Svar

DR radioprogrammer



Vis første besked

134 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Som Louise skriver. Det er F Secure der skal rette det, da det er deres beskyttelse i Router/Modem der er årsagen til det.

Hej Louise,  Kan du give status på F-secures arbejde?  Så vi kan høre DR igen på vores ARGON internetradioer?  Mvh S/ 18 februar 2024.

Det er et kombineret F-secure/YouSee problem, sandsynligvis i YouSees router.  Med internet fra anden udbyder end YouSee er der ingen problemer med at høre DR på en Argon internetradio.

Omdømme 7
Badge +9

Ja som Louise skrev så er det Sense der er problemet, og det er i Router/Modem. Det er F Secure der skal rette det, da det er i sikkerheds pakken.

Omdømme 1
Badge

Jeg vil lige fortælle at jeg også har en Argon inet3+ radio, og den er der ingen problemer med. Det synes jeg er mærkeligt. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der er desværre ikke noget nyt vedrørende fejlmelding. 

Hej Louise.

Trist melding du kommer med.

Jeg har netop talt med jeres kundeservice og de oplyser at det er fikset i dag efter kl. 13:00

Hvad er er korrekt?

Omdømme 6
Badge +8
 

Fejlen bliver ikke rettet i dag. 

Jeg forstår godt hvorfor medarbejderen har sagt kl. 13 - det er nemlig den forventede sluttid der ligger på fejlen i vores interne system. I det her tilfælde, burde medarbejderen dog vide, at fejlen reelt ikke ville være løst i dag, da det fremgår i den interne tekst, at der ikke er en reel tidshorisont. 

Den måde systemet er lavet på, kræver dog, at der er en forventet sluttid og det er så den medarbejderen er gået med. Det beklager jeg. 

Jeg har desværre samme problem, med  at mangle DR programmerne på min Argon 3 streamer, og savner snart en løsning på problemet. Det har nu varet næsten en måned, så nu må der snart ske noget.

Mystikken breder sig har lige været på en messe, Yousee stand. her sagde man at den fejl aldrig bliver rettet, det er bare for at holde folk hen. Jeg har en internetradio i mit køkken spiller alle kanaler bare ikke DR kanaler. og nej jeg skal ikke spille DAB eller FM var jo købt for at undgå ledninger og antenner og eller en stump ledning som en anden bruger klogt foreslår. Går jeg så til mit gl.stereo, stadig jeres net, med de priser på internet har jeg kun råd til et net adgangen med en Clint H3 netværksradio adapter spiller den alt, incl. DR så i har glemt at slå Clint H3 fra…… på DR.

Ps. alt WIFI

Omdømme 1
Badge

Det kunne være fint at få oplyst om de oplysninger “unik tvivler” fik i “YouSee standen” på den messe han var til er korrekt, at I har opgivet at få rette problemet og vi bliver holdt hen.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg ved ikke hvad den medarbejder har bygget sin udmelding på, men det er da en vild en af slagsen - og muligvis også en der må stå for egen regning. Det er ikke en information der fremgår internt, at det aldrig skulle blive rettet. 

Når det er sagt, så kan vi ikke selv rette det, så vi naturligvis afhængige af f-secure her. Det gør at vi ikke selv har den store indflydelse på prioritering eller tidshorisont, og derfor ikke kan love noget. 

Omdømme 1
Badge

Synes du det er en "god" aftale I har med f-scure ?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @gulland 

Jeg tror ikke vilkårene ville ha været så anderledes med en anden samarbejdspartner, hvis jeg skal være ærlig. Så længe der ikke er tale om vores helt eget produkt, så vil det være begrænset hvor meget indflydelse vi selv har. 

Jeg har samme problem, men forleden dag virkede DR pludselig. Nu virker det dog ikke igen.

Har I fjernet en rettelse, som ellers for mig så ud til at virke?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Liffer 

Vi har ikke fået besked om, at noget skulle være rettet - men da det er f-secure der fejlretter, kan jeg selvfølgelig ikke udelukke at de har haft gang i noget. 

Jeg ved ikke hvad den medarbejder har bygget sin udmelding på, men det er da en vild en af slagsen - og muligvis også en der må stå for egen regning. Det er ikke en information der fremgår internt, at det aldrig skulle blive rettet. 

Når det er sagt, så kan vi ikke selv rette det, så vi naturligvis afhængige af f-secure her. Det gør at vi ikke selv har den store indflydelse på prioritering eller tidshorisont, og derfor ikke kan love noget. 

De !! medarbejdere står pga. mit udsagn nu til fyring eller tilbageholdelse af løn, vi var 4 navngivne vidner på boligmessen i Svendborg, så hvor vild er den, i 2022 omsatte yousee for 3,2 milliarder kroner hvis der går over måneder på et konkret svar hvorfor fanden vi ikke kan høre DR på vores internetradioer så må Yousee sige til F secure et eller andet i er alt for små til os, og vi har stadig en skrumpende skare her hos Yousee, ifølge dagbladende, i min specifike bolig forening der relativt lille 22 beboere, tv, internet+mobil 6000 kr i runde tal per beboer pr. år for tjenester der ikke er helt fyldestgørende, lånte lige en transportabel router for dem der gør fandens meget reklame med popcorn mv. så VIRKEDE min internet radio igen...åhhh.

Hvad er du nu programmeret til at svare Louise eller alias  …. com on

Omdømme 1
Badge

Hej Louise

Er der noget nyt fra F-Secure? jeg synes der er ved at være gået lang tid.

Jeg har høre at Loewe har fået ændret noget med nogle porte.

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @gulland 

Vi har ikke hørt noget nyt fra f-secure, men vi har prøvet at række ud til dem herfra - i håb om, at de kan give en melding. 

Jeg kan desværre ikke så hvor lang tid der går før de vender tilbage, men jeg vender tilbage her i tråden når der er nyt. 

Måske skulle I også se indad.

Jeg kom ved et tilfælde til at slukke for routeren. Da jeg tændte igen, var der intet problem med at få fat i DR. Stor var glæden. Den holdt dog kun indtil jeg slukkede for Argon streameren og tændte igen. Så var problemet der igen. 
Da jeg slukkede og tændte for routeren endnu en gang, var der igen intet problemet med at få fat i DR, altså lige indtil jeg slukkede for Argon streameren. Så var problemet der igen.

@Liffer Hvis vi fortsætter ned ad Sense-stien, så kan det forklares med, at den ikke husker trusler på tværs af en genstart / blokeringen er midlertidig.Når netradioen starter op, må den gøre et eller andet, som Sense synes ser mistænkeligt ud.

Jeg har for nylig sat et antennekabel i min  Argon 3 streamer, og indstillet den til kabel, og nu vil den så gerne afspille DR programmer igen.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, som jeg skrev tidligere som midlertidig løsning, brug antennen og brug DAB+.

Man kan evt. slå “smart home beskyttelse” fra i routeren/modemmet med mit internet-app’en. Yousee har dog snakket om, at man kun kan gøre det selv, hvis man er på coax/3890. Jeg ved ikke, om det fortsat er sandt.

Det kan også være, at producenten af radioen kan lave et fix hurtigere end F-Secure, hvis de har en idé om, hvad der trigger Sense.

Badge +1

Man kan evt. slå “smart home beskyttelse” fra i routeren/modemmet med mit internet-app’en.

 

Om den er slået til eller fra gør ingen forskel på min installation - fortsat ingen mulighed for at høre DR’s radioprogrammer via netradioen.

Besvar