Svar

Yousee app virker igen ikke på Samsung tv


Badge
  • Deltager
  • 2 kommentarer

Knap 5 måneder gammelt Samsung smart tv virker igen ikke på Yousee app.

Problemer startede da der kom ny app, flere gange er app’en slettet og reinstalleret.
Virkede tidligere idag men her til aften er der igen sort skærm. 

icon

Bedste svar af Louise 8 April 2024, 10:05

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @2VO 

Når den sorte skærm opstår, bør det være nok at trykke i 3 sekunder på tilbageknappen - så lukkes appen helt ned, og den kan startes op på ny, uden sort skærm. Det bør ikke være nødvendigt at af- og geninstallere den. 

Det er en fejl vi er bekendt med, og den er også meldt videre til udviklerne - lige nu, kan jeg dog ikke sige hvornår det er løst, desværre. 

Badge

Efter Yousee’s vejledning fik vi app til at virke, håber det holder indtil problem er løst 😅

Badge

Det virkede lige nøjagtigt i 5 dage og nu virker det heller ikke!
Det er TRÆLS at betale for en tjeneste som IKKE virker og får en til at overveje at opsige tv-pakke. 

Omdømme 7
Badge +9

Der er kommet en ny App version 0.1.5 er det den du har.

https://forum.yousee.dk/tv%2Dstreaming%2D77/ver%2D0%2D1%2D5%2Dhar%2Dtilsyneladende%2Drettet%2Dnogle%2Dirriterende%2Dfejl%2Dfor%2Dsamsung%2Dtizen%2D110513

Omdømme 6
Badge +8

Problemet med sort skærm er ikke rettet i den nye version. Version 0.1.5 rettede noget andet. 

Fejlen der skaber den sorte skærm er endnu ikke løst, så hvis man oplever det skal man bruge tilbageknappen igen. Det er man nødt til, indtil fejlen er endegyldigt løst. 

Badge

Yousee -  hjælp hvor er det dårlig kundeservice.

Jeg har nu i 2 måneder haft problemer med App + Samsung TV, i forhaler tiden med de samme svar der ikke virker. Samme fejl kommer op igen og igen uden I giver nogen horisont på løsning.

Vi får ikke den service vi har betalt for

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Martin Nørballe 

Jeg antager at det er den sorte skærm ved opstart du er ramt af, nu hvor det er det tråden handler om. 

Hvis jeg havde en tidshorisont, ville jeg meget gerne oplyse den - men jeg vil naturligvis ikke melde noget ud, som jeg ikke kan garantere. Det ville også være dårlig kundeservice. 

Vi arbejder på at få det løst, men det er lidt det eneste jeg kan sige lige nu, desværre. 

Besvar