Svar

YouSee Musik - Android Automotive


Badge

Har nogen kendskab til, om der er planer om at gøre YouSee Musk tilgængelig i Android Automotive, der jo bliver styresystem i flere og flere biler (Polestar, Volvo, Renault mv) ?

icon

Bedste svar af Ôzcan 13 February 2023, 14:18

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er tråde her angående det.

Her et You See skriv om det.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/lyt-til-yousee-musik-i-bilen#sdan-kommer-du-i-gang-med-android-auto

Badge

Det er Android Automotive (ikke Android Auto) , som jeg tænker på. 

Android Automotive er et styressytem, som er integreret i bilen til styring af infotainment, bilfunktioner, navigering mv., hvor der også kan tilføjes apps. Ekempelvis bruger jeg pt Tidal, uden at der er brug for at have min telefon koblet op. 

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke set at der her på forummet har været skrevet noget om det.

Badge

Tak for svarene. 
Jeg håber det på et tidspunkt er noget YouSee vil lave.

Omdømme 4
Badge +8

Hej @bilet57 

Tak for dit spørgsmål.
 

Android Automotive er stadig meget nyt, så det er ikke på tegnebrættet endnu, men jeg vil ikke udelukke at vi laver det i fremtiden :) 

Hej @Ozcan 

Er der noget nyt i denne sag her 7 måneder senere? :-) Jeg skal jo nødigt skifte til Spotify :-)

Jeg kan se @Ozcan ikke er moderator mere. Måske @Kasper eller @Louise ved noget? :-)

Omdømme 7
Badge +9

Hvor ses det henne at han ikke længere er med, han er på listen.

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lassejuhl 

Jeg tror desværre ikke der er noget nyt - men jeg har forhørt mig, og vender tilbage når der kommer svar. 

@Radiomanden; Jeg kan se, at dit screenshot er fra Superbruger-forummet - der er listen ikke blevet rettet. På listen på forsiden fremgår Özcan ikke, da han ikke længere er en del af Forum-teamet. Det får vi rettet. 

Hej @Louise 

 

Tak for hurtigt svar. Jeg krydser fingre så længe 🤞

@Louise, fik du et svar på din forespørgsel? :-)

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lassejuhl 

Ikke endnu, desværre - men nu har jeg lige prøvet at kontakte dem en anden vej rundt, måske det hjælper 😊

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lassejuhl 

Så fik jeg en tilbagemelding 😊

Der er noget vi langsomt er gået i gang med at kigge på. 

Skulle vi udvikle en app dertil, bliver det dog tidligst i løbet af 2024. 

Hej @Louise 

 

Tak for svar. Hvis du hører noget på et tidspunkt, så er du altid velkommen til at tagge mig ❤️

Hej @Louise 

 

Noget nyt her seks måneder efter? :-)

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lassejuhl 

Jeg har lige forhørt mig hos rette afdeling, og der er desværre ikke noget nyt. Svaret er, at der pt. ikke arbejdes aktivt på en integration men vi følger stadig interessen. 

Hej @Louise 

 

Tak for hurtigt svar omend jeg havde håbet på andet udfald 🤞

Besvar