Svar

mit internet app


Badge

Hej 

Er der andre som heller ikke kan få mit internet appen til at virke. Den siger internet er offline og ubeskyttet, men har internet. 
Kan det passe der er en fejl hos yousee, da jeg har fået det at vide hos support. Det er dog omkring en uge siden nu.

icon

Bedste svar af Louise 3 November 2023, 09:07

Se original

37 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Valbr 

Har du fået en mail/et autosvar med et sagsnummer i? Hvis ja, så send mig gerne det sagsnummer på privatbesked her på forummet. Så skal jeg nok tjekke op på sagen. 

Hej @Louise 

Jeg har intet hørt siden jeg ringede ind.

Appen finder ikke min router og siger at jeg er offline.


Så lyder det ikke om det er blevet fejlmeldt - med mindre de måske ikke har fået noteret den korrekte mailadresse. 

Jeg har lige sendt dig en privatbesked.  ​​​​​​​

Hej Louise 

Jeg har præcist det problem der er beskrevet i toppen af denne tråd. "mit Internet" appen siger at jeg ikke har internet forbindelse og at jeg ikke har nogle mesh routere på nettet.  

 

Jeg har lige fået Fibernet så nej appen har ikke fungeret før. Den er helt ny. 

 

Jeg har i øvrigt 5 mesh routere på nettet og de ser alle ud til at virke. Mit problem er at jeg gerne vil kunne skelne mellem 5 og 2,4 netværket. Sådan at 2,4 fortsætter med at hedde smnetd og 5 netværket kommer til at hedde smnetd5. I øjeblikket virker mit Sonos ikke da det kun kører 2,4 og det samme gælder for min biloplader ude i carporten som også er koblet på nettet. 

 

Hilsen 

Søren

Omdømme 7
Badge +9

Der udsendes kun et SSID, og ikke som med den gamle FW på Routeren hvor frekvenserne havde hver sit. For at tilslutte på 2,4, Ghz, så skal 5 Ghz deaktiveres og aktiveres igen efterfølgende.

Det er helt fint. Jeg har fået det til at virke. Tak for hjælpen.

Hvad var løsningen….? 
Har samme problem? Har netop fået ny router of koblet på fibernettet. Men i appen står der alt er offline. Men vi er på wifi og online med det. Så det blot appen der siger der ikke er/ikke kan få forbindelse? 
Prøver at tilslutte en mesh, men vil også gerne ændre navn på vores wifi…

Omdømme 7
Badge +9

Netværks navn og adgangskode kan også ændres ved at logge ind på Routeren, ligeledes kan Mesh tilsluttes uden brug af App. Hvilken FW version er der på Routeren.?

 

Badge

Jeg har samme problem med Mit Yousee internet app..

 

den virkede i starten men nu hopper den frem og tilbage mellem offline og online konstant så har svært ved at bruge den - det er først sket her inden for de sidste uger  - er det noget nogen kender noget til?

 

Badge

Jeg har samme problem med Mit Yousee internet app..

 

den virkede i starten men nu hopper den frem og tilbage mellem offline og online konstant så har svært ved at bruge den - det er først sket her inden for de sidste uger  - er det noget nogen kender noget til?

 

Jeg kan se på “mit Yousee” at der fremgår muligheder for ændringer af navn, kode og optimeret wifi… det burde der ikke? Synes det var væk tidligere da jeg var registreret til Mit internet appen.

Omdømme 7
Badge +9

Hvad var løsningen….? 
Har samme problem? Har netop fået ny router of koblet på fibernettet. Men i appen står der alt er offline. Men vi er på wifi og online med det. Så det blot appen der siger der ikke er/ikke kan få forbindelse? 
Prøver at tilslutte en mesh, men vil også gerne ændre navn på vores wifi…

Jeg har samme problem med Mit Yousee internet app..

 

den virkede i starten men nu hopper den frem og tilbage mellem offline og online konstant så har svært ved at bruge den - det er først sket her inden for de sidste uger  - er det noget nogen kender noget til?

 

Jeg kan se på “mit Yousee” at der fremgår muligheder for ændringer af navn, kode og optimeret wifi… det burde der ikke? Synes det var væk tidligere da jeg var registreret til Mit internet appen.

Hej @Natasja Skoven-Kuhn og @thue1985 

Det lyder ikke optimalt. 

Hvis I stadig oplever problemer, så send gerne en privatbesked til mig, så tager vi sagen videre og får det fejlmeldt. 

Kasper 

Badge

Hvad var løsningen….? 
Har samme problem? Har netop fået ny router of koblet på fibernettet. Men i appen står der alt er offline. Men vi er på wifi og online med det. Så det blot appen der siger der ikke er/ikke kan få forbindelse? 
Prøver at tilslutte en mesh, men vil også gerne ændre navn på vores wifi…

Jeg har samme problem med Mit Yousee internet app..

 

den virkede i starten men nu hopper den frem og tilbage mellem offline og online konstant så har svært ved at bruge den - det er først sket her inden for de sidste uger  - er det noget nogen kender noget til?

 

Jeg kan se på “mit Yousee” at der fremgår muligheder for ændringer af navn, kode og optimeret wifi… det burde der ikke? Synes det var væk tidligere da jeg var registreret til Mit internet appen.

Hej @Natasja Skoven-Kuhn og @thue1985 

Det lyder ikke optimalt. 

Hvis I stadig oplever problemer, så send gerne en privatbesked til mig, så tager vi sagen videre og får det fejlmeldt. 

Kasper 

Hej Kasper

Jeg tror jeg fik min til at stoppe med at hoppe frem og tilbage .. Og kan for første gang navngive enhederne, så tænker ikke jeg rører ved det mere nu.. ved ikke hvad der har hjulpet men det blev reset flere gange, både fiberbox og router/node. Så har ikke behov for yderligere hjælp lige nu 😊

Min Mit Internet App siger Ukendt server fejl hver gang jeg logger på. Hvad sker der!?

Omdømme 7
Badge +9

Der er problemer lige nu med at Humax boksene kan logge på, det rammer jo så ligeledes App’s.

Besvar