Humax YS 5000 via Fiber fryser efter et par minutter når jeg afspiller et gemt program. Den reagerer ikke på nogle af knapperne og skal koldstartes for at virke igen - hvad ?
Bedste svar af Kasper
Se originalHumax YS 5000 via Fiber fryser efter et par minutter når jeg afspiller et gemt program. Den reagerer ikke på nogle af knapperne og skal koldstartes for at virke igen - hvad ?
Bedste svar af Kasper
Se originalHej Kasper.
Ys5000 fryser stadig.
Efter mandagen udsendelse om pilotuddannelsen frøs boksen, da vi ville skifte kanal.
mvh
Hej
Det er jeg ked af at læse😔
Var udsendelsen I ville skifte kanal fra kørende på flow tv, altså som en tv-kanal, optagelse eller arkiv?
Den bør selvfølgelig ikke fryse ligemeget hvad, det er jo ikke optimalt.
Har du haft genstartet router og tv-boks? Det kan være en sund manøvre fra tid til anden. Ellers må vi lave en fejlmelding på det og få vores remote support på tv til at ringe dig op og hjælpe med at se på det.
Jeg har de samme problemer. Efter at have fået den nye boks, er der nærmest ikke en dag, uden problemer !
Når jeg ser noget fra arkiv/TV-arkiv går det hele pludselig i sort, og kan ikke genstartes. Fjernbetjeningen er død, og genstart hjælper heller ikke.
Det er VIRKELIG irriterende, at kvaliteten er blevet så dårlig, efter denne “fornyelse” af jeres varer !
Jeg har de samme problemer. Efter at have fået den nye boks, er der nærmest ikke en dag, uden problemer !
Når jeg ser noget fra arkiv/TV-arkiv går det hele pludselig i sort, og kan ikke genstartes. Fjernbetjeningen er død, og genstart hjælper heller ikke.
Det er VIRKELIG irriterende, at kvaliteten er blevet så dårlig, efter denne “fornyelse” af jeres varer !
Hej
Det er jeg ked af at læse.
Jeg har sendt dig en privatbesked med instrukser, så vi kan komme videre med sagen og hjælpe med at få det løst.
God dag.
Hej Kasper.
Ys5000 fryser stadig.
Efter mandagen udsendelse om pilotuddannelsen frøs boksen, da vi ville skifte kanal.
mvh
Hej
Det er jeg ked af at læse😔
Var udsendelsen I ville skifte kanal fra kørende på flow tv, altså som en tv-kanal, optagelse eller arkiv?
Den bør selvfølgelig ikke fryse ligemeget hvad, det er jo ikke optimalt.
Har du haft genstartet router og tv-boks? Det kan være en sund manøvre fra tid til anden. Ellers må vi lave en fejlmelding på det og få vores remote support på tv til at ringe dig op og hjælpe med at se på det.
Hej.
Vi så flow tv, og da udsendelsen var slut kunne vi ikke skifte kanal. Billedet frøs.
Jeg genstarter router og boks hver søndag, hvis jeg er hjemme.
Vi har prøvet med en anden fjernbetjening.
mvh
Hej
Jeg har sendt dig en privatbesked så vi kan komme videre med en fejlmelding.
God dag.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.