Svar

SENESTE OPDATERING AF TV-boks


Badge

Efter opdatering af tv-boks 26.10.2023 til version DKCXAC 4.49.52 kan spolefunktionen ikke bruges til at springe to timer frem/tilbage i TV-guiden. Det gør det besværligt at gennemsøge dagens program.

icon

Bedste svar af Kasper 30 October 2023, 08:47

Se original

39 Kommentarer

Der er i Februar kommet en ny virkelig katastrofal dårlig opdatering af software på TV boksen. Den har nu samme lay-out som appen, og den kigger tydeligtvis i “skyen” efter indhold. Hvad er formålet med en boks, hvis ikke der er forskel på App og boks?

Søgning, gemt og arkiveret indhold er svært, næsten umuligt at finde.

Den smider internet forbindelsen konstant (og nej, vores Wifi kører upåklageligt med mange andre enheder som intet fejler).

Det ville være dejligt hvis det er muligt at tilbagerulle software på boksen til en tidligere version. Kan man det?  Eller skal vi bare droppe hele kundeforholdet, da det jo nok er en kamp der ikke kan vindes….?

Hej @Bernard Hinault 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du ikke er tilfreds med den nye opdatering. 

Problemet med ustabilt wifi skulle være forbedret i den seneste rettelse som blev sendt ud før weekenden - du har ikke oplevet en ændring i wifi-forbindelsen på boksen henover weekenden? 

Ifht. udseendet så er formålet netop, at det ser ens ud på tværs af enheder så man ikke skal vænne sig til forskellige layouts. Jeg tager dog gerne din feedback med videre til rette afdeling. 

Hej Louise,

nej, wifi er ikke forbedret. Den hopper konstant af og på, og den lille diode på forsiden af boksen står konstant og skifter imellem rød og grøn (af og på wifi). Samtidigt vises der færre kanaler via appen end via boksen, som vi betaler for. Søgefunktionen, og anbefaling af hvad der ligger af indhold i arkivet er blevet virkeligt ringe ved at “nedskalere” til app lay-out. Det er virkeligt “piv-ringe”.

Omdømme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen. 

Jeg giver det videre, at du ikke har oplevet forbedring ifht. wifi - hvis det er noget der skal fejlmeldes, så vender jeg tilbage til dig. 

Du skal have det samme indhold via hhv. boks og app - hvilke kanaler mangler du i appen? Og har du en YouSee Play tv-pakke, eller er det en af vores faste pakker? 

Tak for tilbagemeldingen. 

Jeg giver det videre, at du ikke har oplevet forbedring ifht. wifi - hvis det er noget der skal fejlmeldes, så vender jeg tilbage til dig. 

Du skal have det samme indhold via hhv. boks og app - hvilke kanaler mangler du i appen? Og har du en YouSee Play tv-pakke, eller er det en af vores faste pakker? 

Vi har en bland selv pakke, med max. antal kanaler. Via boksen viser TV guiden vel ca. 56 kanaler, via appen 44 som jeg husker det. Og korrekt, ingen forbedring med wifi signal.

Omdømme 6
Badge +8

Okay  - som nævnt skal I have adgang til alle de samme kanaler, så hvis du evt. kan komme med nogle eksempler, samt om de heller ikke figurerer under “Kanaler” i appen, så kan vi tage et kig på det. 

Badge

Har YS 4000 boks. System 4.53.50. Taber forbindelsen til det trådløse netværk dagligt. Vi har et stabilt netværk til alt andet. Michael

Omdømme 6
Badge +8

Har YS 4000 boks. System 4.53.50. Taber forbindelsen til det trådløse netværk dagligt. Vi har et stabilt netværk til alt andet. Michael


Hvis man oplever problemer med wifi efter 4.53.50, så skal vi have kigget på det individuelt og muligvis have det fejlmeldt. Jeg sender dig derfor lige en privatbesked, som du meget gerne må reagere på. 

Har 3 Humac bokse og de gør alle 3 det samme efter jeres nye opdatering. 
de er langsomme og fryser når du hår på Netflix m/m og på min side. 
 

Jeg har prøvet alt, slukke router, tv bokse m/m

betaler i mange penge for noget dom ikke virker ret godt. 

Hvad skal jeg gøre?

Omdømme 7
Badge +9

Humac har heldigvis intet med Humax at gøre.

Aaahhhhh ja humax

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Torben M 

Lad os få kigget på det. 

Kører alle tre bokse på wifi? 

Du nævner Netflix, men fryser boksen også hvis du ser live-tv f.eks.? 

De kører alle 3 på wifi, og det er når man går ind og søger på Netflix og når man går i menu på YouSee tv

Omdømme 6
Badge +8

Okay - der er umiddelbare ikke lige nogle af de to ting som er konstateret som generelle fejl efter opdateringen, så jeg er nødt til at prøve at undersøge nærmere om det rent faktisk er tilfældet, eller om det skal fejlmeldes. 

Jeg har først mulighed for at vende tilbage med en tilbagemelding i næste uge. 

Helt ok

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Torben M 

Vi skal muligvis have det fejlmeldt, men jeg har lige et opfølgende spørgsmål; når du skriver at boksene fryser i f.eks. menuen og under Min Side, er det så hvor de låser helt og må genstartes eller hvordan?

Besvar