Svar

LG tv efter opdatering af app 🙈


OmdĂžmme 1
Badge +1

KÊre YouSee 

jeg har siden jeres opdatering af app, ikke kunne bruge mine  3 stk LG TV af nyere dato end 2022.

Afspilning stopper helt efter der er gÄet noget tid med afbrydelser af kortere elller lÊngere varighed.

Jeg kan se pÄ Forum at det er et mere generelt problem og finder det sÊrdeles utilfredsstillende  at I ikke melder noget ud ift. om at i er igang med at lÞse problemet og en evt tidshorisont.

 

 

icon

Bedste svar af Paphandler 2 March 2024, 13:51

Se original

30 Kommentarer

OmdĂžmme 7
Badge +9

Som du sÄ sikkert har lÊst, f,eks i denne trÄd, opfordres man til at oplyse modelnummer og Ärgang pÄ TVet, sÄledes at der kan gÄs videre med problemet.

 

OmdĂžmme 1
Badge +1

32LM6300PLA  fra 01/22 er en af dem 

Samme problem her:

OLED55B8PLA fra 10/2018

OmdĂžmme 7
Badge +9

Det er for gammelt.

 

For gammelt
?

TV2 Play, Netflix, HBO, DR osv. kĂžrer uden problemer.

KrÊver I virkelig st man skal kÞbe et nyt TV for at   kunne bruge jeres nye app?

Kan man evt fÄ adgang til den gamle app igen? 

KÊre YouSee 

jeg har siden jeres opdatering af app, ikke kunne bruge mine  3 stk LG TV af nyere dato end 2022.

Afspilning stopper helt efter der er gÄet noget tid med afbrydelser af kortere elller lÊngere varighed.

Jeg kan se pÄ Forum at det er et mere generelt problem og finder det sÊrdeles utilfredsstillende  at I ikke melder noget ud ift. om at i er igang med at lÞse problemet og en evt tidshorisont.

 

 

Jeg har samme problemer , dette gÊlder kun pÄ TV hvor jeg har opdateret app

OmdĂžmme 7
Badge +9

Det kan ikke garanteres at det vil virke pĂ„ TVer der ikke overholder de nĂŠvnte krav, og nej man behĂžver naturligvis ikke kĂžbe et nyt TV, kĂžb f.eks en Google TV, installer de nĂždvendige App’s derpĂ„, sĂ„ er man kĂžrende igen.

Mit TV fra 10/2018 har WebOS 4.4.2-11 (goldilocks—gorongosa)

OmdĂžmme 6
Badge +8

Hej alle 

Vi arbejder pÄ et fix til appen, som forhÄbentlig snart er klar. Det er i pt. i test. 

@Munk42; vi kan ikke garantere at det virker pÄ Êldre modeller end 2019, men det er ikke utÊnkeligt at det her fix vil lÞse problemet for dig ogsÄ. 

Jeg har en LG32LK6200PLA fra 2019 med webos4 og det hakker og gÄr i stÄ efter 5 minutter, sÄ man skal ud af programmet og ind igen. 
what to do ??

OmdĂžmme 6
Badge +8

Hej @Kent-Thisted 

Det fremgÄr af trÄden her, at der er tale om et generelt problem, og at vi arbejder pÄ en lÞsning. 

Til info til alle i trÄden her, sÄ kommer den rettelse ud i lÞbet af dagen i dag. I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det lÞser problemet for alle og pÄ alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder pÄ at gÞre appen bedre og bedre over tid og vi overvÄger performance og feedback til lÞbende optimering af den.

OmdĂžmme 6
Badge +8

Hej igen 
 

I forlÊngelse af min tidligere kommentar, sÄ mÄ I meget gerne give en tilbagemelding pÄ, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - sÄ hold gerne Þje over de nÊste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil vÊre en stor hjÊlp. 

OmdĂžmme 1
Badge +1

Hej igen 
 

I forlÊngelse af min tidligere kommentar, sÄ mÄ I meget gerne give en tilbagemelding pÄ, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - sÄ hold gerne Þje over de nÊste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil vÊre en stor hjÊlp. 

Hej Louise 

Afspilning virker igen, men app’en er mega langsom i opstart og hvis du skifter kanal i live TV 

OmdĂžmme 1
Badge +1

Streamingen virker sĂ„ stadig ik 🙈

OmdĂžmme 6
Badge +8

Hej @Paphandler 

SÄ du oplever stadig at det hakker i samme omfang som fÞr? 

Ifht. at appen er langsom, sÄ fokuserede rettelsen primÊrt pÄ afspilningproblemer - og altsÄ ikke andre funktioner. Den ansvarlige afdeling er klar over at den er langsom pÄ nogle modeller, sÄ det er noget de arbejder pÄ. 

OmdĂžmme 1
Badge +1

Den hakker ikke mere, men hvis jeg vil streame til chromecast sÄ fungerer det ikke.

jeg har prĂžvet med tv2 play, og det fungerer fint

OmdĂžmme 6
Badge +8

Okay, jeg er glad for at hÞre, at det i det mindste ikke hakker. 

Chromecast burde ikke have noget med appen til TV’et at gþre. 

Er den fysisk Chromecast du har siddende i TV’et eller en indbygget funktion? Og hvad fĂ„r du af fejl nĂ„r du forsĂžger at caste? 

OmdĂžmme 1
Badge +1

Ja, den er fysisk 

OmdĂžmme 6
Badge +8

Og hvilken fejl fĂ„r du? Kommer der en fejlbesked eller loader den bare? Vi er nĂždt til at vide lidt mere om problemet fĂžr vi kan hjĂŠlpe 😊

OmdĂžmme 7
Badge +9

Flatpanels (Nyheds side) har fÄet at vide der er sent fix ud til LG tv, sÄ det skulle virke, men det virker stadigvÊk ikke for alle med LG og Samsung TVs


Ved ikke vedr. Samsung tv brugere med nyere TV bruger den nye app
 er der ogsÄ sent fix ud til den? Jeg kan se jeg stadigvÊk kun kan hente den med version 0.1.1


OmdĂžmme 1
Badge +1

Og hvilken fejl fĂ„r du? Kommer der en fejlbesked eller loader den bare? Vi er nĂždt til at vide lidt mere om problemet fĂžr vi kan hjĂŠlpe 😊

Jeg har lige testet igen og nu kĂžrer det hele og app’en er blevet hurtigere đŸ€©đŸ‘

Tak for nu 😃

Hej YouSee
 

App’en fejler stadig pĂ„ mit LG TV.
Hver eneste dag kl. 00.00 (midnat) stopper LG YouSee Play appen med at afspille Live TV, og jeg fĂ„r en “Hovsa fejl” i appen. (Fejlen gĂ„r i ring og genstart af app/tv virker ikke)


Rimeligt ubrugeligt, nu snart pÄ 2. uge.

 

Min LG model er: UM7510PLA (WebOs 4.0)

YouSee Play App. v. 0.1.1/3.0.6 (22/02/2024)

 

 

OmdĂžmme 6
Badge +8

Hej @ZiggyDK 

Det problemer du oplever, med manglende live-tv i nattetimerne, er et generelt problem - det stod dog ogsÄ pÄ fÞr den nye app blev lanceret, sÄ det er lidt mystisk hvis den fÞrst er opstÄet hos dig dér. 

NĂ„r fejlen er der, kan du sĂ„ se hvad der bliver vist pĂ„ de forskellige kanaler hvis du gĂ„r i TV-guiden, eller stĂ„r der sĂ„ bare at der er “ophold i sendefladen” eller er sort i de forskellige tidsrum?

Hej @Louise

Jeg kan se hele programfladen i appen, men fÄr den vedlagte fejl

OmdĂžmme 6
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen - jeg har prÞvet at jagte en status pÄ den generelle fejl, og de kan ikke sige noget konkret, desvÊrre. De fortÊller mig dig, at fejlretning netop er blevet opprioriteret, sÄ forhÄbentlig gÄr der ikke alt for lang tid. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Besvar