Svar

LG TV går på standby efter 30 min. efter yousee opdatering


Badge

Vores LG går på stand-by efter ca. 30 min. Efter yousee opdatering samtidig hakker programmerne når vi browser igennem oversigten.

 

Dette sker kun på yousee app’en og ikke andre apps på tv’et.

 

model: LG OLED55G16LA

fra 01/22

icon

Bedste svar af MHOlsen 10 March 2024, 08:36

Se original

36 Kommentarer

Badge

Standby, er det en screensaver der kommer op eller slukket TV’et? Og det sker ifm. afspilning?

Badge

Det sker under selve afspilningen… Skærmen går på standby men lyden kører videre? Det sker ikke på nogen andre apps på tv’et og gjorde det heller ikke før opdateringen. Det sker ca. hvert 20-30 min. så skal man trykke på fjernbetjeningen og derefter kommer billedet frem igen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Thomas C. 

Det lyder mærkeligt, det med at den går i standby. Har du prøvet at slette appen helt fra TV’et og installere den igen, efter opdateringen? 

Du skriver at kanalerne hakker når I browser gennem oversigten - men hakker de også når I afspiller live-tv? 

Badge

Jeg prøver at slette app’en i aften og installere den igen. Den hakker ikke imens vi afspiller, men selve previewet bliver helt pixeleret når man browser.

Omdømme 6
Badge +8

Hmm okay - jeg har ikke lige hørt om den fejl i previewet før, men det må vi lige få testet hvis en geninstallation ikke gør en forskel dér. 

Meld gerne tilbage 😊

Jeg oplever samme problemer på vores LG TV (OLED48C16LA). Både fejlen med at TV'et går på standby efter 20-30 min, og at preview er pixeleret. Det har ikke hjulpet at slette og geninstallere appen.  

Omdømme 7
Badge +9

Man kan vel sige billedet går i sort til der trykkes på en knap?

Omdømme 7
Badge +9

Men jeg har sagt det før køb ikke LGs tv hvis du har Yousee, kun problemer med dem…

Badge

Hmm okay - jeg har ikke lige hørt om den fejl i previewet før, men det må vi lige få testet hvis en geninstallation ikke gør en forskel dér. 

Meld gerne tilbage 😊

Har geninstalleret to gange med stadig samme fejl… hvornår ruller i den gamle version tilbage :-(

Omdømme 7
Badge +9

Den rulles næppe tilbage, der må gælde det samme som for TV boksene, der rulles den ikke tilbage.

Badge

Så vil yousee miste alle kunder med Bang og Olufsen da alle deres setup netop kører med LG ligesom mit… jeg er i fuld gang med at tjekke hvilken leverandør der tilbyder det samme, så skifter jeg da dette ikke kan være rimeligt

Badge

Jeg oplever samme problemer på vores LG TV (OLED48C16LA). Både fejlen med at TV'et går på standby efter 20-30 min, og at preview er pixeleret. Det har ikke hjulpet at slette og geninstallere appen.  

Er nysgerrig på om dit LG panel også er i et B&O TV?

Badge

Det er vores også 

Omdømme 6
Badge +8

Nu hvor flere af jer nævner, at det er B&O, så prøver jeg lige at vende problematikken med den ansvarlige afdeling. Jeg vender tilbage her i tråde når der er nyt, eller hvis jeg har behov for oplysninger fra jer. 

Jeg oplever samme problemer på vores LG TV (OLED48C16LA). Både fejlen med at TV'et går på standby efter 20-30 min, og at preview er pixeleret. Det har ikke hjulpet at slette og geninstallere appen.  

Er nysgerrig på om dit LG panel også er i et B&O TV?

Vores er ikke i et B&O setup. Det er et helt almindeligt LG TV.

Nu hvor flere af jer nævner, at det er B&O, så prøver jeg lige at vende problematikken med den ansvarlige afdeling. Jeg vender tilbage her i tråde når der er nyt, eller hvis jeg har behov for oplysninger fra jer. 

Vores er ikke i et B&O setup. Det er et helt almindeligt LG TV.

Omdømme 1
Badge

Jeg har samme fejl hvor mit tv også går på pauseskærm imens tv afspiller. Mega frusterende. Jeg afventer stadig svar fra yousee med en problemløsning på alle mine udfordringer med appen. 

Badge

Jeg må indrømme at jeg er gået i gang med at finde alternativ til yousee… det hænger ikke helt sammen med mange prisstigninger og ringere kvalitet :-(

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er via Coax, så skal du enten skifte til en platform som ikke er TDC Net eller beholde Coax og finde an anden Bredbånd udbyder og Streame TV.

Badge

Hvis det er via Coax, så skal du enten skifte til en platform som ikke er TDC Net eller beholde Coax og finde an anden Bredbånd udbyder og Streame TV.

Det bliver sikkert begge dele vi flytter… de tidligere ejere af huset havde en anden leverandør, så det bliver sikkert dem igen.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har samme fejl hvor mit tv også går på pauseskærm imens tv afspiller. Mega frusterende. Jeg afventer stadig svar fra yousee med en problemløsning på alle mine udfordringer med appen. 


Jeg ved at du sendte en mail, men er vi enige om, at problemet også er blevet fejlmeldt til en anden afdeling? Jeg skal bare lige sikre mig at de rette ting er sat i gang. 
 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Thomas C. og @Christian S. 

Jeg har ikke fået en tilbagemelding, så jeg tænker faktisk bare at vi må få det fejlmeldt. Jeg har derfor sendt jer begge en privatbesked. 

Omdømme 1
Badge

Jeg har samme fejl hvor mit tv også går på pauseskærm imens tv afspiller. Mega frusterende. Jeg afventer stadig svar fra yousee med en problemløsning på alle mine udfordringer med appen. 


Jeg ved at du sendte en mail, men er vi enige om, at problemet også er blevet fejlmeldt til en anden afdeling? Jeg skal bare lige sikre mig at de rette ting er sat i gang. 
 



hej Louise,

Jeg har fejlmeldt mine problemer til jeres facebook mail. 

Badge

Jeg har også fejlmeldt til facebook mail nu

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har samme fejl hvor mit tv også går på pauseskærm imens tv afspiller. Mega frusterende. Jeg afventer stadig svar fra yousee med en problemløsning på alle mine udfordringer med appen. 


Jeg ved at du sendte en mail, men er vi enige om, at problemet også er blevet fejlmeldt til en anden afdeling? Jeg skal bare lige sikre mig at de rette ting er sat i gang. 
 



hej Louise,

Jeg har fejlmeldt mine problemer til jeres facebook mail. 


Vi har ikke en ubesvaret mail liggende fra dig - har du ikke fået et svar fra om, at det er fejlmeldt? 

Modtog du et sagsnummer retur i et autosvar da du sendte mailen? Hvis ja, så send meget gerne det sagsnummer på en privatbesked. 

Besvar