Android TV - det ved de hvad er. Virker det ikke, skal det fejlmeldes, og det kan de klare.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +9
Der burde være kendskab til Nvidia Shield, det skulle være den eneste enhed herhjemme som udover Android TV kører på Android TV platformen.
Det skulle de meget gerne vide. Der findes mange forskellige enheder, så måske kender den medarbejder, du har talt med ikke den enhed, som du har, men Android TV - det ved de hvad er. Virker det ikke, skal det fejlmeldes, og det kan de klare.

Stefan, YouSee Forum Team



@Stefan

Hej Stefan.
Nu har jeg igen haft fat i supporten.
Denne gang fortæller han mig at de ikke yder support på Android tv, på trods af at det er et login problem, hvor jeg kan logge ind med et login, men at mit eget login ikke giver mig adgang da den fortæller mig at man skal have en YouSee tv-boks for at få adgang.

Vil i være venlige at få det her til at virke..
For nu er jeg godt gammeldags træt af at kontakte supporten og blive ved med at få af vide at jeg ikke kan få hjælp.
Jeg går udfra at i kan hjælpe da i tilbagemelder i denne tråd.
SmartTV - SmartApp men kun med en boks.

Velkommen til 2017 og en verden hvor mange hjem består af mere end 1 TV

Yousee tid som distributør af TV er på vej ned og det kommer til at gå stærk så med mindre i ikke vil ende som Nokia

Så skal der speedes op.

Og undskyld mig hvad skal jeg med en TV boks for at kunne bruge en app i bund og grund skal den app der skal være på mit Android tv eller på et Apple TV bare have samme funktion som den app jeg har på min tlf eller tablet.

Nu er der ingen grund til at gøre det sværere .

Så velkommen til år 2017 Yousee Your Customer are going away?
@Nikolaj
Kan vi få noget respons.
Og at foretrække, få denne fejl rettet.
Nu er der gået en måned hvor i stadig ikke har rettet fejlen.
Omdømme 5
Badge +2
@Nikolaj
Kan vi få noget respons.
Og at foretrække, få denne fejl rettet.
Nu er der gået en måned hvor i stadig ikke har rettet fejlen.


Jeg har sendt dig en privat besked. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Har også lige haft fat i kundeservice (fiber), hvor beskeden var, at jeg skulle tage fat i Sony.
Er det korrekt, at det er lagt ud til de forskellige fabrikanter at understøtte app'en, når beskeden fra app'en er, at den ikke vil acceptere et Yousee log-in?
Hvis det er korrekt, tænker jeg at jeg sletter app'en igen og glemmer alt om at den har eksisteret.
Nej, Sony har intet med det at gøre.
Jeg har heller ikke tænkt mig at kontakte Sony, jeg kender ganske udmærket deres svar på forhånd.
Der er nogle i denne tråd der har fået svar på anden vis end via tråden, men jeg ved ikke om det er ensbetydende med at det er kommet til at virke. I givet fald vil jeg da i hvert fald gerne have del i hemmeligheden.
@nik
Er der nyt om dette emne som andre end Lorentzen79 skal involveres i?
Omdømme 7
Badge +9
Hej HenrikA72

Hvad får du af fejlmeddelelse og hvad har du af tv-boks fra YouSee? 🙂

For hvis du har adgangsgivende boks, så skal du have fat i support, og så skal det fejlmeldes derigennem.
Hej Kasper (nik, beklager mit rod med beskedernes modtager)
Jeg får en fejlmelding om, at mit Yousee login ikke giver adgang til app'en da jeg ikke har en tv-boks. Bokse har jeg dog rigeligt af, i og med jeg har fiber (1 primær boks og 2 ekstra bokse). Jeg har forsøgt i Support, som henviste mig til Sony, som jeg helt ærligt ikke tror kan eller vil hjælpe med denne slags problemer.
Omdømme 7
Badge +9
Hej HenrikA72

Jeg tror det er noget med loginet. Jeg skal lige huske at skrive at det er vigtigt, at der bruges det login som tilhører tv-abonnementet. Måske har du flere logins og bruger det forkerte?
Hej Kasper
Tak for svar.
Muligvis, vi har godt nok to logins, men ingen af dem virker. Vi har et login til vores tidligere coax abonnement og et nyt oprettet i forbindelse med oprettelse af vores fiber abonnement.
Vi havde ikke boks før, så det er kun det nye login til fiber der burde virke, men desværre uden held.
Hej. Jeg har samme problem som Lorenzen79. Det er dog på et B&O Horizon opdateret til Android TV 5.1.1. Har kontaktet kundeservice, der siger, at de har testet mit login på samtlige platforme og at det virker fint, men at appen åbenbart ikke er kompatibel med mit B&O TV.

Det giver dog ikke meget mening at det skulle have noget med mit TV at gøre når det er mit login, der henvises til. Som så ikke skulle have en Yousee boks tilknyttet. Det fremgår imidlertid på mitYousee, at der til det pågældende brugernavn er registreret en Yousee boks og det er også bekræftet af kundeservice. Hvis det havde noget med TVet at gøre burde jeg vel kunne logge på og så løbe ind i problemer når jeg brugte appen.

Som mange andre var jeg på kanten af at opsige mit yousee abonnement, men ville lige give appen en chance. Det går så ikke så godt:-(

Er det et B&O Horizon problem eller er jeg havnet i samme situation som Lorenzen79?
Omdømme 7
Badge +9
Hej HenrikA72 og martinolander

Prøv gerne at tage fat i vores support igen, så vi kan få set på det en gang mere. Det skal fejlmeldes videre, hvis I bruger det login som er tilknyttet tv-pakke med boks som er adgangsgivende.
Glæder mig til kvaliteten bliver bedre på sport (fodbold)... De kan med Viaplay, så forstår ikke at de ikke kan få kvaliteten bedre hos Yousee... Billedet er på ingen måder flydende, andre der oplever noget andet?
Ps: på udsendelser hvor det ikke går så stærkt, står billedet såmænd flot nok...
Ved godt det er skrevet før, men er ikke imponeret over at jeg skal abonnere på en boks for at kunne bruge appen på mit Android tv. Det er jo ikke sådan at jeg får mere indhold eller funktioner, som jeg ikke allerede har på min telefon app.
Omdømme 7
Badge +9
Det er nok sådan fordi der så ikke kan "lånes" et log in, så kan der jo ses gratis TV.
Omdømme 2
Glæder mig til kvaliteten bliver bedre på sport (fodbold)... De kan med Viaplay, så forstår ikke at de ikke kan få kvaliteten bedre hos Yousee... Billedet er på ingen måder flydende, andre der oplever noget andet?
Ps: på udsendelser hvor det ikke går så stærkt, står billedet såmænd flot nok...


Jeg oplever også hakkende billede ved sport og fx. nyhedsstreameren i bunden på TV2 News. Tror det har noget at gøre at TV i Europa udsendes i 50 Hz, og det skal app´en vide.

Her er Link om emnet.
Men tænker ikke at jeg har så mange indstillingsmuligheder på mit Sony tv, ift yousee app'en og 50/60 Hz, eller tager jeg fejl? (vidste godt det med de Hz, da der er en indstilling på min Chromecast, men jeg kan ikke finde det på Tv'et...)
Omdømme 2
Jeg har prøvet at tvinge til 50 Hz (og 25 Hz) med Android appen TVHZ.

Besvar