Spørgsmål

Efterlyser erfaring med WiFi Repeater/extender løsning



Vis første besked

36 Kommentarer

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/installer-wifi-booster/airties-4960x

 

Prøv dette link  

 

Og, ja, routeren fungerer nu som den første booster (den der tidligere skulle være kablet) og de andre booster er tilsluttet trådløst.

Badge

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/installer-wifi-booster/airties-4960x

 

Prøv dette link  

 

Og, ja, routeren fungerer nu som den første booster (den der tidligere skulle være kablet) og de andre booster er tilsluttet trådløst.

Hej bka18. Jeg har åbnet det link. Jeg fornemmer at der er forskel på om man installerer Boostere om man har Mit Internet App eller ej. Jeg har Mit Internet App. Men tegningen der vises viser et hus med to trådløse og en der står helt tæt på Modemmet lidt som om den er kablet, det er det der forvirrer mig. Jeg har lige koblet mit Danfoss Link CC med WPS fra modemmet det gik på 2,4 GHz og var der i 5. minutter og faldt så ud, det sidder i stuen hvor det meste aktivitet til mit modem foregår. IPad og IPhone der er på konstant og et Sony TV, PC og Printer, der kun er på når de er tændt. Før jeg fik Coax løsning 3/5 23 var mit Danfoss Link også på konstant.

Det er det problem der er rigtig “træls” 😥

Mvh. Arne

 

 

Omdømme 4
Badge +4

Spændene med den nye opdatering, min første Booster (har 2) er kablet da jeg har haft dem længe nu.

Det har virket helt fejlfrit og har fin dækning i mit rækkehus med en 1sal. 

 

Lader til jeg ikke har fået den opdatering pt. men jeg klager ikke.. Har jo virket perfekt i over et år.. 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Når du får NUUDAY FW’en på, så vil du også få diverse problemer.

Omdømme 4
Badge +4

Når du får NUUDAY FW’en på, så vil du også få diverse problemer.

Ja det kan jeg ligesom forstå, håber de har løst div. udfordringer inden jeg får en ny opdatering..

Lader til de har stoppet den opdatering siden jeg ikke har fået den, tyder på de beviste om den opdatering ikke er helt hvad de håbede på ;) 

Omdømme 7
Badge +9

Det er de vist ikke stoppet med. Her er den oprindelige tråd om opdateringen. 

Der er flere tråde om det, da man åbenbart ikke kunne nøjes med den som er beregnet til at skrive om det.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/installer-wifi-booster/airties-4960x

 

Prøv dette link  

 

Og, ja, routeren fungerer nu som den første booster (den der tidligere skulle være kablet) og de andre booster er tilsluttet trådløst.

Hej bka18. Jeg har åbnet det link. Jeg fornemmer at der er forskel på om man installerer Boostere om man har Mit Internet App eller ej. Jeg har Mit Internet App. Men tegningen der vises viser et hus med to trådløse og en der står helt tæt på Modemmet lidt som om den er kablet, det er det der forvirrer mig. Jeg har lige koblet mit Danfoss Link CC med WPS fra modemmet det gik på 2,4 GHz og var der i 5. minutter og faldt så ud, det sidder i stuen hvor det meste aktivitet til mit modem foregår. IPad og IPhone der er på konstant og et Sony TV, PC og Printer, der kun er på når de er tændt. Før jeg fik Coax løsning 3/5 23 var mit Danfoss Link også på konstant.

Det er det problem der er rigtig “træls” 😥

Mvh. Arne

 

 

Ja, det er da træls. Men jeg tror ikke jeg kan bidrage med mere nu. Check softwareversionen, og se om du er opdateret. Hvis du er, skal du kun bruge 1 booster. Hvis ikke skal du bruge 2.

Held og lykke med projektet.

Badge

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/installer-wifi-booster/airties-4960x

 

Prøv dette link  

 

Og, ja, routeren fungerer nu som den første booster (den der tidligere skulle være kablet) og de andre booster er tilsluttet trådløst.

Hej bka18. Jeg har åbnet det link. Jeg fornemmer at der er forskel på om man installerer Boostere om man har Mit Internet App eller ej. Jeg har Mit Internet App. Men tegningen der vises viser et hus med to trådløse og en der står helt tæt på Modemmet lidt som om den er kablet, det er det der forvirrer mig. Jeg har lige koblet mit Danfoss Link CC med WPS fra modemmet det gik på 2,4 GHz og var der i 5. minutter og faldt så ud, det sidder i stuen hvor det meste aktivitet til mit modem foregår. IPad og IPhone der er på konstant og et Sony TV, PC og Printer, der kun er på når de er tændt. Før jeg fik Coax løsning 3/5 23 var mit Danfoss Link også på konstant.

Det er det problem der er rigtig “træls” 😥

Mvh. Arne

 

 

Ja, det er da træls. Men jeg tror ikke jeg kan bidrage med mere nu. Check softwareversionen, og se om du er opdateret. Hvis du er, skal du kun bruge 1 booster. Hvis ikke skal du bruge 2.

Held og lykke med projektet.

Tak for du tog dig tid 🙏

Jeg ved ikke hvordan man Checker Softwareversionen men det skal du ikke bruge tid på at svare på. Fortsat god søndag til dig 🌞

Badge

Det er de vist ikke stoppet med. Her er den oprindelige tråd om opdateringen. 

Der er flere tråde om det, da man åbenbart ikke kunne nøjes med den som er beregnet til at skrive om det.

Til Radiomanden. Også tak til dig fordi du tog dig tid til at hjælpe mig 🙏 jeg må prøve at se hvad YouSee kommer med 🤔

Mvh. Arne

Omdømme 7
Badge +9

Log ind på Modemmet, der må være et punkt der hedder system, det er 3 år siden jeg havde det Modem, så før den nuværende FW.

Omdømme 1
Badge +1

Mit Netgear Orbi er helt tilbage til vers. RBR50 med en ekstra satellit - altså to enheder.

Huset er godt 120 kvm men den dækker også hele grunden fint.

Normal forbindelse er 1000/500 og jeg har sidst modtaget 899/543 på en iPhone med 15.0 ms i ping - det er da tilfredsstillende, ikk¨? 

Besvar