App til Android TV



Vis første besked

128 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Det burde kunne fattes at det er en til oplysning kopieret tekst fra You See.
Omdømme 5
Badge +2
Du forholder dig slet ikke til mit spørgsmål, men ja....det er forstået, at du er en YS-mand, og poster/kopierer YS-press release under dit brugernavn. Så ved jeg det, og måske også en god information til andre Forum-brugere.

Mvh
Omdømme 7
Badge +9
Jeg er bruger som alle andre, har jeg YOU SEE efter mit navn.??? Det er forbeholdt dem fra You See, og kun dem. Det er selvfølgelig ikke tilladt andre at bruge det.
@iMac
Har man TV gennem kabelTV-nettet (coax) er der dels den Humax-boks, man får nu, og dels er der den gamle Samsung YouSee boks, der er udgået, men brugere med et YouSee Plus abonnement har stadig boksen, som kan bruges så længe den ikke går i stykker eller abonnementet opsiges.

Har man TV gennem fastnettelefonnettet har man en særlig boks hertil. Det drejer sig formentlig kun om tidligere TDC-kunder.

Så lige nu giver boksvalg sig selv så der ikke skal tages stilling. Hvordan det bliver når den nævnte nye boks kommer vides ikke.

Jeg blev også lidt forvirret over at der i et indlæg fra en bruger blev brugt ordene "vi" og "vores" uden at det var nævnt at det drejede sig om et citat fra YouSee.
Omdømme 5
Badge +2
@MS-ERIK
Her står slet ingen TV-boks.... som jeg skrev tidligere modtages TV-signal med antennestik og digitalt kort, hvilket ekskluderer os fra at bruge den ny Android-App, hvis jeg har forstået det rigtig.

Min kritik går på at, YS påtvinger yderligere devices med afgift pr. måned, inden man får den store glæde af at benytte sig af omtalte Android-App. Andre TV-udbydere har droppet tanken om at, styre forbrugerne til specifikke produkter og udvikler Apps til forskellige platforme.

Men fred med det - Airplay/cromecast, er indtil nu, stadig et udmærket alternativ ?
Omdømme 6
Badge +6
Hej allesammen,

Jeg kan godt forstå, at nogle af jer er kede af, at man som kunde ikke kan benytte Android TV-app'en uden en tv-boks. I dag medfølger der en tv-boks med alle nye tv-pakker, fordi vi tror på, at tv-boksen giver den allerbedste tv-oplevelse. Det er derfor vores ambition, at alle skal have en tv-boks, og vi giver derfor lidt ekstra værdi i form af app'en. App’en er således et ekstra tilbud til vores tv-boks-kunder, der giver jer mulighed for at se jeres favoritindhold i andre værelser, i sommerhuset eller f.eks. hos svigermekanikken (hvis de har Android TV :))

@BNspørgsmål Ja, det kan du sagtens :)

@ok1 Er dit styresystem Android 5.0 eller højere?

@ebbelarsenVi er i gang, men jeg kan endnu ikke give en konkret tidshorisont.

Vh
Nikolaj
Spørgsmål:
Virker appen hvis det er en YouSee Plus boks, man har?
Omdømme 6
Badge +6
Hej Erik,

Det gør den i hvert fald! :)

Vh
Nikolaj
Hej allesammen,

Jeg kan godt forstå, at nogle af jer er kede af, at man som kunde ikke kan benytte Android TV-app'en uden en tv-boks. I dag medfølger der en tv-boks med alle nye tv-pakker, fordi vi tror på, at tv-boksen giver den allerbedste tv-oplevelse. Det er derfor vores ambition, at alle skal have en tv-boks, og vi giver derfor lidt ekstra værdi i form af app'en. App’en er således et ekstra tilbud til vores tv-boks-kunder, der giver jer mulighed for at se jeres favoritindhold i andre værelser, i sommerhuset eller f.eks. hos svigermekanikken (hvis de har Android TV :))

@BNspørgsmål Ja, det kan du sagtens :)

@ok1 Er dit styresystem Android 5.0 eller højere?

@ebbelarsenVi er i gang, men jeg kan endnu ikke give en konkret tidshorisont.

Vh
Nikolaj
Omdømme 7
Badge +9
Hvad vil du med et Citat uden at skrive noget.?? Det giver ingen mening.
Hej Nikolaj
Ja, 5.1.1 (og jeg har den nye boks). Jeg får kun et billede, hvor jeg kan se en bjælke, som viser, hvor langt den pågældende udsendelse er nået og start forfra og pause "ikonet". Og jeg har logget ind med mit Yousee logon.
Skal boksen være tændt? (Jeg har også prøvet at slukke for boksen).
Jeg går også ud fra, at det er fjernsynets fjernbetjening man skal bruge.
Jeg kan godt se youtube video.
Orla
Omdømme 6
Badge +6
Hej Orla,

Det lyder spøjst!

Selvom App'en er kompatibel med Android 5.0 og over, så kunne det være interessant at høre, om du har mulighed for at opdatere Android til en nyere version for at se udfaldet.

Vh
Nikolaj
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har et Samsung Smart TV er det mon et Android TV?

Når jeg søger efter apps kommer en Yousee app frem, men med den kan jeg kun se/leje film, som jeg ser det... men hvordan skal man bruge sin Boks, i forbindelse med appen?
Omdømme 7
Badge +9
Samsung har Tzien OS.
Hej Nicolaj
Jeg kan tilsyneladende ikke opdatere Android styresystemet særskilt, men jeg har opdateret "hele" mit Philips smart tv og tror, at styresystemet Android også ville blive opdateret, hvis det er muligt, da den nuværende version 5.1.1 er nyere end den oprindelige version fra start.
Hvis jeg går ind i appens arkiv, sker der ikke andet end at der vises en grøn ring, der "kører rundt"?
Jeg tror ikke det virker?
Omdømme 7
Badge +9
Da du vist har den gamle Youbio app vil jeg tro, at du har et af de første Samsung Smart TV. De kørte et system som Samsung kalder "Samsung Smart TV" også kaldet "Orsay OS".

https://emby.media/community/index.php?/topic/45401-what-year-is-my-samsung-smart-tv-and-what-os-is-it-running/
Omdømme 4
Badge +8
Hej Orla

Hvilket fjernsyn er det du har?

Özcan, YouSee Forum Team
Badge
Kan man få adgang til Android TV appen, hvis man betaler de 30 kr om måneden. Men så bare stiller boksen i skabet?

Hele ideen med et android tv er jo at alt ligger på selve tv'et. Og man undgår Chromecast eller besværlige bokse som ikke kan skjules når tv'et hænger på væggen.
Det virker meget gammeldags med denne begrænsning.

Lars
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har et Samsung Smart TV er det mon et Android TV?

Når jeg søger efter apps kommer en Yousee app frem, men med den kan jeg kun se/leje film, som jeg ser det... men hvordan skal man bruge sin Boks, i forbindelse med appen?

Jeg har et Samsung TV fra 2014 og der kan jeg godt bruge appen fra YouSee. Kan se både lejefilm og film i abonnement f. eks. HBO Nordic og C More.
Forstår ikke rigtigt, hvad du mener med "men hvordan skal man bruge sin boks i forbindelse med appen?". Boksen og smart TV hænger ikke sammen på den måde. Enten bruger man boks eller TV. Rettighederne på ens abonnement afspejles både i appen på TV og boksen.
Omdømme 7
Badge +6
Du forholder dig slet ikke til mit spørgsmål, men ja....det er forstået, at du er en YS-mand, og poster/kopierer YS-press release under dit brugernavn. Så ved jeg det, og måske også en god information til andre Forum-brugere.

Mvh

Jeg synes, det er ufint, at skyde andre brugere i skoen, at de er en YouSee mand. Med mindre der står, at man er ansat hos YouSee, så er man kunde og det gælder også Radiomanden.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Jeg kan se at der er kommet lidt spørgsmål i forhold til, at det kræver YouSee boks at få adgang til via Android Tv app'en.

YouSee's ambition er at alle kunder skal have en tv-boks. Vi tror på, at tv-boksen giver den bedste tv-oplevelse med de muligheder og funktioner som den tilbyder. I dag medfølger der en tv-boks med alle nye tv-pakker.

Vi vil med Android Tv app'en gerne tilføre lidt ekstra værdi til dig, som har en tv-boks fra YouSee. App'en giver mulighed for at se dit yndlingsindhold på farten og på flere forskellige måder f.eks. i et af husets andre rum, børne- eller soveværelse eller endda i sommerhuset.

Som der linkes til i tråden her, så kommer der inden længe en mindre og hurtigere 4K tv-boks, hvor du kan optage programmer, gemme dem i skyen og se dem når du har lyst. F.eks. via den nye Android Tv app.
Ambitionen om at "alle skal have Box" styrker bestemt ikke min loyalitet overfor yousee. Tværtimod. Hvis jeg som årelang kunde uden tv box på et tidspunkt bliver tvunget til at have endnu en box i reolen så er det formodentlig slut med yousee her. Selv hvis den ikke koster ekstra.
Det virker helt gak at man skal have en box for at bruge en app! Andre tjenester kan klare sig med en internet forbindelse!
Hvis det er et kontrol spørgsmål kan man jo fx bare gøre som tv2play og sætte en rimelig grænse for antal devices, der kan være på samme login (evt med mulighed for at løbe ekstra device licenser for større familier).
At man argumenterer med at der kommer en box, der vil muliggøre optagelse i skyen ... ja prøv lige at høre hvordan det lyder...
4K kan andre tjenester også levere med en app alene.
Suk - et selvmål af yousee...
Fatter yousee ikke at mange ikke ønsker at bruge jeres boks, men bare vil have en app der kan bruges via tv.
Jeg er sikker på, at rigtig mange havde glædet sig til at få den af yousee lovede app. Man kan jo bare læse rundt om på diverse forums, er der så noget at sige til at folk bliver sure og skuffede når den endelig langt om længe kommer og man så finder ud af, at man bliver tvunget til at købe en yousee boks for at kunne bruge den. DET ER IKKE OK DET I GØR.
Jeg er ret sikker på i ikke får flere kunder på den måde, tværtimod.
Hilsen en sur og skuffet kunde.
Omdømme 7
Badge +9
Boks kan ikke undværes. App kan ikke optage, og kan ikke springe rekvalmer over.
Omdømme 1
Jeg er bruger som alle andre, har jeg YOU SEE efter mit navn.??? Det er forbeholdt dem fra You See, og kun dem. Det er selvfølgelig ikke tilladt andre at bruge det.

Men det er da tydeligt for enhver du arbejder for yousee.

Besvar