Har nogen kendskab til, om der er planer om at gøre YouSee Musk tilgængelig i Android Automotive, der jo bliver styresystem i flere og flere biler (Polestar, Volvo, Renault mv) ?
Bedste svar af Ôzcan
Se originalHar nogen kendskab til, om der er planer om at gøre YouSee Musk tilgængelig i Android Automotive, der jo bliver styresystem i flere og flere biler (Polestar, Volvo, Renault mv) ?
Bedste svar af Ôzcan
Se originalDer er tråde her angående det.
Her et You See skriv om det.
Det er Android Automotive (ikke Android Auto) , som jeg tænker på.
Android Automotive er et styressytem, som er integreret i bilen til styring af infotainment, bilfunktioner, navigering mv., hvor der også kan tilføjes apps. Ekempelvis bruger jeg pt Tidal, uden at der er brug for at have min telefon koblet op.
Tak for svarene.
Jeg håber det på et tidspunkt er noget YouSee vil lave.
Hej
Tak for dit spørgsmål.
Android Automotive er stadig meget nyt, så det er ikke på tegnebrættet endnu, men jeg vil ikke udelukke at vi laver det i fremtiden :)
Hej
Er der noget nyt i denne sag her 7 måneder senere? :-) Jeg skal jo nødigt skifte til Spotify :-)
Jeg kan se
Hej
Jeg tror desværre ikke der er noget nyt - men jeg har forhørt mig, og vender tilbage når der kommer svar.
Hej
Tak for hurtigt svar. Jeg krydser fingre så længe 🤞
Hej
Ikke endnu, desværre - men nu har jeg lige prøvet at kontakte dem en anden vej rundt, måske det hjælper 😊
Hej
Så fik jeg en tilbagemelding 😊
Der er noget vi langsomt er gået i gang med at kigge på.
Skulle vi udvikle en app dertil, bliver det dog tidligst i løbet af 2024.
Hej
Tak for svar. Hvis du hører noget på et tidspunkt, så er du altid velkommen til at tagge mig ❤️
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.