Svar

LG tv efter opdatering af app 🙈


Badge +1

Kære YouSee 

jeg har siden jeres opdatering af app, ikke kunne bruge mine  3 stk LG TV af nyere dato end 2022.

Afspilning stopper helt efter der er gået noget tid med afbrydelser af kortere elller længere varighed.

Jeg kan se på Forum at det er et mere generelt problem og finder det særdeles utilfredsstillende  at I ikke melder noget ud ift. om at i er igang med at løse problemet og en evt tidshorisont.

 

 

icon

Bedste svar af Paphandler 2 March 2024, 13:51

Se original

26 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Som du så sikkert har læst, f,eks i denne tråd, opfordres man til at oplyse modelnummer og årgang på TVet, således at der kan gås videre med problemet.

 

Badge +1

32LM6300PLA  fra 01/22 er en af dem 

Samme problem her:

OLED55B8PLA fra 10/2018

Omdømme 7
Badge +9

Det er for gammelt.

 

For gammelt…?

TV2 Play, Netflix, HBO, DR osv. kører uden problemer.

Kræver I virkelig st man skal købe et nyt TV for at   kunne bruge jeres nye app?

Kan man evt få adgang til den gamle app igen? 

Kære YouSee 

jeg har siden jeres opdatering af app, ikke kunne bruge mine  3 stk LG TV af nyere dato end 2022.

Afspilning stopper helt efter der er gået noget tid med afbrydelser af kortere elller længere varighed.

Jeg kan se på Forum at det er et mere generelt problem og finder det særdeles utilfredsstillende  at I ikke melder noget ud ift. om at i er igang med at løse problemet og en evt tidshorisont.

 

 

Jeg har samme problemer , dette gælder kun på TV hvor jeg har opdateret app

Omdømme 7
Badge +9

Det kan ikke garanteres at det vil virke på TVer der ikke overholder de nævnte krav, og nej man behøver naturligvis ikke købe et nyt TV, køb f.eks en Google TV, installer de nødvendige App’s derpå, så er man kørende igen.

Mit TV fra 10/2018 har WebOS 4.4.2-11 (goldilocks—gorongosa)

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Vi arbejder på et fix til appen, som forhåbentlig snart er klar. Det er i pt. i test. 

@Munk42; vi kan ikke garantere at det virker på ældre modeller end 2019, men det er ikke utænkeligt at det her fix vil løse problemet for dig også. 

Jeg har en LG32LK6200PLA fra 2019 med webos4 og det hakker og går i stå efter 5 minutter, så man skal ud af programmet og ind igen. 
what to do ??

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kent-Thisted 

Det fremgår af tråden her, at der er tale om et generelt problem, og at vi arbejder på en løsning. 

Til info til alle i tråden her, så kommer den rettelse ud i løbet af dagen i dag. I den rettelse har vi lavet nogle optimeringer til appen, men vi kan ikke garantere at det løser problemet for alle og på alle modeller. 

Vi monitorerer fortsat og arbejder på at gøre appen bedre og bedre over tid og vi overvåger performance og feedback til løbende optimering af den.

Omdømme 5
Badge +8

Hej igen 
 

I forlængelse af min tidligere kommentar, så må I meget gerne give en tilbagemelding på, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - så hold gerne øje over de næste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil være en stor hjælp. 

Badge +1

Hej igen 
 

I forlængelse af min tidligere kommentar, så må I meget gerne give en tilbagemelding på, om rettelsen har forbedret afspilningen hos jer - så hold gerne øje over de næste par dage, og vend tilbage her med en melding. Det vil være en stor hjælp. 

Hej Louise 

Afspilning virker igen, men app’en er mega langsom i opstart og hvis du skifter kanal i live TV 

Badge +1

Streamingen virker så stadig ik 🙈

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Paphandler 

Så du oplever stadig at det hakker i samme omfang som før? 

Ifht. at appen er langsom, så fokuserede rettelsen primært på afspilningproblemer - og altså ikke andre funktioner. Den ansvarlige afdeling er klar over at den er langsom på nogle modeller, så det er noget de arbejder på. 

Badge +1

Den hakker ikke mere, men hvis jeg vil streame til chromecast så fungerer det ikke.

jeg har prøvet med tv2 play, og det fungerer fint

Omdømme 5
Badge +8

Okay, jeg er glad for at høre, at det i det mindste ikke hakker. 

Chromecast burde ikke have noget med appen til TV’et at gøre. 

Er den fysisk Chromecast du har siddende i TV’et eller en indbygget funktion? Og hvad får du af fejl når du forsøger at caste? 

Badge +1

Ja, den er fysisk 

Omdømme 5
Badge +8

Og hvilken fejl får du? Kommer der en fejlbesked eller loader den bare? Vi er nødt til at vide lidt mere om problemet før vi kan hjælpe 😊

Omdømme 7
Badge +9

Flatpanels (Nyheds side) har fået at vide der er sent fix ud til LG tv, så det skulle virke, men det virker stadigvæk ikke for alle med LG og Samsung TVs…

Ved ikke vedr. Samsung tv brugere med nyere TV bruger den nye app… er der også sent fix ud til den? Jeg kan se jeg stadigvæk kun kan hente den med version 0.1.1…

Badge +1

Og hvilken fejl får du? Kommer der en fejlbesked eller loader den bare? Vi er nødt til at vide lidt mere om problemet før vi kan hjælpe 😊

Jeg har lige testet igen og nu kører det hele og app’en er blevet hurtigere 🤩👍

Tak for nu 😃

Hej YouSee
 

App’en fejler stadig på mit LG TV.
Hver eneste dag kl. 00.00 (midnat) stopper LG YouSee Play appen med at afspille Live TV, og jeg får en “Hovsa fejl” i appen. (Fejlen går i ring og genstart af app/tv virker ikke)


Rimeligt ubrugeligt, nu snart på 2. uge.

 

Min LG model er: UM7510PLA (WebOs 4.0)

YouSee Play App. v. 0.1.1/3.0.6 (22/02/2024)

 

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @ZiggyDK 

Det problemer du oplever, med manglende live-tv i nattetimerne, er et generelt problem - det stod dog også på før den nye app blev lanceret, så det er lidt mystisk hvis den først er opstået hos dig dér. 

Når fejlen er der, kan du så se hvad der bliver vist på de forskellige kanaler hvis du går i TV-guiden, eller står der så bare at der er “ophold i sendefladen” eller er sort i de forskellige tidsrum?

Hej @Louise

Jeg kan se hele programfladen i appen, men får den vedlagte fejl

Omdømme 5
Badge +8

Tak for tilbagemeldingen - jeg har prøvet at jagte en status på den generelle fejl, og de kan ikke sige noget konkret, desværre. De fortæller mig dig, at fejlretning netop er blevet opprioriteret, så forhåbentlig går der ikke alt for lang tid. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Besvar