Svar

mit internet app


Badge

Hej 

Er der andre som heller ikke kan få mit internet appen til at virke. Den siger internet er offline og ubeskyttet, men har internet. 
Kan det passe der er en fejl hos yousee, da jeg har fået det at vide hos support. Det er dog omkring en uge siden nu.

icon

Bedste svar af Louise 3 November 2023, 09:07

Se original

37 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kunne tyde på at din Router/Modem ikke er opdateret med den FW der skal til for at det virker.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Kejep 

Jeg tror ikke nødvendigvis at det er firmwaren, som Radiomanden skriver - men det kan være at produktet “Mit Internet appen” ikke er lagt på dit abonnement. Det skal vi have undersøgt. 

Jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

Badge

Tak for svarene. Når jeg logger ind på yousee og kigger under mit abonnement kan jeg ikke redigere derinde da jeg er tilmeldt mit internet app, men det virker jo heller ikke. Så kan ikke rigtig gøre noget som helst. 

Badge

Hej Louise

Har i fået kigget på det? Vil gerne kunne have et overblik over mit internet og mine meshnodes. Internettet virker lidt ustabilt en gang imellem. 
 

mvh Kenneth

Omdømme 6
Badge +8

Hej Kenneth 

Jeg kan se, at min kollega Kasper har besvaret din mail i lørdags d. 2/11 kl. 12.49. I mailen stiller han dog nogle spørgsmål som du gerne må besvare. Har du ikke modtaget denne mail? Tjek evt. om den kan være havnet i spam-mappen. 

Kort sagt, så kan vi se at det hverken er firmwaren eller fordi Mit Internet produktet ikke er på dit abonnement - der er derfor ikke en åbenlys årsag, hvorfor vi er nødt til at forsøge os lidt frem. 

Badge

Hej Louise

 

nej jeg har ingen mail fået heller ikke i noget mail filter. Må du gerne forwarde. Det har stået på et stykke tid og jeg har haft ringet til jer flere gange. Hvor længe skal man vente på at i får mit internet på plads? Har bøvlet adskillige år med coax forbindelsen for at hoppe over på fiber man så heller ikke kan få på plads.?

det sidste support sagde var i Yousee internt havde en app fejl.

mvh Kenneth

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har prøvet at sende dig en ny mail nu her. Hold gerne øje med indbakken, og svar tilbage på mailen når det er. 

Badge

Hej Louise

jeg har ikke modtaget nogen mail.

kan du ikke bare kopiere det ind i en privat besked her så. Jeg sendte en mail til jer i fredags. Er den mail i skriver tilbage til ik? 
 

mvh Kenneth

Badge

Hej Louise, har du fået appen op at køre? Hilsen en anden med samme problem 😊

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Eduardo 

Jeg har svaret dig i den anden tråd du har lavet - men jeg har faktisk også allerede for nogle uger siden, sendt dig en privatbesked og henvist dig til mail. Dette var på baggrund af en kommentar du havde lavet i en anden tråd, her: 

 

Hej 

Er der andre som heller ikke kan få mit internet appen til at virke. Den siger internet er offline og ubeskyttet, men har internet. 
Kan det passe der er en fejl hos yousee, da jeg har fået det at vide hos support. Det er dog omkring en uge siden nu.



jeg har samme problem. Jeg kan dog se alle devices der knyttet til Mesh-node.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Hoovy 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Badge

Hej @Hoovy 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan få kigget på det. 

Hej Louise, vil du også lige hjælpe mig med samme problem?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Eduardo 

Jeg har svaret på din privatbesked, samt i den anden tråd hvor du også har kommenteret. 

Jeg har også samme problem, jeg har ikke tilladelse til at genstart mit internet fra appen af 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Plastic 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Jeg talte med teknisk support i sidste uge fordi jeg have det samme problem. Appen finder ikke routeren og siger at jeg er offline. Problemet vil sendes videre i systemet og jeg vil modtage en mail når der var en løsning.

Jeg har ikke hørt en lyd. Er der noget jeg kan gøre?

Jeg har også samme problem og der er oprettet en sag. Det virker dog til at det er et generelt problem. Er der nogen der har fået appen ril at fungere?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Valbr 

Du skal nok få svar på mail, men der er lidt svartid på behandling af disse sager. 

Typisk skyldes problemet, at routeren ikke har den rigtige firmware, men der kan måske også være andre årsager. 

Min “Mit Internet” App virker heller ikke. Jeg fik at vide i går af support at den havde været nede i går men at den ville komme op igen i dag. Nu læser jeg så at det er et problem som har stået på siden November sidste år. Det er lidt bekymrende. 

Hvad er hoved og hale på dette. Jeg skal ha renamet mine netværk så jeg kan se forskel på 2,4 og 5

Omdømme 6
Badge +8

Hej @SorenMadsen 

De problemer der nævnes i tråden her, er problemer hos de enkelte kunder - altså f.eks. at modemmet ikke har den rette firmware, og appen derfor ikke kan benyttes. Det er ikke en generel fejl, men fejl der skal løses enkeltvist for de kunder der oplever den. 

Hvilken fejl oplever du helt præcist i appen? Og har den virket før?

Hej @Louise 

Jeg rapporterede problemet telefonisk for over to uger siden. Jeg forstår at der kan være lidt ventetid men efter så lang tid, uden at høre noget, kan jeg være i tvivl om det er registreret. Kan du se om min henvendelse er registreret ?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Valbr 

Har du fået en mail/et autosvar med et sagsnummer i? Hvis ja, så send mig gerne det sagsnummer på privatbesked her på forummet. Så skal jeg nok tjekke op på sagen. 

Omdømme 7
Badge +9

 

Hvad er hoved og hale på dette. Jeg skal ha renamet mine netværk så jeg kan se forskel på 2,4 og 5

Det kan man ikke, der udsendes kun et fælles SSID, der er ikke meget man kan pille ved, det er heller ikke muligt selv at styre kanaler, det hele er automatisk. (Bandsteering)

Hej @Valbr 

Har du fået en mail/et autosvar med et sagsnummer i? Hvis ja, så send mig gerne det sagsnummer på privatbesked her på forummet. Så skal jeg nok tjekke op på sagen. 

Hej @Louise 

Jeg har intet hørt siden jeg ringede ind.

Appen finder ikke min router og siger at jeg er offline.

Besvar