Svar

google nest wifi pro på D6 router med tv boks


Badge

har en fiberforbindelse på en sagemcom D6 router hvor jeg ønsker og sætte mit eget mesh netværk op og på det netværk kunne bruge mine tvboks fra yousee hvordan gør man det.

har læst at man kan sætte D6 routeren i bridge mode er det løsningen?

icon

Bedste svar af PeterA4 5 August 2023, 22:20

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der kan kun fås Flow TV når der bruges You See udstyr så der skal bruges Mesh enhederne fra You See. Eller TV skal have signal fra D6 (Ikke i Bridge.) Alternativt må der bruges streaming fra Play App’en.

Badge

Der kan kun fås Flow TV når der bruges You See udstyr så der skal bruges Mesh enhederne fra You See. Eller TV skal have signal fra D6 (Ikke i Bridge.) Alternativt må der bruges streaming fra Play App’en.

troede tvboksen var lidt som yousee play appen og ikke direkte flow tv

og det vil sige at der slet ikke er nogle mulighed for at sætte eget udstyr op bruge det til tvboks

Omdømme 7
Badge +9

Det er kun YS eget udstyr der medsender TV signalet (Flow TV), så derfor er det nødvendigt at den er tilsluttet dertil.

Badge

Det er kun YS eget udstyr der medsender TV signalet (Flow TV), så derfor er det nødvendigt at den er tilsluttet dertil.

Jeg ville også lade D6 routeren blive siddende foran min Google Nest Wifi pro, men det du skriver er at tvboksen skal være tilsluttet direkte på D6 routeren enten via wifi eller kablet 

Omdømme 7
Badge +9

Ja 5000 boksen skal have forbindelse til D6 enten Wi-Fi eller med kabel.

Omdømme 6
Badge +8

Der kan kun fås Flow TV når der bruges You See udstyr så der skal bruges Mesh enhederne fra You See. Eller TV skal have signal fra D6 (Ikke i Bridge.) Alternativt må der bruges streaming fra Play App’en.

troede tvboksen var lidt som yousee play appen og ikke direkte flow tv

og det vil sige at der slet ikke er nogle mulighed for at sætte eget udstyr op bruge det til tvboks

Jo der findes løsninger.. 

Der skal købes en router og sættes direkte på fiber boks, som understøtter multicast Tv. Der er flere der har haft held med det og ser tv på youSee tv boks med egen router.

Egen router på fiber med TV | YouSee Community

Besvar