Spørgsmål

streamins pakker og point


Badge

Bor i antenneforening, når man har bestilt mellempakke er de 10 point så brugt i mellempakken?


34 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Grundpakken er ens for alle, også for dem der betaler direkte til You See. Som jeg skrev. Du må få styr på det med You See, der er næppe mere der kan gøre herfra eller fra anden bruger.

Produktet “mellempakke med bland selv” bliver markedsført i nogle foreninger. Det er præcis samme produkt som “grundpakke + 10 point”. Det er blot et andet navn (som har forvirret en del).

Omdømme 7
Badge +9

Der skrives også som du sikkert har læst. 

De eneste kanaler jeg har, er følgende:

dr1 dr2 ramas. folketinget tv øst kosmopol og hovedstaden.

Så der er da noget som ikke stemmer. Derfor må der tages kontakt til You See.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @fredensborg1111 

Der er noget der hedder en Mellempakke med Bland Selv i foreningsregi. Her har du så point du kan bruge. Så er der også bare en Mellempakke, som er det antal kanaler der er i Mellempakke. 

Hvis du stadig er i tvivl om hvad du har, så må vi få sagen ind i systemet, så vi kan se forholdene på adressen😊

Badge

Hej Kasper vi har blad selv aftale med yousee og i youses folder tv og streaming bland selv til foreninger, vises der, hvilke kanaler jeg skulle have.

 

Omdømme 7
Badge +9

Så hvis I har Bland selv, så har du også nogle point, som du kan vælge kanaler for, så du altså med andre ord, selv kan sammensætte den Mellempakke.

Badge

Så hvis I har Bland selv, så har du også nogle point, som du kan vælge kanaler for, så du altså med ordre selv kan sammensætte den Mellempakke om jeg så må sige. 

Ja måske nok men når jeg vil vælge kanaler går det yderligere op i mine point med kanaler som jeg burde have i forvejen

 

Omdømme 7
Badge +9

Du sletter indholdet i bland selv mellempakken, så står der at der er 10 Points der kan bruges, og så tælles der med for hver kanal/tjeneste der tilføjes, når der står 0 så har du brugt dine Points, tryk gem.

Omdømme 6
Badge +8

Har du mulighed for at lægge et billede ind her hvor det fremgår at du skal bruge point på nogle af de kanaler der bør være i Grundpakken? Det virker nemlig meget underligt, så det kunne være rart at se det du bliver præsenteret for, med egne øjne. 

Besvar