Svar

DR radioprogrammer


Omdømme 1
Badge

Jeg kan ikke afspille DR radioprogrammer på min Argon net2 internetradio.

icon

Bedste svar af Louise 6 February 2024, 11:16

Se original

134 Kommentarer

Omdømme 2

@mooens Det er vel bare den der midlertidige rettelsesdato, som mange af medarbejderne kludrer rundt i…?

Jeg har i to år forsøgt at få svar på, hvorfor man ikke kan deaktivere slarehanken i routeren. Den, som fortæller F-Secure om ens færden på internettet (den behøver ikke være aktiv, når sikkerheden er deaktiveret). Giver det en eller anden rabat til Yousee? Det er op ad bakke det her.

Har problemet stået på i 2 år!!!

SÅ er det den 22.April ...den dato F-Secure har givet YouSee for at komme men et svar.

Omdømme 2

SÅ er det den 22.April ...den dato F-Secure har givet YouSee for at komme men et svar.

Så bliver det spændende at høre nyt fra @Louise.

..jeg hører @Louise  er emigreret til Canada  😁

Omdømme 7
Badge +9

Det er @Kasper der er på her i dag.

Omdømme 7
Badge +9

SÅ er det den 22.April ...den dato F-Secure har givet YouSee for at komme men et svar.

Hej @BlixtBaby 

Jeg henviser lige til det svar @Louise tidligere har givet. Det var givet her.

Vi kan ikke sige mere end vi allerede har gjort, desværre…Dog håber vi naturligvis også, at der snart kommer en endelig løsning på det. 

Har problemet stået på i 2 år!!!

Det er snart længe siden, at de begyndte med Sense i deres routere. Præcis hvornår dette problem med netradio opstod, det ved jeg ikke (men det skal måles i måneder).

Det kan nævnes, at ikke alle har fået Sense ind på samme tid. Det kan måske snyde oprindelsesdatoen (gøre den ældre).

..og her til morgen gik P5 igennem  wuuiii   , men i morgen er den sikkert væk igen 😉

Omdømme 2

..og her til morgen gik P5 igennem  wuuiii   , men i morgen er den sikkert væk igen 😉

Her er alt som det plejer… 😩

Besvar