Svar

DR radioprogrammer


Omdømme 1
Badge

Jeg kan ikke afspille DR radioprogrammer på min Argon net2 internetradio.

icon

Bedste svar af Louise 6 February 2024, 11:16

Se original

134 Kommentarer

Badge +1

Jeg har haft det samme problem i en uges tid.

Omdømme 7
Badge +9

Er det kun DR det er galt med.?

Omdømme 1
Badge

Ja, det er kun DR og programmerne kan ses på displayet men ikke afspilles. Alle andre programmer er OK

Omdømme 7
Badge +9

Nu er det vel ikke DAB der prøves på, for det skal være DAB+.

Omdømme 1
Badge

Det har ikke noget med DAB at gøre, det er internetradio.

Omdømme 7
Badge +9

Mange har også DAB+, har været på nettet, men det der dukker på er Argon inet2.

Omdømme 1
Badge

Jeg har været på DRs hjemmeside og de kender til problemet og skriver man skal henvende sig til

sin udbyder, min udbyder er YouSee så derfor er jeg her.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke en anden bruger har et bud på det, så må der ventes til en YS medarbejder ser dit opslag, eller der kan ske henvendelse til Teknisk Support.

Omdømme 1
Badge

OK, tak til Radiomanden.

Omdømme 6
Badge +8

Hej

Det er desværre en generel fejl som vi pt. oplever- det er Sense-modulet i vores sikkerhed på routeren, som blokerer. 

Vi er i dialog med f-secure, som laver vores sikkerhed, omkring en løsning. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Omdømme 1
Badge

Tak, jeg må afvente og håber problemet bliver løst snarest.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis den har DAB+ så kan det jo bruges.

Omdømme 1
Badge

Ja, men der hvor min radio står er der ikke  plads til antennen derfor internet radio. 

Omdømme 7
Badge +9

Det er et lille problem som der må være en løsning på, som f.eks en diskret placeret ledning i stedet for antennen.

Badge +1

Den bedste løsning vil være, at problemet bliver løst. Arbejder I på sagen Louise?

Omdømme 1
Badge

Jeg giver 1virtius ret, det skal løses. 

DR skal vel også kunne bruges som net station.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis midlertidige løsninger ikke ønskes/vil bruges, så må det jo nøjes med at bruges som det kan.

Vi har samme problem - ingen DR radioprogrammer på vores Argon internetradio. Internet via coax. Problemet begyndte omkring 1 februar

Omdømme 7
Badge +9

Så kan der som foreslået bruges DAB+ indtil problemet som Louise skriver er løst.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

F-secure skulle gerne arbejde på en løsning ja, men vi har desværre ingen tidshorisont lige pt. 

Jeg har samme problem. Det opstod her i weekenden 10 feb. Jeg havde svært ved at gennemskue hvor problemet lå, så skrev til argons support som henviste til denne tråd. Så nu følger jeg med her.

Omdømme 7
Badge +9

Der er næppe så eget at følge med i, da der kan gå en tid før problemet er løst, da der som skrevet ikke er en tidshorisont. Det er F Secure der skal løse problemet.

Er der DAB+ eller FM på den, så må det bruges indtil da.

Badge

Vi har samme problem - ingen DR radioprogrammer på vores Argon internetradio. Internet via coax. Problemet begyndte omkring 1 februar

Også jeg på min Argon Stream 2M MK2.  ca. på samme tidspunkt.

 

Jeg syntes det er for dårligt  at der ikke er en tidshorisont på problemet med radiosignalerne fra dr, det er snart 14 dage siden at min Argon internetradio  ikke har kunnet tage P2,  YouSee kaster bare bolden over på F-secure, men vi betaler til Yousee så må de tage sig sammen og få det fikset 

Man kan slå sikkerheden fra med yousees mit internet-app. Sense blokerer både bestemte internetadresser (browsersikkerhed) og bestemte enheder på det lokale net, hvis de gør noget suspekt (smart home beskyttelse). 

Besvar