Spørgsmål

streamins pakker og point


Badge

Bor i antenneforening, når man har bestilt mellempakke er de 10 point så brugt i mellempakken?


34 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

ja, der er 10 kanaler i Mellempakken, er det fast pakke så kan der ikke ændres noget, men er det bland selv, som vist nok stadig kan fås af foreningskunder, så kan der skiftes ud så der kan fås andre kanaler end i den faste Mellempakke. (bland selv 10).

Badge

Bor i antenneforening, når man har bestilt mellempakke er de 10 point så brugt i mellempakken?

Jeg tror du misforstod mit spørgsmål, måske forklaret forkert. Men at mellempakken med de 10 point om de er ilagt de kanaler vises, eller kan man bruge dem til at vælge yderligere kanaler??

tak for svar

Omdømme 7
Badge +9

Hvad har4 du bestilt.? Fast pakke eller bland selv 10.? Der kan ikke vælges flere end der er i pågældende pakke.

Badge

Har fået mellempakke som er det eneste man kan få med 10 point

Omdømme 7
Badge +9

Ja det er den mindste bland selv, den er/var i 3 størrelser 10, 20 og 30. Nu er det Play, men det er ikke nødvendigvis at foreninger kan håndtere Play endnu.

Badge

Må forklarer mit spørgsmål. I bland selv til foreninger er der f. eks. i grundlagt tv3 tv2 dk4, men efter opstart kræves der at jeg bruger point ud over grundpakken for at få disse kanaler, d.v.s koster mig derfor yderligere point, hvis jeg vil have dem???? Dette undrer mig.

 

Omdømme 7
Badge +9

Når du har Grundpakke, og vil have yderligere kanaler, så vil det naturligvis være forbundet med extra omkostninger, hvad enten det er en fast pakke med 10 kanale eller bland selv med 10 valgfrie kanaler.

Badge

Ja mine fforklaringer er nok dårlige, det er klart jeg skal bruge point hvis kanaler ikke i forvejen var i grundpakken, hvad de er derfor spørgsmålet, hvorfor skal jeg bruge point når de er grundpakken i forvejen??

Omdømme 7
Badge +9

Det der er i Grundpakke kan der ikke ændres på og derved heller ikke noget extra, det er kun udover Grundpakke.

Badge

Jeg vil ikke ændre i grundpakken selvfølgelig ikke, men jeg skal bruge point på de kanaler i forvejen er i grundpakken for at få dem??

Omdømme 7
Badge +9

Det der er i Grundpakke betaler du jo allerede for, så de kanaler har du jo, så dem skal der da ikke betales mere for.

Badge

Nej men det skal jeg så det forstår jeg jo ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Vi kommer ikke videre. Jeg er ude.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @fredensborg1111 

Kan du komme med nogle eksempler på kanaler som du bliver bedt om at bruge point på? Det er nemlig slet ikke muligt at bruge point på kanaler der burde ligge i Grundpakken, så jeg vil gerne lige vide hvilke kanaler der er tale om 😊

Badge

Jeg har en mellempakke så jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal bruge point. Selv om jeg har mellempakken er de eneste kanaler jeg har, er følgende:

dr1 dr2 ramas. folketinget tvøst kosmopol og hovedstaden,

Omdømme 7
Badge +9

Det er kanaler der frit kan modtages på egen antenne, de kan kun modtages fra You See når der haves Grundpakken.

Badge

det vil jeg ikke kalde en mellempakke

 

Omdømme 7
Badge +9

Haves de nævnte kanaler, så har du også de øvrige i Grundpakken, medmindre at det du har modtages på egen antenne, for så giver det fint mening at det kun er dem der kan ses, alle andre vil være krypteret.

.

Badge

det er streaming

 

Omdømme 7
Badge +9

Har du en Streamer enten fra YS en Google TV, anden enhed med Play App’en installeret eller Play App’en på TVet.

Badge

lg tv og computer med 1000 mb streaming

 

Omdømme 7
Badge +9

Ok, LG er der Play App til, og på PCen har du YS Web TV. Så kan du også få Play i stedet for bland selv når det er streaming.

Dette fås med uden Points.

Der betales så direkte til You See, ikke via foreningen.

Badge

jeg har en pakke itl kr. 299 og mellempakke

Omdømme 7
Badge +9

jeg har en pakke itl kr. 299 og mellempakke

Nej du har ikke Mellempakke de Kr 299 er som det ses den normale pris på Play 10, hvor du selv bestemmer hvilke kanaler der haves. Den næste pakke er Play 20.

Du må å få styr på det med You See, der er næppe mere der kan gøre herfra eller fra anden bruger.

Badge

hvis du går ind på det der hedder tv og streaming bland selv til foreninger, der kan du se hvad grundpakken er

Besvar