Spørgsmål

YouSee app logger meget ofte ud


Badge

Hejsa.

Vi oplever meget ofte at når TV’et tændes (2 år gammelt Samsung) at man skal logge ind på YouSee igen. Det er nok i snit ca. hver anden dag. Nogen gode forslag?

Mvh.

Thomas

 


33 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej Thomas 

Det har tidligere været en generel fejl, men den skulle faktisk være rettet for længst. 

Hvor længe har det stået på? 

Derudover, så må du også gerne tjekke hvilken version af appen du har. Du skal tjekke det i selve vores app og ikke i app store på TV’et 😊

Badge

Hej Louise.

Mange tak for svar. Det har stået på længe. Et halvt års tid tror jeg. Jeg har netop fjernet og geninstalleret app’en i torsdags så jeg tænker det er nyeste version. Det er oppe hos min mor så jeg kan ikke lige komme til at checke versions nummeret. Men det må være en meget ny version.

Hvad kan jeg ellers gøre?

Mvh.

Thomas

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Thomas 

Okay - kan du huske om du fjernede appen som beskrevet nedenfor? For så bør den have hentet den nyeste app i hvert fald. 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
Så fjernes appen. Herefter installeres appen igen

Badge

Nej, det var vist ikke sådan jeg gjorde. Jeg prøver det.

Thomas

 

Omdømme 6
Badge +8

Meget gerne - og hvis det fortsætter efterfølgende, så vend gerne tilbage med versionsnummer, og så undersøger vi det nærmere 😊

Badge

OK, det bliver først i weekenden.

 

Badge

Hejsa.

Nu har vi fjernet og geninstalleret YouSee app’en efter ovennævnte forskrifter. Men der er stadig problemer med at YouSee app’en ofte logger ud (I øjeblikket ca. hver 3. dag i snit, men ikke regelmæssigt). Hvad kan vi gøre for at fejlsøge yderligere?

Mvh.

Thomas

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ThomasWH 

Den ansvarlige afdeling vil gerne med sikkerhed vide hvilken version af appen I har, da det som nævnt skulle være rettet. Fik I tjekket hvilken version der blev installeret? 

Det kan ses inde i appen, og det er denne der er retvisende - og altså som sagt ikke den i app store, nødvendigvis. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis den har version 0.1.1 er det den forkerte App… brug den gamle… selvom det ikke er sikkert det virker…

Badge

Det er version 0.1.1.

 

Omdømme 7
Badge +9

Så skal du som skrevet Downloade den anden App, var sikker på at den du har er helt afinstalleret.

Badge

Den anden hedder YouSee gammel og virker ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Så kan jeg ikke se at der er noget der kan gøres sådan lige nu og her.

Omdømme 6
Badge +8

@Radiomanden og @Jorn-Hansen; Jeg er lidt i tvivl om hvor I har fra at det skulle være den forkerte app? Version 0.1.1 er den nye version af appen. 

@ThomasWH; vi er enige om, at du fandt versionsnummeret i appen ik? Hvis den gamle app stadig ligger installeret, så kan det give nogle problemer - så fjern gerne den helt fra TV’et hvis det ikke allerede er gjort. Meld gerne tilbage om det gør en forskel ifht. at der bliver logget ud. 

Omdømme 7
Badge +9

Ja, men den nye version 0.1.1 virker ikke på alle nyere Samsung TVs, har i helt udfaset den gamle app der virkede bedre?

Omdømme 6
Badge +8

Thomas nævner at dette TV er 2 år gammelt, så de skal bruge den nye version. 

Den gamle app virker på modeller til og med 2021, så nej den bør stadig virke. Jeg ved ikke om TV’et i denne tråd er fra 2021 eller 2022, men hvis det er 2021 bør den gamle app virke. Nu hvor den ikke gør, skal de dog prøve at slette den gamle, og se om det gør en forskel. 

Badge

Thomas nævner at dette TV er 2 år gammelt, så de skal bruge den nye version. 

Den gamle app virker på modeller til og med 2021, så nej den bør stadig virke. Jeg ved ikke om TV’et i denne tråd er fra 2021 eller 2022, men hvis det er 2021 bør den gamle app virke. Nu hvor den ikke gør, skal de dog prøve at slette den gamle, og se om det gør en forskel. 

Vi har slettet den gamle før vi installerede den nye. Jeg har endda factory resettet tv’et. Den nye virker et par dage af gangen og så logger den ud. Er version 0.1.1. den rigtige version?

Mvh.

Thomas

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er før blevet sagt den ny App virkede på Samsung TVs fra 2018-2019, men den gamle app kan ikke bruges til mit TV fra 2019 ca. er den. Man får en fejl besked hvis man prøver at bruge den.

Ja Thomas version 0.1.1 er lige udgivet…

Omdømme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen, Thomas. 

Den ansvarlige afdeling har meldt det videre, så der kan blive kigget på det. De har ikke lige fået andre henvendelser, men de sørger for at at sætte noget monitorering op, så der kan holdes øje med det. 

Badge

@Radiomanden og @Jorn-Hansen; Jeg er lidt i tvivl om hvor I har fra at det skulle være den forkerte app? Version 0.1.1 er den nye version af appen. 

@ThomasWH; vi er enige om, at du fandt versionsnummeret i appen ik? Hvis den gamle app stadig ligger installeret, så kan det give nogle problemer - så fjern gerne den helt fra TV’et hvis det ikke allerede er gjort. Meld gerne tilbage om det gør en forskel ifht. at der bliver logget ud. 

Jo, versionsnummeret er fra app’en. Har endda et billede af det. Der står også en lang streng af tal og bogstaver under det.

Den gamle app er væk og tv’et nulstillet , genstartet , stikket ud og hvad man nu ellers kunne forestille sig kunne have en effekt. Alt er gjort og det virker stadig ustabilt.

Kunne være superfedt med en holdbar løsning. Versionsnummeret virker heller ikke alt for optimistisk.

 

Badge

Jeg kan for øvrigt tilføje at version 0.1.1. virker fint på mit eget tv som er to år aldre end min mors hvor det fejler/er ustabilt. Begge Samsung.

Tænker at prøve Tizen emulatoren og se hvad den siger.

Yousee streaming app. logger mig konstant ud.

Har Samsung tv der er 3 år gammelt.

TRÆLS problem, idet, der mangler mulighed for mobil-keyboard til indtastning. Og at det keyboard på smarttv er af gammel dato (2012).

Jeg har bestilt coaxial/kabel tv igen - orker ikke at bruge yousee streaming app. Når den tilsyneladende mangler en del brugertilpasning???

 

Hilsen

Peter

 

 

Jeg har bestilt coaxial/kabel tv igen - orker ikke at bruge yousee streaming app. Når den tilsyneladende mangler en del brugertilpasning???

 

Påtænker du at benytte kort sammen med deres nye Play-satsning (ikke bland selv)? Det tillader de nemlig ikke, så man skal have en boks til hvert fjernsyn.

Jeg har bestilt coaxial/kabel tv igen - orker ikke at bruge yousee streaming app. Når den tilsyneladende mangler en del brugertilpasning???

 

Påtænker du at benytte kort sammen med deres nye Play-satsning (ikke bland selv)? Det tillader de nemlig ikke, så man skal have en boks til hvert fjernsyn.

Ved ikk hvad jeg snart orker - agter ikke at bruge boks - ser om mit gamle tvkort stadig virker 

Omdømme 7
Badge +9

Det vil det sandsynligt ikke gøre, da det må være oprettet til bland selv, og den er udgået, så hvis den er opsagt, så kan den ikke fås mere. Som der også blev skrevet der kan ikke fås Play via kort, det fås kun via App eller Humax boksen.

Besvar