Svar

LG tv efter opdatering af app 🙈


Omdømme 1
Badge +1

Kære YouSee 

jeg har siden jeres opdatering af app, ikke kunne bruge mine  3 stk LG TV af nyere dato end 2022.

Afspilning stopper helt efter der er gået noget tid med afbrydelser af kortere elller længere varighed.

Jeg kan se på Forum at det er et mere generelt problem og finder det særdeles utilfredsstillende  at I ikke melder noget ud ift. om at i er igang med at løse problemet og en evt tidshorisont.

 

 

icon

Bedste svar af Paphandler 2 March 2024, 13:51

Se original

30 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1

Hej YouSee 

Jeg har igen de samme problemer som tidligere med live TV 

Omdømme 6
Badge +8

Hej YouSee 

Jeg har igen de samme problemer som tidligere med live TV 


Hej @Paphandler 

Jeg er ked af at høre, at du igen oplever problemer. 

Appen monitoreres, så hvis der opstår generelle problemer, så er den ansvarlige afdeling i hvert fald bekendt med det. Det lader umiddelbart ikke til, at være det der er tilfældet her, men vi kan naturligvis aldrig udelukke det helt. 

Genopstod problemet i går, eller har det stået på igen over en længere periode?

Hvad er status på LG tv’erne. 
vi har 4 stk LG tv og ingen af dem fungere optimalt siden februar. 
det ældeste slettede vi YouSee appen for at geninstallere i kampens hede og for at problemløse, efter kunstens regler. Men nu findes YouSee app’en slet ikke på dette tv. 
 

Ingen app’s virker optimalt. De fryser, tager evigheder at starte op og vi har prøvet alt. Ny router, tilføjet mesh enhed. Intet har lyst sig. 
 

Siden 2020 har alt kørt fint her, til februar 2024. 
Vi har 2 ps5, VR headsets, iPads, IMac og 4 mobiler. Alt dette køre fint. Så jeg tænker det ligger på sammenspillet mellem LG og YouSee. Jeg kan ikke tro at det skal ende med nye tv’er. 

Yousee, please kom med en status. 

Jeres teknikker har allerede gennemgået forbindelserne til hver enkelt enhed og frekvens. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @HLindgaard 

At appen er langsom, er vi i hvert fald bekendt med at nogle oplever. Det er noget vi kigger på, men det kan være enhedsbestemt hvilket gør det svært at løse. Vi arbejder dog på det. 

Ifht. at appen fryser, er det så hele appen - altså således at I er nødt til f.eks. at tage strømmen fra - eller er det kun selve afspilningen? Altså, så I godt kan trykke jer rundt i appen, men selve udsendelsen fryser/viser loadcirkel? 

De forskellige fjernsyn I har, hvilken årgang er de fra? 

Omdømme 7
Badge +9

Hej, men har i ikke en tidshorisont til, hvornår der kommer nye opdateringer til de LG og Samsung TV Apps?

Besvar