App til Android TV



Vis første besked

128 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Så ville jeg bryde forum reglerne hvilket ikke gøres,
Boks kan ikke undværes. App kan ikke optage, og kan ikke springe rekvalmer over.

Yousee kommer snart med deres sky-optager, og så kan sådan en app også optage.
Til det bruges der Chromecast og App på en Mobil eller Tablet. Inden længe kan der også bruges en ATV. Jeg bruger Chromecast, men den er ofte ustabil.
Omdømme 7
Badge +9
Så kan der bruges en ATV 4 når App er klar til den.
Så kan der bruges en ATV 4 når App er klar til den. Hvad er ATV ?
Omdømme 7
Badge +9

Hej

Vi har yousee og tv-boks i stuen.

Kan det så passe at jeg ikke kan få appen på tv'et i soveværelset? Den kommer ikke frem når jeg søger.

Mvh Rasmus
Omdømme 7
Badge +9
Den skulle da være i TV Play Butik. Hvilket TV.
Omdømme 2
Skulle der være nogle som har prøvekørt appen på et sony eller philips tv.
Er meget interesseret i kvaliteten i forhold til chromecast inden jeg investerer i nyt tv.
Omdømme 7
Badge +9
Haves der TV boks.? Kræves for at App på TV kan bruges.
Omdømme 2
Nu spurgte jeg om der var nogle som havde prøvet appen.
Omdømme 7
Badge +9
Ja, men der blev nævnt Chromecast, derfor skrev jeg om der haves boks, hvis ikke, så kan App ikke bruges. CC er jo unødvendig til You See hvis der haves boks.
Omdømme 2
Jeg spørger til kvaliteten i forhold til Chromecast.
jeg synes ikke der er nogen klare svar her, jeg kan ikke finde nogen Youseeapp på mine fjernsyn det er begge Android PhilipsTV af nyere dato, findes den app eller er det bare den box der sender et signal til TV
Omdømme 7
Badge +9
Som Nikolaj skriver i starten af tråden: "App'en kan hentes i Google Play-store på Android Tv." Så den skulle gerne være der.
Derudover. "Det kræver en TV-boks fra YouSee samt et tv med Android 5.0 eller nyere for at hente App'en".
jeg jan ikke finde nogen APP der hvad hedder den??
Omdømme 7
Badge +9
Hvad kommer der frem ved at søge på You See.? Så skulle den komme frem, som den gør på en Tablet/Telefon.
Omdømme 2
Er der virkelig ikke een i dette forum som har afprøvet appen og som kan udtale sig om kvaliteten.
fandt Appen men synes det er mærkeligt at de ikke kan lave så man ikke skal leje deres boks, er der ikke nogen der har prøvet den, kan den gemmes væk i et skab, kan man bruge dens funktioner med TV-fjernbetjeningen eller skal man have flere fjernbetjeninger.
Hvem skal man vende sig til når appen på ens nvidia shield fortæller dig at dit abb ikke giver dig adgang til Android tv, da jeg skal have en YouSee tv box, jeg har YouSee tv box gennem dsl.
Med andet login virker det fint. Men mit eget giver ikke adgang.
Og Support har aldrig hørt om Android tv eller om nvidia shield, de mener det må være mit udstyr, trods det virker fint med et andet login.

Omdømme 7
Badge +9
De eneste der kan hjælpe er kundeservice/teknisk service, da det tyder på er problem med adgang.
Er du YouSee Kunde med TV-boks og har du fjernsyn med Android-styresystem, så har vi gode nyheder til dig!

Fra i dag kan du hente vores spritnye app til Android TV, så du kan se TV på alle skærme i huset med Android-styresystem.



Android TV er et styresystem ligesom Android til mobiltelefoner. App'en kan derfor installeres på fjernsyn med Android, hvilket f.eks. er nyere fjernsyn fra Philips, Sony, Sharp og B & O. Derudover findes der en række enheder som F.eks. Nvidia Shield og Nexus Player som du også kan benytte App'en med.

Med App'en får du adgang til tjenester som Live TV, Arkiv, Filmpakken samt lejefilm, og den ligner præcis de App's du allerede kender fra YouSee, så du nemt kan navigere rundt.

Det kræver en TV-boks fra YouSee samt et tv med Android 5.0 eller nyere for at hente App'en.

App'en kan hentes i Google Play-store på Android Tv.

Har du spørgsmål? Så sig endelig til! :)


Nu har jeg brugt en time med jeres support som fortæller mig at tv boks over dsl ikke er understøttet. Dette står ingen steder.
Så jeg har i bund og grund anskaffet et produkt der ikke er en fløjtende fis værd for mig.

Så vil i venligst sørge for at få ændret i teksten, så det tydeligt fremgår at kun Coax tv boks giver adgang til at man kan logge ind på sin android tv boks.@Nikolaj
Omdømme 7
Badge +9
Det oplyses ikke om det skal være den nye Humax-boks, eller om det også virker hvis man har en YouSee Plus-boks eller en DSL-boks. Skal boksen være tilsluttet og tændt, eller er det nok at man har et abonnement med en boks?

"YouSee TV & Film" fungerer uafhængigt af en boks på både computer, tablet og smartphome. Det virker derfor underligt at den nye app kræver en boks.


Hej @MS-ERIK

Dit spørgsmål er fløjet lidt under radaren - beklager.

Følgende bokse er sådan set adgangsgivende. Samtidig også Netgem-boksen:
Tv-bokse hos YouSee

Det kræver at der er et abonnement i forbindelse med boksen. Så f.eks. Samsung-boksen uden YouSee Plus abonnementet giver ikke adgang.
Omdømme 7
Badge +9
Hej @Lorentzen79

Se mit svar ovenfor - du burde have adgang til AndroidTV app.

Har du stadig ikke adgang?
Hej @Lorentzen79

Se mit svar ovenfor - du burde have adgang til AndroidTV app.

Har du stadig ikke adgang?


Hej Kasper.
Nej jeg har stadig ikke adgang.
Og supporten aner intet om Android tv eller om nvidia shield.
Så du må da meget gerne sørge for at få det op og køre hvis du har mulighed for det?

Besvar