Svar

Er spamfiltret blevet fjernet?



Vis første besked

66 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er jo masser af andre Mail udbydere, har brugt G Mail i omkring 20 år, så er man ikke bundet til en udbyder som f.eks You See, og kan bruge samme mail uanset hvor der haves bredbånds abonnement.

Der er jo masser af andre Mail udbydere, har brugt G Mail i omkring 20 år, så er man ikke bundet til en udbyder som f.eks You See, og kan bruge samme mail uanset hvor der haves bredbånds abonnement.

Ja korrekt, jeg har andre konti, men nu er det sådan at min ældste mail er på yousee, og er den jeg har registret hos det offentlige, bank etc, og det er besværgeligt at lave om, og det er med et privat.dk domæne, som jeg ikke kan få andre steder.

 

Og så betaler vi jo for denne service, den er den del af pakken så skal det også være iorden. Og det er det bare ikke…….

Omdømme 7
Badge +9

Det er netop for ikke at skifte mail at det er G Mail der haves, der jo ingen garanti for at man er hos YS permanent. Derudover er YS Mail også for lille i Kapacitet, har pænt over det dobbelte liggende på G Mail.

Jeg må sige det samme, jeg har 2 mails via yousee, og den ene er i brug, den anden er ikke og har ikke været det i ca 5 år, men på begge vælter det ind med spam, det kan ikke være iorden at man skal betale for sin mail og i så tillader at vi bliver oversvømmet af spam på den måde, jeg sletter dagligt mellem 10 og 20 spam mails, få det fixet eller gør det gratis……. !!!!!!

Omdømme 7
Badge +9

Der betales da ikke for mail, den er med i Bredbånds abonnementet.

Jeg har ikke bredbånd via yousee, så i tidernes morgen arbejde jeg ved et selvskab der var under tdc, og fik gratis mail, da jeg ikke arbejder der længer opkræver de 177,- kr for 3 mdr. 

Omdømme 7
Badge +9

Det koster det også hos YS når man ikke har deres Bredbånd, men sålænge man har er det jo gratis.

Men når de ikke kan finde ud af mailen, så skal jeg da bestemt ikke have andre løsninger fra dem af…. 🥴

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke klage over Fiber og Mobil, virker upåklageligt.

Omdømme 2
Badge

Man kan selv oprette et filter.

 

Hejsa,

Jeg har forsøgt mig i et par filtre, men er blevet i tvivl om, hvad Match sag betyder. Ved du det?

Omdømme 7
Badge +9

Vides ikke, min primære mail er G Mail, YS Mail er sekundær, bruges ikke så meget, så ingen Spam.

Jeg mener at have fundet frem til hvad “Match sag” betyder, bl.a. ved at prøve at skifte sprog. Det mest meningsfulde kom ved valg af tysk sprog. Det antages herefter at det er en elendig oversættelse af det engelske “Match case”, så betydningen må være at store og små bogstaver skal passe med søgeordet. Uden markering skelnes ikke mellem store og små bogstaver.

Oversættelsen er endnu værre på nogle af de andre sprog, f.eks. er “Match case” et sted oversat til “Kampsag”.

Man kan selv oprette et filter.

 

Hejsa,

Jeg har forsøgt mig i et par filtre, men er blevet i tvivl om, hvad Match sag betyder. Ved du det?

 

Pia, jeg tror du skal betragte det som et ‘og’ dvs hvis du har tastet noget i Fra feltet skal det også matche.

Men du bliver aldrig færdig med at lave de regler.

Nu har jeg installeret Spamfighter, og vupti ingen ny spam i mappen i dag, og sjov nok er der ikke sendt nogen spams til mig idag, måske TDC Nissen alligevel kan trylle….

 

Og til kommentarer tidligere om at mail er gratis, der er ingenting der er gratis, man betaler jo for det via pakken, og den er godt nok blevet mindre med tiden 

Omdømme 2
Badge

Tak for dine gode råd. 
 

Sjovt nok, så har jeg heller ikke modtaget nogen spam-mail i dag. Mon Yousee har fundet fejlen?

Sletter YouSee svar der skrives på YouSee Forum?

Havde skrevet en forklaring på “Match sag” som står i filteret i webmail, denne forklaring kan ikke findes og må være slettet. “Match sag” er en elendig oversættelse fra engelsk “Match case”. Bestemmer om der skal skelnes mellem store og små bogstaver ved søgning.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MS-ERIK 

Din besked var - ved en fejl - blevet slettet ifbm. med at den var blevet rapporteret (rapporteringen havde ikke noget med selve kommentaren at gøre).

Jeg har genskabt den, så den nu er tilbage i tråden her 😊

Besvar