Spørgsmål

YouSee app logger meget ofte ud


Badge

Hejsa.

Vi oplever meget ofte at når TV’et tændes (2 år gammelt Samsung) at man skal logge ind på YouSee igen. Det er nok i snit ca. hver anden dag. Nogen gode forslag?

Mvh.

Thomas

 


33 Kommentarer

Ved ikk hvad jeg snart orker - agter ikke at bruge boks - ser om mit gamle tvkort stadig virker 

Yousee sælger fortsat bland selv til foreninger, så hvis du er tilkoblet sådan en, så er der lys forude. Hvis det ikke er en forening, er nysalg som udgangspunkt Play.

Badge

Tak for tilbagemeldingen, Thomas. 

Den ansvarlige afdeling har meldt det videre, så der kan blive kigget på det. De har ikke lige fået andre henvendelser, men de sørger for at at sætte noget monitorering op, så der kan holdes øje med det. 

OK, er monitororeringen på mit brugernavn? Det er hos min mor med hendes brugernavn der er problemer, ikke hos mig.

Mvh.

Thomas

 

Omdømme 7
Badge +9

Det fås der ikke svar på før på Mandag, som udgangspunkt er der ingen fra YS på når det er Weekend/Helligdage.

Omdømme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen, Thomas. 

Den ansvarlige afdeling har meldt det videre, så der kan blive kigget på det. De har ikke lige fået andre henvendelser, men de sørger for at at sætte noget monitorering op, så der kan holdes øje med det. 

OK, er monitororeringen på mit brugernavn? Det er hos min mor med hendes brugernavn der er problemer, ikke hos mig.

Mvh.

Thomas

 


Hej Thomas 

Nej. monitoreringen er generelt i appen - altså på tværs af alle brugere. Her vil de holde øje med, om de kan se i et mønster i, at kunder bliver logget ud med x antal dages mellemrum 😊

Badge

Tak for tilbagemeldingen, Thomas. 

Den ansvarlige afdeling har meldt det videre, så der kan blive kigget på det. De har ikke lige fået andre henvendelser, men de sørger for at at sætte noget monitorering op, så der kan holdes øje med det. 

OK, er monitororeringen på mit brugernavn? Det er hos min mor med hendes brugernavn der er problemer, ikke hos mig.

Mvh.

Thomas

 


Hej Thomas 

Nej. monitoreringen er generelt i appen - altså på tværs af alle brugere. Her vil de holde øje med, om de kan se i et mønster i, at kunder bliver logget ud med x antal dages mellemrum 😊

Ok.

 

Hvordan kan det være at når man søger den nye app frem på fjernsynet viser den version 1.0.0. men når man har installeret den og checker versionsnummer viser den 0.1.1? Det giver ingen mening.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg forstår godt, at det ikke giver mening - og det er derfor, at det er vigtigt at man tjekker versionen i appen, da det er den der er retvisende. 

Der har på et tidspunkt været meldt en forkert version ind - formentlig en testversion - og det er den der figurerer i app store pt, uanset hvilken version af appen man så reelt har (mig bekendt - men den er jeg usikker på).

Så det er en fejl, at det er en forkert version der kommer frem i appen, og det er derfor at det er vigtigt at man tjekker versionen i selve appen i stedet for. 
 

Badge

Er der noget nyt? Den logger stadig ud ca. Hver tredje dag.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ThomasWH 

Intet nyt desværre, jeg prøver lige at høre mine kolleger der sidder med appen og så skal vi nok lige komme retur hurtigst muligt. 

Besvar