Svar

LG TV går på standby efter 30 min. efter yousee opdatering


Badge

Vores LG går på stand-by efter ca. 30 min. Efter yousee opdatering samtidig hakker programmerne når vi browser igennem oversigten.

 

Dette sker kun på yousee app’en og ikke andre apps på tv’et.

 

model: LG OLED55G16LA

fra 01/22

icon

Bedste svar af MHOlsen 10 March 2024, 08:36

Se original

36 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

Jeg har også fejlmeldt til facebook mail nu

Hej Thomas,

 Jeg vil høre om dine problemer er blevet løst? Især det med at dit tv går på pausetilstand 🤷🏻‍♂️

Badge

Jeg har også fejlmeldt til facebook mail nu

Hej Thomas,

 Jeg vil høre om dine problemer er blevet løst? Især det med at dit tv går på pausetilstand 🤷🏻‍♂️

Nej desværre…. Men skifter snart udbyder så det løser problemet! 

Omdømme 1
Badge

Jeg har også fejlmeldt til facebook mail nu

Hej Thomas,

 Jeg vil høre om dine problemer er blevet løst? Især det med at dit tv går på pausetilstand 🤷🏻‍♂️

Nej desværre…. Men skifter snart udbyder så det løser problemet! 

De Har heller ikke fixet mine problemer! Må jeg spørge hvilken udbyder du har valgt? 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Thomas C. 

Fik du en tilbagemelding på den fejlmelding der blev oprettet? 

Du må evt. gerne sende mig sagsnummeret i en privatbesked, da jeg godt kunne tænke mig at se hvad de har svaret/noteret i sagen. 

Badge

Hej @Thomas C. 

Fik du en tilbagemelding på den fejlmelding der blev oprettet? 

Du må evt. gerne sende mig sagsnummeret i en privatbesked, da jeg godt kunne tænke mig at se hvad de har svaret/noteret i sagen. 

De kunne ikke genskabe problemet selv, og så skulle jeg ændre en pause indstilling hvilket i forvejen ikke var slået til… derefter skrev de at jeg i store træk måtte leve med det? Men tænker ikke at man betale ca. 10.000.- for TV og bredbånd for at trykke på fjernbetjeningen hver halve time under en film… tænker alle med B&O har dette problem med deres LG skærm…

Men hvis man går fra noget der virker til noget som ikke virker. Så er det en vild melding at man bare skal leve med det.

Omdømme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen, Thomas. 

Jeg har i dag fået bekræftet, at de har oprettet en generel fejl på det - det betyder ikke, at der er en løsning klar lige rundt om hjørnet, men det betyder i hvert fald at de anerkender at der er nok der oplever fejlen til, at der skal en generel rettelse til. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Vores tekniske afdeling på appen vil gerne vide om en fabriksgendannelse af tv’et løser problemet for jer?

Det er ikke alle med appen, der har denne fejl og i forhold til den videre fejlsøgning ved vores udviklere, så vil de gerne have svar på dette. 

Jeg håber I har mod på at prøve og vende tilbage med svar hurtigst muligt.

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Vores tekniske afdeling på appen vil gerne vide om en fabriksgendannelse af tv’et løser problemet for jer?

Det er ikke alle med appen, der har denne fejl og i forhold til den videre fejlsøgning ved vores udviklere, så vil de gerne have svar på dette. 

Jeg håber I har mod på at prøve og vende tilbage med svar hurtigst muligt.

Hej igen 
 

De har fundet fejlen og arbejder på at få en ny opdateret version af appen ud hurtigst muligt. Dermed IKKE nødvendigt at gendanne tv’et. Beklager...

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der er nu sendt et fix ud, så I må alle gerne sørge for at opdatere til nyeste version, såfremt jeres TV ikke gør det automatisk. 

Da vi ikke selv har kunnet genskabe fejlen på nogle af vores test-fjernsyn, har vi behov for jeres hjælp til at teste om fejlen reelt er løst. Vi vil derfor sætte pris på, hvis I vil melde tilbage her i tråden om I fortsat oplever fejlen efter opdateringen. 

 

På forhånd tak. 

Vi har samme problem. Efter opdatering af yousee app. Vores LG TV går på stand-by (pause-ur) ca efter en halv time. Hvis det ikke bliver rettet så kigger vi efter anden udbyder snart. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Minabesover 

Ja, der er desværre stadig problemer. 

Vi er stadig på sagen, men jeg tør ikke give en tidshorisont. Vi kan ikke selv genskabe problemet på nogle af vores test-fjernsyn, hvilket selvfølgelig ikke gør det lettere - men vi arbejder på det.

Jeg beklager ulejligheden. 

Besvar